Ik krijg mijn FIFA 17 niet meer aan de praat, de game start wel op, ik krijg het laadscherm te zien. Maar op het moment dat het spel geladen is ga ik terug naar het bureaublad en sluit het spel zich af.
Ik heb FIFA inmiddels opnieuw geïnstalleerd, verschillende oplossingen geprobeerd zoals het opnieuw installeren van VC redist, het starten in een andere resolutie en openen met compatibiliteit. Drivers e.d. zijn geüpdatet.
Zelf heb ik het gevoel dat het ergens in de aansturing van het beeld niet goed gaat, ook bij andere games heb ik dat ze tijdens het laden zichzelf verkleinen. Een alt+tab actie verhelpt dat weer.
Hardware:
Gigabyte GA-H61M-S1
Intel Core i3 2120 3.30GHz op
AMD RX 470
8 GB RAM
Gewenste resolutie: 1680x1050
Hebben jullie een idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb FIFA inmiddels opnieuw geïnstalleerd, verschillende oplossingen geprobeerd zoals het opnieuw installeren van VC redist, het starten in een andere resolutie en openen met compatibiliteit. Drivers e.d. zijn geüpdatet.
Zelf heb ik het gevoel dat het ergens in de aansturing van het beeld niet goed gaat, ook bij andere games heb ik dat ze tijdens het laden zichzelf verkleinen. Een alt+tab actie verhelpt dat weer.
Hardware:
Gigabyte GA-H61M-S1
Intel Core i3 2120 3.30GHz op
AMD RX 470
8 GB RAM
Gewenste resolutie: 1680x1050
Hebben jullie een idee hoe dit op te lossen is?