Xobni Pro is een add-in voor Outlook die o.a. een heel krachtige zoekfunctie heeft en veel extra informatie over contactpersonen geeft. Het bedrijf hierachter is in 2013 opgenomen in Yahoo, en sinds 2014 is de ontwikkeling gestopt. De ontwikkelaars hebben toen de pro versie aangeboden als gratis download (dus geen key meer vereist in de laatste versie). Al enkele jaren heb ik hier blij gebruik van gemaakt, echter is Windows pas opnieuw op mijn PC geïnstalleerd. Ik beschik niet meer over de download van deze software, en inmiddels zijn de mirrors offline gezet. Wel kan ik nog het installatie bestand downloaden zonder key, maar daar heb ik dus niets aan, immers is dat niet de versie waar geen key meer voor nodig is. Heb al heel wat sites afgestruind, maar mijn zoektocht naar de Pro versie die de ontwikkelaars aanboden en te gebruiken is zonder key, levert niets op..
TLDR; Weet iemand waar ik de reeds geactiveerde versie van Xobni Pro kan downloaden? Indien niet, wat gebruik jij om snel en makkelijk te zoeken in Outlook (2010), en om meer info over contactpersonen te vinden e.d.?
Het liefst heb ik mijn oude vertrouwde Xobni terug, echter kan ik vast leven met een goed alternatief
Alvast bedankt!
TLDR; Weet iemand waar ik de reeds geactiveerde versie van Xobni Pro kan downloaden? Indien niet, wat gebruik jij om snel en makkelijk te zoeken in Outlook (2010), en om meer info over contactpersonen te vinden e.d.?
Het liefst heb ik mijn oude vertrouwde Xobni terug, echter kan ik vast leven met een goed alternatief
[ Voor 12% gewijzigd door LankHoar op 06-08-2017 13:15 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!