Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (action)cam met motion detection.

De bedoeling is om de camera ergens te plaatsen en deze enkel te laten opnemen van zodra er beweging is.
De camera moet buiten kunnen geplaatst worden vandaar dat ik in de categorie van action cams aan het zoeken ben.

Kan mij iemand vertellen welk toestellen dit kunnen en waar ik best op zoek ga ?

Mvg,
Jurgen Nauwynck

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Zoek eens op beveiligingscamera.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zoek eens op privacy-wetgeving, eigen terrein en aanverwante topics / jurisprudentie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bijkomende vereisten zijn wel dat de camera gemakkelijk verplaatsbaar is en op verschillde plaatsen kan gemonteerd worden.

Het filmen gebeurd op eigen terrein, wat privacy-wetgeving betreft is alles in orde.

Mvg,
Jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:17:
Het filmen gebeurd op eigen terrein, wat privacy-wetgeving betreft is alles in orde.
Jagers-camera; te verkrijgen bij de betere wildshops en/of wapen-handels. Waterproof, instelbaar qua foto en/of film, lange accuduur.
Mvg,
Jurgen
Groeten doen we niet aan op het forum.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof