Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goede middag

ik heb ene probleem ik heb nu denk ik al ong. een jaar windows 10 maar had denk ik een virus of iets anders vervelends op de computer, dus systeemherstel gedaan, waarbij gevraagd werd "wil je alles behouden"en uiteraard op JA geklikt.
Hij ging aan de gang, en ja pfffffffffffffffff heel veel dingen kwijt, oa windows llive mail ( kan ik wel mee leven maar ik had wel een hoop concepten in de mappen staan ) NERO ( moet met hen concact opnemen want activering ging via een mail die weg is ( alleen nog op papier, en ook psp 9.
Die heb ik weer geupt en dat heeft hij netjes gedaan maar geeft aan fouten te vinden in de libray van python .
Iemand een idee of dat nog te herstellen is of moet ik echt naar een nieuwere versie en die kopen ?
Hij heeft bij mij gewerkt met windows 10 dus het kan wel .....

vriendelijke groet
Marianne

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de informatie die je ons nu geeft kunnen wij je vraag niet beantwoorden, vrees ik.
De eerste stap lijkt me om contact op te nemen met Corel, om daar je vraag neer te leggen.
Daarnaast kan het eventueel helpen om de software opnieuw te installeren, of om te kijken of de installer van de software een herstelmogelijkheid geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.thepluginsite...iewtopic.php?f=11&p=20060

Corel zegt tegen de ene klant: pech, PSP9 werkt niet meer op Windows 10. En de rest van het forum vindt allerlei omwegen daar om het wel werkend te krijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-09 22:06
Misschien heeft iemand hier nog iets aan:
PaintShopPro heeft er moeite mee als het in een andere dan de standaard map (ten tijde van uitgifte) staat. Het zou dus best kunnen dat \Program Files(x86) het probleem is. Wat je dan kan proberen is om in het register de locatie van de Python bestanden aan te passen. Of dit de oplossing is weet ik niet, het is een suggestie gebaseerd op mijn ervaring met PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
Python van PSP 9 gaat er vanuit dat deze op de C-schijf staat geinstalleerd. Als je PSP 9 bv. op de D-schijf hebt gezet, staat er in de registry nog steeds een verwijzing naar de C-schijf. Installatieprocedure van PSP is dus eigenlijk niet helemaal zoals het hoort. Zoeken in de Registry op "Python" en dan zul je de lokatie van deze bestanden zien. Ik meen dat je één regel hiervoor moet aanpassen. Overigens is het nog maar de vraag of PSP 9 goed gaat werken met Windows 10. Als je een upgrade van Windows 7 naar 10 hebt gedaan, gaat het goed, maar met een schone installatie van Windows 10, heb ik zo mijn bedenkingen (ervaringen vanuit het verleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-09 22:06
In het geval van PSPX2:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Corel\Paint Shop Pro\12\FileLocations\Python Libraries\0
Dir aanpassen:
Program Files naar Program Files (x86)
of waar de bestanden ook staan
Pagina: 1