Toon posts:

Rook uit monitor....

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit net lekker te internetten (zoals zovaak. ;)), komt er opeens rook uit mijn Philips Briliance 21A. :( Duidelijk dat ik hem ergens moet laten nakijken, maar waar kan ik dat een beetje betaalbaar laten doen (ik heb die monitor dus tweedehands van iemand overgekocht....)

Alvast bedankt, Alexander

Verwijderd

Uit het raam gooien, nakijken blijft leuk !!
:) :)

Probeer eens een goeie electronicazaak...

Verwijderd

Topicstarter
ik zal jouw is uit het raam gooien ;) ;)

Verwijderd

ik denk dat uit het raam gooien wel de goedkoopste optie voor nakijken is :)

Verwijderd

Een goede computer zaak ( een beetje grote ) heeft meestal wel iemand in huis die monitoren kan maken.

Verwijderd

2e hands...hmmz

zeker van zo'n oud dametje dat hem alleen gebruikte om op zondag boodschappen te doen he ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, van een CAD-CAM werker, die hem 2 jaar zeer intensief gebruikt heeft, maar da's nog geen reden dat die dus na 2 1/2 jaar kapot zou gaan. :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Valt ie buiten de garantie van de fabrikant? Tegenwoordig krijg je immers drie jaar garantie (soms zelfs 4 jaar).

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Doet ie het nog wel?

Als tie het nog wel doet kan het zijn dat er ergens stof zit wat een beetje verbrandde, als je geen garantie meer hebt moet je hem ff loshalen en met de stofzuiger er doorheen (voorzichtig).

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-08 16:43

Sharky

Skamn Dippy!

dat nakijken komt uit de klep!

en over dat verbranden van stof, het probleem van stof is dat het nauwelijk rookt. en als het donkere en stinkende rook was, was het zeker geen stof!

en als er geen garantie meer op zit schroefde ik hem denk ik gewoon even open en kijken of er ergens zwarte plekken zaten en/of onderdeeltjes kapot en/of verbrand...

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Er kwam echt een chemisch luchtje uit, en dikke rook. Ik heb hem opengemaakt, maar kan niks vinden (klein gebruind plekje ijzer (het omhulsel) maar recht daaronder kan ik niks vinden wat doorgebrand is...

Ik heb zo'n beetje alle computerzaken gemaild of ze hem willen nakijken, maar heb daar (hopelijk ivm het weekend) nog niks van gehoord.

Hoe groot is de kans dat ik moet gaan kijken voor een nieuwe monitor?

Verwijderd

anders koop gewoon een nieuwe, die dingen zijn niet meer zo duur.

Verwijderd

Ik zou de monitor naar HVR in Zoetermeer brengen.
Je betaald hier een redelelijke prijs, en je monitor wordt Equal to New gerepareerd.
Oftewel: alles wordt weer helemaal doorgesoldeerd, spullen worden vervangen indien nodig etc etc etc.
Je krijgt eigenlijk dus weer een nieuwe monitor terug.
Goede ervaringen met dit bedrijf!

Verwijderd

Philips heeft daarvoor volgens mij van die plekken waar dat gerepareerd word (Heb ik nog ooit een 14inch laten fixen). 3 Jaar garantie moet er toch minstens op monitoren zitten, dus ga eens langs bij Boonstra

Verwijderd

Topicstarter
Snuffie, wat zou dat repareren kosten?

En Dicrapio, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik vind 2000 piek toch nog best een aardige smak geld (mocht het voor jou echt helemaal niks zijn, mail me dan even voor mijn bankrekeningnummer, oke? >:))
Pagina: 1