Toon posts:

welke vga??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi beste piepers!

Ikheb een k6-3/400 op een p5a met 64 mb geheugen.
een 17" beeldkanon heb ik in de planning,maar dan blijf ik niet met mn voodoo2 spelen ofkorz...ik d8 aan een tnt2,maar een tnt schijnt ook al flink snel te zijn,en die is een stukkie goedkoper.....dus....welke raden jullie mij aan?en welk merk?
de asus tnt2 schijnt nogal problemen te geven..mijn biosversie is 1007..
alvast bedankt beste mensen...

Verwijderd

Neem een foedoe-drie tweeduizend of drieduizend als je geld hebt.

Verwijderd

Nee niet doen GEEN VOODOO kopen ( nu nog niet tenminste ) Een tnt2 is sneller. En ook je voodoo 2 niet weg doen voor tnt kaart een voodoo 2 is SNELLER !!!!!!!!!!!!

Verwijderd

voodoo3 geeft meer frames/sec in een low-end systeem, nosf.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

En aangezien TNT2 en ALI chipsets niet echt lekker samengaan blijft een VD3 de leukste oplossing

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
LOW-END????
nou,ja dat geef ik wel toe.... :( :(
had ik destijds maar voor een pII gekozen ipv een k6,maja,het werkt prima hoor!!
Ik ben nu echt in verwarring...ik wil nl niet aleen meer fps,ik wil ok graag beter beeld,dus textures van meer als 512x512 ofzo..Iemand vertelde dat ik ok es moest kijke naar een Savage4,die zouden het ok niet zo gek doen op mn systeempie..

groenten..

Verwijderd

ja oke, maar die v3 zijn naar verhouding behoorlijk duur ........( 3500 ontzettend )

Verwijderd

En dat van de s4 dat zou ik echt niet doen dan kun je alles ( ut of q3 ) alleen spelen vloeiend in 640-480. De s4 ondersteunt wel veel maar is ontzettend traag op 800-600 en daarboven. Dan zou je beter een v3 kunnen halen.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je erg snel je videokaart wilt gaan vervangen is de Voodoo 3000 de beste keus voor jouw systeem. Een Geforce of TNT2 zorgt inderdaad voor betere beeldkwaliteit en meer snelheid, maar de problemen met een supersocket7 systeem zijn zo groot, dat ik de gok hierop niet zou wagen.
Oh ja, als je nog eventjes kunt uitzingen met je oude kaart, misschien is het dan een optie om te wachten tot de lente op de uitkomst van de Voodoo 4 en 5 series. Volgens mij worden dit ook redelijk goede kaarten voor ss7-systemen en de prijzen van de Voodoo 3 serie zullen dan ook rap dalen.

Koen

Verwijderd

Topicstarter
thnx Koen,daar heb ik wat aan...
ik denk dat er over 1 a 2 maandern een 17"knetter voor mn neus staat..dus misschien is de vD4 er dan wel...mmm,voorlopig heb ik dus nog tijd om te sparen,daar lijkt het op...
k,maar zolang ik geen 17"heb hoef ik ok geen niewe vga aan te schaften...

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Als het je helpt...

Ik heb een Savage4 32 MB en ik heb zoals
velen driverproblemen, er zijn gewoon geen
echte goede stabiele drivers (S3 bedankt),
wat de Savage4 wel goed kan is een ontzettend mooi beeld genereren.

Ik heb wel een 17" monitor en om van alle elende af te zijn heb ik er maar weer mijn
Voodoo2 SLI naastgehangen..

Ik heb ook een ASUS P5A (die an sich superstabiel is) maar vwb geschikte VGA-kaarten wel een doffe elende is. SS7 is een
vergeten kindje, althans dat idee krijg ik af en toe.

De enige die SS7 echt goed ondersteunt is 3dFx.

suc6 ermee

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Verwijderd

Topicstarter
k,thnx!
ondersteunen q3 en ut voodoo2SLI???
dan zou het welles kunnen dat er een 2e v2 bij komt,kweet nog erges waar ze die aan de straatstenen niet kwijtkunnen..

Verwijderd

ja allebei doen ze gewoon sli. en sli is nog een heel stuk sneller als een savage4 of tnt.

Verwijderd

Topicstarter
in dat geval wil nog ff wat weten over de v2sli...moet het per se hetzelfde merk zijn??
ik heb nl nogal een onbekend merk v2;helios..
maar op de foto zien ze er allemaal hetzelfde uit..
ik ben ok van mening dat de ss7 een vergeten kindje=.... :(

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 vraagje;is de agp op het asus p5a maar 1x???
zo,ja;FOK!!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Nee ik heb ook een asus p5a en draai lekker op 2x agp. Alleen de voodoo2 ondersteunt geen 2x agp (toch???) alleen maar 1x. Ik moest hem overigens wel apart aanzetten met powerstrip!
Ennuh zorg voor de laatste bios update
De laatste agp en ide drivers en agp proggie + ide proggie om dingen te regelen voor meer snelheid. Dit allemaal te downloaden op www.ali.com.tw (wel bagger trage site soms).

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
ohja en volgens mij hoeft voodoo2 sli niet hetzelfde merk te zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
mannetje Morgoth;vergeet aub niet dat een vd2 een pci kaart =.....!!

Verwijderd

Topicstarter
of een G400??
zou dat nix zijn??
Pagina: 1