Goedendag, sinds kort is mijn PC ineens erg traag geworden. Het begon toen Rocket League ongewoon veel begon te laggen. Nooit lagg gehad en nu kan ik ineens bijna niets meer. Ik kan met veel moeite en wachten het internet op. Als ik een progamma gedownload heb moet ik zo'n 5 - 15 minuten wachten om de installer opgestart te krijgen. Ook is bestanden verplaatsen naar een andere drive of cloud vrijwel onmogelijk; vaak is de schrijfsnelheid 0 bytes.
Voor dit alles kon ik prima internetten, gamen (The Witcher 3, Rocket League, CS:GO) zonder lagg. Nu kan ik bijna niks meer. Ook de task manager bereiken is veel moeite. Ook gekeken of de CPU niet te heet werd, de temperaturen bleven hangen op 45 - 60 graden.
Specs:
i7-920
GTX 750 TI
12GB RAM
750GB 5400RPM HDD
Natuurlijk, een oudere processor, maar kan dat ervoor zorgen dat ik ineens niets meer kan?
Voor dit alles kon ik prima internetten, gamen (The Witcher 3, Rocket League, CS:GO) zonder lagg. Nu kan ik bijna niks meer. Ook de task manager bereiken is veel moeite. Ook gekeken of de CPU niet te heet werd, de temperaturen bleven hangen op 45 - 60 graden.
Specs:
i7-920
GTX 750 TI
12GB RAM
750GB 5400RPM HDD
Natuurlijk, een oudere processor, maar kan dat ervoor zorgen dat ik ineens niets meer kan?