Mini Arcade verkopen op tweakers wat is een redelijke prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hi -

*knip*

Uiteraard geleverd zonder roms - ik heb alleen geen idee waar ik het hier moet aanbieden en wat een redelijke prijs is (ik weet ook niet hoe populair die dingen zijn, ze worden niet vaak aangeboden zo te zien)
Bij vraag en aanbod zie ik geen sectie voor dit soort apparatuur. Mocht een andere site beter zijn (geen marktplaats) hoor ik het ook graag.

Bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 05-08-2017 11:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 21:18
Hoi,
heb je evt foto's?
En heb je ook wat meer info over bijvoorbeeld scherm en schermgrootte? Welke art is er gebruikt? Een inschatting maken op basis van de huidige info is vrij lastig ;)

Op MP staat wel regelmatig verschillende soorten bartops te koop. Je kan evt daar kijken naar de vraagprijzen, om voor jezelf een inschatting te maken.

Persoonlijk zou ik hem plaatsen (op tweakers) onder de rpi2 en zoekwoorden als arcade en bartop toevoegen aan de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Volgens mij zal de advertentie dan in de categorie Componenten en randapparatuur / moederborden terecht komen. Daar zou ik zelf niet gezocht hebben...
Foto's heb ik inderdaad al, maar ik kan ze niet eenvoudig attachen dus moet ik eerst even registeren voor een of andere service om een link in de post te kunnen plakken.
Zal ik later vandaag nog wel even doen - als iemand een suggestie heeft waar ik dat het beste kan doen dan hoor ik dat graag.

Staan inderdaad een paar bartops op MP - vanaf prijs lijkt iets van 250 Euro te zijn en zo te zien wordt er flink op geboden. Ik denk dat het 17 inch is, maar zal nog even nameten als ik de foto's plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Wom

Het vraag en aanbod gedeelte hier lijkt me de juiste plaats wel.
Gaming accessoires lijkt me dan de juiste plek: categorie: Game-accessoires

Prijzen lijken zo te starten vanaf 250 euro inderdaad. Je kunt altijd ook een veiling instellen hier bij V&A, dan kunnen geïnteresseerden je een bod doen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Vraag en aanbod is inderdaad de aangewezen plek voor verkoop. :) Op het forum expliciet niet; ik heb je post aangepast om de schijn van een verkapte advertentie te voorkomen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.