Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem graag Destiny 2 kunnen spelen op Ultra met een zo hoog mogelijk FPS. Andere spellen die ik graag met dat doel in gedachte zou willen spelen zijn: Fallout 4, GTAV, Witcher 3 en Playerunknown's Battlegrounds. Daarnaast moet het ook Adobe Photoshop en Adobe Illustrator goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn streefprijs is 1500 euro. Als het er net over gaat is het geen probleem. En minder is ook helemaal prima natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik van mijn vorige build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wenslijstje staat onder aan het bericht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Beste prijs / kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Build moet erg stil zijn, mijn vorige build was een stofzuiger om het zo maar te zeggen. Ook wordt het op mijn zolderkamertje erg heet dus temperatuur heeft ook prioriteit. Het moederbord van mijn vorige build is namelijk in brand gevlogen, haha. Tevens wil ik later nog een 144hz scherm aanschaffen en moet het mogelijk zijn om in de toekomst twee schermen te koppelen aan het systeem. Advies hierover is ook welkom natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ik zou graag het maximale uit mijn build willen halen. Alleen heb ik geen ervaring op dit gebied. Misschien laat ik dit doen door een derde partij. Ik zou graag advies hierover willen krijgen!
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen krijgen over de volgende dingen:
- Mijn wenslijstje en of dit aansluit bij mijn doelen
- 144hz scherm (toekomst)
- Overclocken
Het liefst wil ik zoveel mogelijk bang-for-buck krijgen.
Met mijn vorige build heb ik het gevoel dat ik de mist ingegaan ben en dit keer wil ik het goed doen.
Hierbij mijn lijstje met mijn concept build:
Ik weet dat dit nog over mijn budget is maar alle componenten heb ik gekozen met geluidsniveau in gedachte.
Ik wil met dit systeem graag Destiny 2 kunnen spelen op Ultra met een zo hoog mogelijk FPS. Andere spellen die ik graag met dat doel in gedachte zou willen spelen zijn: Fallout 4, GTAV, Witcher 3 en Playerunknown's Battlegrounds. Daarnaast moet het ook Adobe Photoshop en Adobe Illustrator goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn streefprijs is 1500 euro. Als het er net over gaat is het geen probleem. En minder is ook helemaal prima natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik van mijn vorige build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wenslijstje staat onder aan het bericht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Beste prijs / kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Build moet erg stil zijn, mijn vorige build was een stofzuiger om het zo maar te zeggen. Ook wordt het op mijn zolderkamertje erg heet dus temperatuur heeft ook prioriteit. Het moederbord van mijn vorige build is namelijk in brand gevlogen, haha. Tevens wil ik later nog een 144hz scherm aanschaffen en moet het mogelijk zijn om in de toekomst twee schermen te koppelen aan het systeem. Advies hierover is ook welkom natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ik zou graag het maximale uit mijn build willen halen. Alleen heb ik geen ervaring op dit gebied. Misschien laat ik dit doen door een derde partij. Ik zou graag advies hierover willen krijgen!
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen krijgen over de volgende dingen:
- Mijn wenslijstje en of dit aansluit bij mijn doelen
- 144hz scherm (toekomst)
- Overclocken
Het liefst wil ik zoveel mogelijk bang-for-buck krijgen.
Met mijn vorige build heb ik het gevoel dat ik de mist ingegaan ben en dit keer wil ik het goed doen.
Hierbij mijn lijstje met mijn concept build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 237,50 | € 237,50 |
| 1 | ASRock X370 Taichi | € 230,05 | € 230,05 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Seagate Desktop Internal Hard Disk Drive Kit, 1TB | € 61,45 | € 61,45 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Blackout Edition | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Fractal Design Dynamic GP-14 White blades, 140mm | € 15,50 | € 15,50 |
| 1 | G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZKW | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
| 1 | Noctua NM-AM4-UXS | € 7,36 | € 7,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.706,81 | |
Ik weet dat dit nog over mijn budget is maar alle componenten heb ik gekozen met geluidsniveau in gedachte.