Nieuwe Logitech G230 headset piepend geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
Mijn vraag
Op meerdere pc's geprobeerd, maar het piepende geluid gaat niet weg.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij het geluid (en de instellingen daarvan) dingen aangepast, maar niks helpt.
In een filmpje veranderden ze cd-kwaliteit naar telefoon ofzo, maar die optie had ik niet.

In de laptop doet ie het wel (maar dan is de mic. niet aangesloten)

[ Voor 10% gewijzigd door -World- op 04-08-2017 17:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Hoe is de headset aangesloten? Welke geluidskaart gebruik je? Wat heb je exact geprobeerd? Kun je het piepende geluid omschrijven? Wanneer komt het voor? Graag iets meer info dan wat je nu geeft. Nu is het een erg onduidelijk verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 04-08-2017 17:32 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
Hulleman schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:31:
Hoe is de headset aangesloten? Welke geluidskaart gebruik je? Wat heb je exact geprobeerd? Kun je het piepende geluid omschrijven? Wanneer komt het voor? Graag iets meer info dan wat je nu geeft. Nu is het een erg onduidelijk verhaal.
Gewoon aan de voorkant met 'roze in roze en groen in groen'.
Het komt de hele tijd voor. Ook als je iets op youtube luistert ofzo, gaat het gewoon door.

Bij apparaatbeheer staat dat ik High Definition Audio en NVIDIA HD Audio heb (als je dat bedoelt).

Met een Turtle Beach P11 hoor ik trouwens geen piep.

Ik heb net weer even gegoogeld en volgens mij hoor ik het geluid van de usb van mijn muis...

Oké, door de usb van de muis naar de achterkant te verplaatsen, is het probleem opgelost (of vermeden).

[ Voor 25% gewijzigd door -World- op 04-08-2017 20:23 ]