Heb via de HUP regeling v/h werk dus dit pakket gekocht via de werkmail.
Deze staat op mijn nieuwe PC met een schone Windows 10 Pro installatie.
Het pakket lijkt goed te werken, maar bij alle onderdelen blijf ik altijd ingelogd.
Zie voorbeeld onder.
Dat vind ik niet prettig, want zijn zijn de aan mij toegekende werkshares ook altijd beschikbaar. Dat vind ik een te groot veiligheidsrisico.
Geprobeerd in eerst in Word:
Geinspireerd door dit artikel heb ik 2 register files gemaakt. Het artikel lijkt niet te kloppen trouwens voor office 2016 bij mij althans:
1= enble login
2=disable login
0 of geen SignInOptions subsletuel = disable (*)
(*)=bij mij was de SignInOptions subsleutel niet aanwezig...
Ik heb weliswaar een mail ontvangen met de HUP links en code, maar agv een transitie kan ik nog niet op het online 365 deel om de te lijken of daar een instelling staat.
Het werkt... maar zelfs voor een Tweaker niet erg handig.
(ik zou er nog een batch file met keuze van kunnen maken... en die aan de taakbalk kunnen hangen...)
Heeft iemand een elegantere optie op het oog?
Deze staat op mijn nieuwe PC met een schone Windows 10 Pro installatie.
Het pakket lijkt goed te werken, maar bij alle onderdelen blijf ik altijd ingelogd.
Zie voorbeeld onder.
Dat vind ik niet prettig, want zijn zijn de aan mij toegekende werkshares ook altijd beschikbaar. Dat vind ik een te groot veiligheidsrisico.
Geprobeerd in eerst in Word:
- Uit te loggen, dat lukt... maar zodra ik bij word weer opstart ben ik automatisch ingelogd, terwijl de mededeling is dat je dan meteen ook voor de andere onderdelen afgemeld zou zijn, mits die onderdelen afgesloten zijn (logisch..)
- vervolgens een voor een alle onderdelen apart uitgelogd en afgesloten. Dat maakt dus niet uit. Word starten...ben automatisch weer ingelogd...
Geinspireerd door dit artikel heb ik 2 register files gemaakt. Het artikel lijkt niet te kloppen trouwens voor office 2016 bij mij althans:
1= enble login
2=disable login
0 of geen SignInOptions subsletuel = disable (*)
(*)=bij mij was de SignInOptions subsleutel niet aanwezig...
Ik heb weliswaar een mail ontvangen met de HUP links en code, maar agv een transitie kan ik nog niet op het online 365 deel om de te lijken of daar een instelling staat.
Het werkt... maar zelfs voor een Tweaker niet erg handig.
(ik zou er nog een batch file met keuze van kunnen maken... en die aan de taakbalk kunnen hangen...)
Heeft iemand een elegantere optie op het oog?