Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

licht Bol.com trouwe klanten op?

Pagina: 1
Acties:
  • 834 views

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
Dat is de wat stemming makende TT van een topic op dat andere forum:

http://forum.fok.nl/topic/2392137

Wel een interessante "case" m.i. En het is gewoon echt:

In mijn geval (ik gebruik Chrome) krijg ik na een Google zoekopdracht de vliegenmepper van 45,88 euro. Open ik de link in een incognitovenster dan krijg ik dezelfde mepper van 14,99 euro

De beide links zijn precies hetzelfde MAAR beide advertenties zijn van verschillende aanbieders. Als je zoekt op de site van Bol zelf dan krijgt men in de lijst van gevonden items of de 1 of de ander maar nooit beide.

Ik hoop en vermoed dat de techneuten hier er wel een verklaring voor hebben.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-10 10:58

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Dit? Ik krijg wel een verkoper uit Nederland ipv België te zien.

Gereproduceerd met en zonder incognitomodus.
Edit1: zonder account= niet ingelogd

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Als ik op Bol.com instelt op België. Dan krijg je inderdaad 45,88 euro en ander verkoper (eentje uit Belgie) te zien.

Mijn conclusie = Bol.com pest onze zuiderburen.

[ Voor 45% gewijzigd door MedionAkoya op 04-08-2017 22:21 ]

Trein?

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Zoals @MedionAkoya al opmerkt Op de BE pagina krijg je een Belgische shop, en op de NL pagina een Nederlandse shop.

Op de screen shots van ts in het topic op fok is wel te zien hoe op de pagina waar de vliegenmepper €45,88 kost het land op BE staat, en op de pagina geopend in incognito scherm het land op NL staat. Als ik zelf de product pagina bezoek en het land aanpas in BE of NL krijg ik aan de hand daarvan bij BE ook de duurdere te zien als bij de NL pagina.

200 fish found!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Was het eigenlijk nodig om de titel te kopiëren? Vind het nogal een flinke aantijging 8)7

Gentoo BTW

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
Dit is natuurlijk geen topic en het antwoord is ook al gegeven (BE/NL). Zeker niet met alleen een Fok!-linkje en een suggestieve titel in het verkeerde subforum.. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.