Toon posts:

ik heb soms vergvallende verbinding, problemen met mijn tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Hierbij mijn probleem,

Ik had eerst een ADSL verbinding (koper dus) en dat heeft een p[aar jaar goed gewerkt.
Maar op een geven moment kreeg ik allerlei problemen.
problemen met o.a. live pauzeren, opnames, internet wat onstabiel was/is, soms erg traag.
Heb in een jaar tijd vier monteurs gehad van de kpn, 6 of 7 nieuwe modems, drie nieuwe set kabels, er zijn metingen verricht vanuit telfort waar niets is uit gekomen en ben op een geven moment maar overgestapt op glasvezel.
De eerste twee en een halve maand werkte alles naar behoren.
maar daarnaar begonnen de problemen weer.
live pauzeren soms onstabiele verbinding kwa internet, opnames.
precies de zelfde problemen als eerst.

Nu op dit moment is er soms een niet al te beste verbinding met internet.
Dit kan ik merken als ik op wows zit te spelen.

en soms valt alles weg.
Daar bedoel ik mee dat ik geen internet heb (bedraad) geen tv maar wel vaste huistelefoon.

nu ongeveer een anderhalf jaar later heb ik vier regenfibers monteurs gehad en vier goudion monteurs van de kpn.

heb ongeveer een stuk of 12 nieuwe modems gehad en misschien wel een stuk of 15 nieuwe interactieve tv kasjes plus 3 nieuwe nt kasjes (glasvezelmodems).

er zijn 2 x over een poort move of switch geweest.
alles wast met glas vezel te maken heeft hier thuis en in de centrale kast (hoe dat ook maar heet) is al eens vervangen.

meestal als er een scan word uitgevoerd van uit telfort zien ze niks en is alles in orde.
ook de scans en analyse van regenfiber geven nooit problemen aan.

maar het grootste probleem is dat het niet constant is.

soms heb ik meerder keren achter mekaar problemen of dezelfde problemen.
soms gaat het een tijdje of tijd goed zonder problemen.

en elke x als er weer iets is is het makkelijk op te lossen door 9 van de 10 x de modem even uit te zetten en weer aan.( geen reset of stekker uit het stopcontact)

heb mijn pc bedraad aangesloten met een cat 6 kabel.
heb ook cat 5 geprobeerd maar ook daar mee blijven de willekeurige problemen zich voor doen.

Sorry voor het lange verhaal dat ik nu typ maar kan het eerlijk gezegd ook niet kleiner maken dan wat ik nu heb gedaan.

nu vraag ik me af of iemand mij misschien kan dwarsbomen door middel van bijvoorbeeld, te veel pakketten sturen of misschien net genoeg voor problemen aan mij kant, of via een modem hack of iets inb die geest.

omdat de problemen nooit constant zijn maar wat er ook gebeurd of vervangen wordt het word er in totaal ook niet beter op.

Hoop dat jullie een idiee hebben of hopelijk een antwoord.

M.V.G.

L.Flokstra

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:02:
Sorry voor het lange verhaal dat ik nu typ maar kan het eerlijk gezegd ook niet kleiner maken dan wat ik nu heb gedaan.
Ga ik je daar bij helpen :)
Je huidige verhaal geeft ironisch genoeg te veel informatie waardoor het voor ons erg lastig is om het exacte probleem uberhaubt concreet te maken.

- het pre-glasvezel stuk kun je weglaten want niet relevant voor je huidige netwerk
- de reparatie-geschiedenis kun je weglaten want niet relevant aangezien die blijkbaar niet geholpen hebben

Enfin. Denk dat het de meeste duidelijkheid zal scheppen als je alle ervaringen e.d. uit het verleden achterwege laat en je begint door gewoon te omschrijven hoe je huidige setup eruit ziet en welke problemen je ervaart.
- via welk modem(/router) komt de glasvezel binnen?
- hoe ziet het verdere netwerk eruit? Zowel bedraad als wifi
- welke problemen ervaar je concreet op welk apparaat?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn NT kasje is een v2 versie en mijn modem van telfort is een xperiabox v8.
heb mijn televisie verbonden mat een cat 5 e netwerkkabel. mijn interactieve televisie kasje met een cat 6 netwerkkabel, mijn pc met een cat 6 kabel, mijn ps3 met een cat 5 kabel. alleen mijn mobiel en de nest thermostaat is verbonden via wifi.

meer apparatuur heb ik eerlijk gezegd niet.

Ik hjeb glasvezel 50 mb down / 50 mb up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn problemen zijn onregelmatig.\
soms werkte alles goed en uitstekend soms niet.
soms 1 x in de maand soms meerdere keren per week.

Problemen zijn:

onstabiele internet verbinding.
internet werkt wel maar met hele kleine kuren zo af en toe.

de tv die soms geen verbinding heeft met het netwerk.
of hij doet gewoon niets (zwart beeld en geen geluid)

internet valt soms volledig weg.
heel erg soms (zelden) neemt die dingen op die ik niet heb geprogrammeerd.
soms kan ik een opname niet verwijderen.

Maar alles is op te lossen of door de interactieve kasje van de tv uit en aan te zetten of door de modem uit en aan te zetten.

en mijn verontschuldiging voor het eerste erg lange verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien handig om te weten is dat ik opneem via een server van telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:30:
mijn NT kasje is een v2 versie en mijn modem van telfort is een xperiabox v8.
heb mijn televisie verbonden mat een cat 5 e netwerkkabel. mijn interactieve televisie kasje met een cat 6 netwerkkabel, mijn pc met een cat 6 kabel, mijn ps3 met een cat 5 kabel. alleen mijn mobiel en de nest thermostaat is verbonden via wifi.
Alle bekabeling loopt rechtstreeks van het betreffende apparaat naar de Experiabox?
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 02:35:
onstabiele internet verbinding.
internet werkt wel maar met hele kleine kuren zo af en toe.
Geld die instabiliteit voor alle (bedrade) apparaten of voor slechts 1 specifiek apparaat?
de tv die soms geen verbinding heeft met het netwerk.
of hij doet gewoon niets (zwart beeld en geen geluid)
Heb je het in beide gevallen over een casus waarbij je via het tv-kastje, televisie aan het kijken was?
internet valt soms volledig weg.
heel erg soms (zelden) neemt die dingen op die ik niet heb geprogrammeerd.
soms kan ik een opname niet verwijderen.
Klinkt haast een beetje alsof alle problemen te herleiden zijn naar het TV kastje ansich.
en mijn verontschuldiging voor het eerste erg lange verhaal.
Nergens voor nodig! Liever teveel info dan te weinig :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok thxs dit is nieuw voor mij dus heb hier verder geen ervaring mee.

Ja alle kabels lopen rechtstreeks naar de xperia box.
voornamelijk de interactieve tv kast van telfort. maar soms ook de pc. ps3 weet ik eigenlijk niet en heb mijn televisie pas zins een week.

ja dat zwarte kasje van telfort.

en klopt de meeste problemen zijn ook van toepassing op dat kasje van telfort maar niet altijd.

en als de verbinding complet weg valt valt bekabelt internet plus de het tv kasje volledig weg.
maar wifi plus mijn vaste lijn huistelefoon (allebij via de v8) doen het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kabels zijn al eens vervangen om dat ook uit te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu heeft mijn broertje (systeembeheerder/programmeur) eens gekeken in de logs van mijn modem vandaag en hij had er wel over dat er extreem veel verbindingen van udp waren. inkomend

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn broertje woont aardig ver weg en weet er verder ook zo geen raad mee.
hij heeft gekeken via teamviewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en de monteur van reggefiber had er over dat er twee mac adressen waren op dit adres.
ik weet me ook geen raad meer vandaar dat ik probeer antwoorden te krijgen op deze manier en hopelijk dat jullie mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 03:07:
kabels zijn al eens vervangen om dat ook uit te sluiten
Door wie? Klinkt mij tamelijk vreemd in de oren dat een monteur alle kabels vervangt door: 1 x 5, 1 x 5e en 2 x 6
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 03:12:
nu heeft mijn broertje (systeembeheerder/programmeur) eens gekeken in de logs van mijn modem vandaag en hij had er wel over dat er extreem veel verbindingen van udp waren. inkomend
Dan heb je daar logischerwijs ook meer over te vertellen. Toch? Of zei hij alleen "ik zie veel inkomend verkeer over udp" en hing hij daarna op?
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 03:23:
en de monteur van reggefiber had er over dat er twee mac adressen waren op dit adres.
ik weet me ook geen raad meer vandaar dat ik probeer antwoorden te krijgen op deze manier en hopelijk dat jullie mij kunnen helpen.
Klinkt alszijnde "2 aansluitingen"
Wellicht staat je oude ADSL nog alszijnde actief in hun systeem?
Zou overigens niets uit moeten maken maar ook hiervoor geldt wel dat we, bovenop de constatering, dan ook graag de aanvullende informatie ontvangen van je.
Lijkt me namelijk stug dat een monteur langskomst, zegt "er zijn 2 mac adressen" en daarna keihard wegsprint zonder verder iets te zeggen.

We willen je graag helpen, maar dan moet je ons ook helpen!

[ Voor 58% gewijzigd door Switchie op 05-08-2017 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee die kabels heb ik zelf vervangen door allemaal cat 5 kabels.
was in mijn ogen het proberen waard.

die monteur had het er over dat er een nieuwe modem moest komen en dat het verhaal van twee mac adressen daarmee verholpen was.
ik weet wel iets van internet maar niet erg veel en zo als het tot mij overkwam zend mijn modem twee mac adressen uit.(mits ik dit goed heb begrepen)
Maarja dit word de zoveelste nieuwe modem die ik toegestuurd krijg.
Verder had hij het er over dat dit modem hoogstwaarschijnlijk al eens ergens anders gebruikt was.
mijn broertje vond dit een raar verhaal maar ik verzin dit niet.

kwa udp verbindingen heeft mijn broertje mij een beetje uitgelegd wat dat precies inhoud en dat mijn modem de hoeveel wel aan moet kunnen.
dat dit normaal gesproken geen problemen moet kunnen veroorzaken.

verder kon hij weinig zien en hij had er ook over dat hij niet in de systeem log zelf kon van het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 03:23:
Mijn advies, laat de monteur het nieuwe modem installeren, geef hem een kop koffie en stuk appeltaart, en laat hem niet eerder vertrekken voordat alles 100% werkt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is het probleem met een nieuwe modem werkt alles 100 procent.
een maand misschien iets langer misschien iets korter.
en daarnaar begint de ellende weer.

of iets heb nu iets verkeerd gezegd?
als het een simpel probleem is had ik me niet aangemeld op zoon form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 04:00:
ja dat is het probleem met een nieuwe modem werkt alles 100 procent.
een maand misschien iets langer misschien iets korter.
en daarnaar begint de ellende weer.
En ik maar denken dat je hier voor de gezelligheid was :'(

Maar serieus. Het is het werk van die monteur om jouw problemen op te lossen. Hij krijgt daar netjes voor betaald. Sterker nog, zijn salaris wordt betaald uit jouw maandelijkse premies.
Dan laat je die monteur toch niet vertrekken, voordat alles voor 100% naar behoren werkt?!
als het een simpel probleem is had ik me niet aangemeld op zoon form.
Hier zit hem de paradox. Als het inderdaad geen simpel probleem is, hebben wij ook meer dan "simpele" input van jou nodig, om het probleem eventueel op te lossen.
De -professionele- monteur heeft fysieke toegang gehad. Jouw broertje alszijnde netwerkbeheerder, heeft van afstand in kunnen loggen op jouw netwerk. In theorie hadden beiden de kennis c.q. toegang kunnen/moeten hebben om jouw probleem op te kunnen lossen.

Als zelfs zij het, ondanks de kennis en fysieke toegang tot de systemen, niet is gelukt. Hoe denk je dan dat wij het kunnen oplossen op basis van de tot dusver tot jouw gegeven informatie zonder verder enige toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je gelijk in maar heel soms heeft iemand anders een idiee waar waar andere mensen niet op komen of aan denken.
soms komen de beste oplossingen/idieen uit onverwachte hoek of iemand die iets weet wat een ander niet weer of over het hoofd ziet.

dus kan het ja proberen nee heb je ja kun je krijgen.

en kan moeilijk tegen de monteur zeggen "jij gaat hier maar twee maanden bivakkeren dag en nacht zodat ik zeker weet dat alles honderd procent werkt en ook blijft werken als jij eindelijk naar huid gaat.

maar bedankt voor moeite sorry voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 04:44:
en kan moeilijk tegen de monteur zeggen "jij gaat hier maar twee maanden bivakkeren dag en nacht zodat ik zeker weet dat alles honderd procent werkt en ook blijft werken als jij eindelijk naar huid gaat.
Dat kun je dus juist wel. Je betaalt voor een dienst en die dienst behoort te werken.
Werkt het niet en komt hier een monteur voor langs? Dan is het zijn werk om te zorgen dat het wel werkt. Lukt het niet binnen een werkdag. Komt hij de volgende dag terug.
maar bedankt voor moeite sorry voor de overlast.
Wederom. Geen excuses benodigd! We zullen het zelfs opvatten als compliment, dat je "onze" kwaliteiten hoger inschat dan die van de betreffende monteur :>

Hopelijk begrijp je, dat we ook meer dan bereid zijn jou te helpen, maar dat dit voor ons erg lastig is als we niet achter jouw toetsenbord kunnen plaatsnemen. We zijn dus echt afhankelijk van de input die jij ons kunt geven.

[ Voor 28% gewijzigd door Switchie op 05-08-2017 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt maar toen hij weg ging gisteren werkte alles.
de modem was besteld en de verbinding 100 %.
gister wel tenminste tot 12:15 vannacht.
toen was ik alle verbindingen weer kwijt.
nouja modem uit en weer aan.
even laten opstarten en alles werkt weer 100 procent
nouja dat wil zeggen tot de volgende x.
wat ik bedoel is nu werkt alles 100 procent morgen misschien ook en misschien volgende week ook nog wel.
maar die week er op kan het weer mis zijn.
misschien 1 x misschien een paar x achter mekaar en daarnaar werkt alles weer 100 procent zonder tussenkomst van monteur of nieuwe apparatuur.
en dat is het hem juist.
extreem veel data verkeer. allemaal inkomend. soms een week of een paar weken helemaal niets dan zomaar in eens weer problemen. en nieuwe kabels en of nieuwe apparatuur enzo werkt niet los niets op.

dus vroeg ik mij af of het mogelijk is dat iemand misschien mijn modem hackt of problemen veroorzaakt door te te veel pakketten te sturen in een x ""expres"".

Maar 1 ding is zeker.
wat vandaag 100 procent werkt hoef niet de oplossing van het probleem te zijn.
daar kom je pas achter naar een bepaalde tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien zou je een x kunnen kijken via teamviewer
is maar een idiee.
misschien kun je dan iets meer zien en misschien ook niet./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 05:24:
misschien zou je een x kunnen kijken via teamviewer
is maar een idiee.
misschien kun je dan iets meer zien en misschien ook niet./
Daar is dit forum dus absoluut niet voor bedoelt.

We willen je graag verder helpen, maar het uitgangspunt van elk topic is wel dat degene die de vraag stelt, zelf minstens zoveel moeite doet.
Ons het probleem laten uitzoeken middels TV valt daar niet bepaald onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14

lier

MikroTik nerd

Kan je wat vertellen over beveiliging?

Heb je:

- UPnP aan staan?
- porten geforward?

Heb je instellingen aangepast nadat de monteur weg is?
Kan je een ipconfig /all hier posten?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste topicstarter, zou je - als je informatie wilt toevoegen en jij bent de laatste poster - je laatste bericht gewoon willen wijzigen? Dat kan via de edit knop bij je bericht.
Nu schop je je topic iedere keer weer omhoog als je weer reageert, en dat zien we liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Mocht de nt en of experiabox op een verlengsnoer staan met een veiligheidsknop zou ik deze is vervangen.

Bij vage problemen kunnen deze een boosdoener zijn.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Het lijkt erop dat er bekabeld iets mis gaat, aangezien WiFi (en internet) wel blijft werken als de rest wegvalt.

Wat zit er nog meer in je netwerk, een switch ofzo, toevallig bij het tv kastje?

Heeft er nooit iemand voorgesteld om de v8 modem om te wisselen voor een v10?

Nu weet ik dat ze dat niet graag doen, maar bij iemand met zoveel problemen zou ik persoonlijk gezien dat toch eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedemiddag,

nee tuurlijk wil ik er zelf alles aan doen wat nodig is.
nee ik heb niks verandert zins de monteur is weg gegaan behalve dat ik gister avond de modem heb moeten resetten. weer door problemen
dit was om 12:15 vannacht.

hoe kan ik zien of ik upnp porten uit of aan heb staan?

met de poorten heb ik nooit iets gedaan.

en hier heb je een log van mij ip,

Windows IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : lambert
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
DNS Suffix Search List. . . . . . : home

Ethernet adapter Ethernet:

Connection-specific DNS Suffix . : home
Description . . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GBE Family Controller
Physical Address. . . . . . . . . : 44-8A-5B-5F-29-B4
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::cd04:a002:27dc:fd7c%8(Preferred)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.2.2(Preferred)
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease Obtained. . . . . . . . . . : zaterdag 5 augustus 2017 16:21:09
Lease Expires . . . . . . . . . . : zondag 6 augustus 2017 16:30:12
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.2.254
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 54823515
DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1F-5D-DD-EE-44-8A-5B-5F-29-B4
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
213.75.63.75
213.75.63.76
NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee mijn nt kasje en modem zijn rechtstreeks aangesloten op het stop contact en er zit geen switch of router tussen.

en de modem omwisselen voor een v10 is nog niet gebeurd maar ga het er over hebben met telfort.
hopelijk krijg ik hun zo ver en worden alle problemen hiermee opgelost

en porten forwars heb ik niet
en de udnp heb ik ook gevonden en die staan gewoon uit

en hier de security log van mijn v8 modem.
misschien heb je hier iets aan.

wat ik alleen niet begrijp is dat ik deze modem zins juli pas heb en dat de log begint ver voor juli

08/05/2017 16:55:54 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 16:53:19 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:53:19 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:48:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:48:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:43:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:43:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:38:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:38:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:34:27 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 16:34:24 User from 192.168.2.2 timed out
08/05/2017 16:33:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:33:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:30:11 sending ACK to 192.168.2.2
08/05/2017 16:28:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:28:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:23:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:23:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:21:13 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 16:21:13 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 16:21:07 sending ACK to 192.168.2.2
08/05/2017 16:19:30 sending ACK to 192.168.2.5
08/05/2017 16:18:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:18:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:13:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:13:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:11:33 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 16:11:33 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 16:08:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:08:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:06:11 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 16:06:11 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 16:03:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 16:03:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 16:03:09 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
08/05/2017 15:58:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:58:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:58:02 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 15:58:02 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 15:53:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:53:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:48:18 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:48:18 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:43:17 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:43:17 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:38:17 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:38:17 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:33:17 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:33:17 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:28:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:28:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:23:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:23:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:18:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:18:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:13:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:13:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:08:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:08:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 15:03:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 15:03:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:58:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:58:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:53:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:53:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:48:16 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:48:16 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:43:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:43:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:38:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:38:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:33:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:33:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:28:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:28:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:23:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:23:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:18:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:18:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:13:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:13:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:08:15 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:08:15 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 14:03:14 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 14:03:14 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:58:14 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:58:14 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:53:14 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:53:14 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:48:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:48:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:43:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:43:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:38:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:38:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:33:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:33:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:28:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:28:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:23:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:23:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:18:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:18:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:13:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:13:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:08:13 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:08:13 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 13:03:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 13:03:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:58:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:58:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:53:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:53:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:48:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:48:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:43:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:43:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:38:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:38:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:33:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:33:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:28:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:28:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:26:34 sending ACK to 192.168.2.3
08/05/2017 12:23:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:23:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:18:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:18:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:13:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:13:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:08:12 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:08:12 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 12:03:11 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 12:03:11 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:58:11 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:58:11 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:53:11 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:53:11 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:48:11 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:48:10 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:44:30 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:44:30 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 11:43:10 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:43:10 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:38:10 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:38:10 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:33:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:33:09 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:30:56 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:30:56 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 11:28:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:28:09 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:26:21 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:26:21 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 11:23:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:23:09 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:18:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:18:09 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:13:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:13:09 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:11:33 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:11:33 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 11:08:09 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:08:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:06:15 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:06:15 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 11:03:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 11:03:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 11:00:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 11:00:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:58:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:58:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:56:20 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:56:20 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:53:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:53:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:48:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:48:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:43:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:43:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:38:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:38:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:33:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:33:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:30:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:30:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:28:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:28:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:26:18 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:26:18 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:23:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:23:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:18:08 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:18:08 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:13:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:13:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:11:31 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:11:31 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:08:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:08:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:03:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 10:03:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 10:00:56 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:00:56 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 10:00:01 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 10:00:01 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 09:58:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:58:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:56:16 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 09:56:16 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 09:53:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:53:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:48:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:48:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:43:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:43:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:38:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:38:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:33:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:33:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:30:56 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 09:30:56 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 09:28:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:28:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:26:15 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 09:26:15 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 09:23:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:23:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:18:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:18:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:13:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:13:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:11:31 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 09:11:31 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 09:08:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:08:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:03:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 09:03:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 09:00:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 09:00:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:58:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:58:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:56:14 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 08:56:14 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:53:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:53:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:48:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:48:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:43:07 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:43:07 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:38:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:38:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:35:30 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.58.128.1,Lease time=76648
08/05/2017 08:35:30 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.58.128.111
08/05/2017 08:33:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:33:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:30:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 08:30:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:28:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:28:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:26:13 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 08:26:13 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:23:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:23:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:18:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:18:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:13:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:13:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:11:31 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 08:11:31 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:08:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:08:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 08:06:13 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 08:06:13 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 08:03:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 08:03:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:58:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:58:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:53:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:53:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:48:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:48:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:46:12 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:46:12 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:43:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:43:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:38:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:38:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:36:16 **UDP Loop** 184.105.139.93, 51132->> 77.173.52.57, 19 (from THS Inbound)
08/05/2017 07:33:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:33:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:30:58 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:30:58 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:28:06 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:28:06 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:24:34 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:24:34 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:23:05 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:23:05 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:18:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:18:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:15:55 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:15:55 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:13:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:13:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:10:38 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:10:38 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:08:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:08:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:05:21 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:05:21 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 07:03:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 07:03:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 07:00:03 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 07:00:03 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 06:58:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:58:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:53:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:53:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:50:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 06:50:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 06:48:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:48:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:43:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:43:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:38:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:38:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:33:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:33:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:31:00 sending ACK to 192.168.2.5
08/05/2017 06:30:57 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 06:30:57 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 06:30:52 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
08/05/2017 06:30:35 sending ACK to 192.168.2.5
08/05/2017 06:30:32 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
08/05/2017 06:30:09 sending ACK to 192.168.2.5
08/05/2017 06:28:32 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
08/05/2017 06:28:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:28:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:28:02 sending ACK to 192.168.2.1
08/05/2017 06:28:02 sending OFFER to 192.168.2.1
08/05/2017 06:23:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:23:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:18:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:18:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:13:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:13:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:08:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:08:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 06:03:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 06:03:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:58:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:58:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:53:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:53:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:48:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:48:04 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:43:04 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:43:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:38:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:38:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:33:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:33:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:28:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:28:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:23:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:23:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:18:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:18:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:13:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:13:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:08:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:08:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 05:03:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 05:03:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:58:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:58:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:53:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:53:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:48:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:48:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:43:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:43:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:38:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:38:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:33:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:33:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:28:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:28:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:23:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:23:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:18:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:18:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:13:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:13:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:08:03 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:08:03 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 04:07:57 **UDP Loop** 191.96.249.7, 60572->> 77.173.52.57, 19 (from THS Inbound)
08/05/2017 04:03:02 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 04:03:02 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:58:02 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:58:02 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:53:02 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:53:02 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:48:02 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:48:02 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:43:01 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:43:01 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:38:01 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:38:01 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:33:01 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:33:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:28:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:28:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:23:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:23:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:21:10 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 03:18:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:18:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:13:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:13:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:08:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:08:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 03:07:21 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 03:07:18 User from 192.168.2.2 timed out
08/05/2017 03:03:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 03:03:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:58:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:58:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:53:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:53:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:48:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:48:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:43:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:43:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:38:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:38:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:33:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:33:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:28:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:28:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:23:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:23:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:18:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:18:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:13:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:13:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:08:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:08:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 02:03:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 02:03:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:58:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:58:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:53:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:53:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:48:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:48:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:43:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:43:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:39:42 **UDP Loop** 185.94.111.1, 52245->> 77.173.52.57, 19 (from THS Inbound)
08/05/2017 01:38:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:38:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:33:00 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:33:00 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:27:59 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:27:59 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:22:59 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:22:59 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:17:59 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:17:59 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:12:59 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:12:59 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:07:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:07:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 01:02:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 01:02:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:57:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:57:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:52:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:52:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:47:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:47:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:42:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:42:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:41:03 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 00:37:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:37:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:35:44 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 00:35:40 192.168.2.2 login fail
08/05/2017 00:35:39 192.168.2.2 login fail
08/05/2017 00:32:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:32:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:30:06 192.168.2.2 Admin login success
08/05/2017 00:30:02 192.168.2.2 login fail
08/05/2017 00:28:53 sending ACK to 192.168.2.2
08/05/2017 00:27:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:27:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:26:39 TR069:Session end.
08/05/2017 00:26:39 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:26:39 TR069:Sending 4 VALUE CHANGE inform.
08/05/2017 00:26:37 sending ACK to 192.168.2.3
08/05/2017 00:26:37 sending OFFER to 192.168.2.3
08/05/2017 00:22:58 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
08/05/2017 00:22:58 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
08/05/2017 00:19:39 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:39 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:38 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:37 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:37 TR069:Sending GetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:19:37 TR069:Received GetParameterValues
08/05/2017 00:19:37 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:37 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:36 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:36 TR069:Sending SetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:19:36 TR069:Received SetParameterValues
08/05/2017 00:19:27 NTP Date/Time updated.
08/05/2017 00:19:27 Get system time from NTP server:5.79.108.34.
08/05/2017 00:19:27 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:27 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:26 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:26 TR069:Sending GetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:19:26 TR069:Received GetParameterValues
08/05/2017 00:19:26 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:25 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:24 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:24 TR069:Sending GetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:19:24 TR069:Received GetParameterValues
08/05/2017 00:19:23 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:23 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:19 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:19 TR069:Sending SetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:19:19 TR069:Received SetParameterValues
08/05/2017 00:19:16 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:13 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:13 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:13 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:12 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:19:12 TR069:Session end.
08/05/2017 00:19:08 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:19:07 TR069:Sending 0 BOOTSTRAP inform.
08/05/2017 00:18:59 TR069:Session end.
08/05/2017 00:18:59 TR069:Sending SetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:18:59 TR069:Received SetParameterValues
08/05/2017 00:18:57 sending ACK to 192.168.2.3
08/05/2017 00:18:57 sending OFFER to 192.168.2.3
08/05/2017 00:18:56 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:18:55 TR069:Sending 6 CONNECTION REQUEST inform.
08/05/2017 00:18:55 TR069:Session end.
08/05/2017 00:18:55 TR069:Sending SetParameterValuesResponse
08/05/2017 00:18:55 TR069:Received SetParameterValues
08/05/2017 00:18:48 TR069:Received InformResponse
08/05/2017 00:18:47 TR069:Sending 0 BOOTSTRAP inform.
08/05/2017 00:18:41 NTP Date/Time updated.
12/27/2016 00:01:00 Get system time from NTP server:195.241.76.236.
12/27/2016 00:00:45 sending ACK to 192.168.2.5
12/27/2016 00:00:26 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
12/27/2016 00:00:23 sending ACK to 192.168.2.5
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.58.128.1,Lease time=59699
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.58.128.111
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.58.128.1
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Receive Offer from 77.173.52.1
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Send Discover
12/27/2016 00:00:14 DHCP Client: [THS]Send Discover
12/27/2016 00:00:06 sending ACK to 192.168.2.2
12/27/2016 00:00:06 sending ACK to 192.168.2.1
12/27/2016 00:00:06 sending OFFER to 192.168.2.1

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:41:
wat ik alleen niet begrijp is dat ik deze modem zins juli pas heb en dat de log begint ver voor juli
Dat doet 'ie niet. Kijk met name het laatste stuk:
[code]08/05/2017 00:18:47 TR069:Sending 0 BOOTSTRAP inform.
08/05/2017 00:18:41 NTP Date/Time updated.
12/27/2016 00:01:00 Get system time from NTP server:195.241.76.236.
12/27/2016 00:00:45 sending ACK to 192.168.2.5
12/27/2016 00:00:26 Wireless 88:32:9B:34:7E:14 released
12/27/2016 00:00:23 sending ACK to 192.168.2.5
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Receive Ack from 10.58.128.1,Lease time=59699
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Send Request, Request IP=10.58.128.111
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Receive Offer from 10.58.128.1
12/27/2016 00:00:20 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Receive Ack from 77.173.52.1,Lease time=600
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Send Request, Request IP=77.173.52.57
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Receive Offer from 77.173.52.1
12/27/2016 00:00:17 DHCP Client: [THS]Send Discover
12/27/2016 00:00:14 DHCP Client: [THS]Send Discover
12/27/2016 00:00:06 sending ACK to 192.168.2.2
12/27/2016 00:00:06 sending ACK to 192.168.2.1
12/27/2016 00:00:06 sending OFFER to 192.168.2.1
Notering van de datum is maand/dag/jaar. Ik gok dat dat 'ie bij een kale start als de spanning er af geweest is, hij start op 27-december-2016, middernacht precies. Je ziet 'm wat communiceren met een server ver weg voor een IP adres. Die krijgt 'ie - en als dat gebeurd is gaat hij de tijd bijstellen door een NTP-server te vragen welke dag het is. Zodra die dat antwoord krijgt ('NTP Date/Time updated') loopt de datum en tijd weer correct: 5 augustus.

Verder kan ik je niet helpen, sorry! :)
Pagina: 1