Volgende vreemde (voor mij dan iig) probleem doet zich voor op mijn HP Microserver Gen8.
Willekeurig, vaak na +24 uur, verliest mijn server zijn 'verbinding'.
Ik kan er nog wel naar RDP-en, maar niet browsen (Chrome, IE). De melding die verschijnt is:
Configured proxy server not responding
Prima melding, ware het niet dat ik geen proxy heb ingesteld (bewust dan). Het probleem verdwijnt na een reboot, windows repair helpt niet.
Wat heb ik gedaan:
Gegoogled als een malle, aantal register keys aangepast/weggehaald, driver geupdate,downgrade, malware scans etc.
Voor zover ik kan zien heb ik geen software draaien die dit zou kunnen aanpassen, en ook de malware scan gaf geen hits.
Info:
HP Ethernet 1Gb 2-Port 332i Adapter
HP microsever Gen8
Bekabeld aangesloten
Geen (hardware) firewall oid
iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Willekeurig, vaak na +24 uur, verliest mijn server zijn 'verbinding'.
Ik kan er nog wel naar RDP-en, maar niet browsen (Chrome, IE). De melding die verschijnt is:
Configured proxy server not responding
Prima melding, ware het niet dat ik geen proxy heb ingesteld (bewust dan). Het probleem verdwijnt na een reboot, windows repair helpt niet.
Wat heb ik gedaan:
Gegoogled als een malle, aantal register keys aangepast/weggehaald, driver geupdate,downgrade, malware scans etc.
Voor zover ik kan zien heb ik geen software draaien die dit zou kunnen aanpassen, en ook de malware scan gaf geen hits.
Info:
HP Ethernet 1Gb 2-Port 332i Adapter
HP microsever Gen8
Bekabeld aangesloten
Geen (hardware) firewall oid
iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?