Mining vraag weer aan het dalen -> videokaarten beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10 12:49
Ik zie weer veel lagere prijzen bij de 1060 en dat er weer een aanbod van kaarten is.

Weten jullie misschien of de vraag aan het dalen is? En dat de miners nu "voorzien" zijn?

Gaat dit ook betekenen dat de AMD kaarten weer beschikbaar worden?

Of komt dit allemaal door VEGA?

:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jeanke117 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:41:
Ik zie weer veel lagere prijzen bij de 1060 en dat er weer een aanbod van kaarten is.

Weten jullie misschien of de vraag aan het dalen is? En dat de miners nu "voorzien" zijn?

Gaat dit ook betekenen dat de AMD kaarten weer beschikbaar worden?

Of komt dit allemaal door VEGA?

:?
Wisten we het maar. Dan waren we nu met pensioen en dronken we cocktails op het strand :)

Hoe graag we het ook zouden willen, het is onmogelijk om hier een goed antwoord op te geven omdat het van gigantisch veel factoren afhankelijk is:
- wat doet de koers van Bitcoin
- komen er ineens andere cryptovaluta razendsnel op? Zoals onlangs b.v. Ethereum
- wat doet de euro/dollar koers?
- wat is de productiecapaciteit van oa Nvidia en Amd

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunske202
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 23:35
Ik zie zelf ook de prijs van amd kaarten dalen al hoewel dat ook kan komen door lange verzending. Ik wil binnenkort ook een nieuwe kaart kopen dus laten we samen hopen op lagere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Een kristallen bol heeft niemand hier, dus met je vraag kunnen we helaas niets. Houdt het goed in de gaten, meer kan je niet doen.

Dicht.

Dit topic is gesloten.