Korte tijd strepen door beeld van Asus V6600

Pagina: 1
Acties:

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-08 14:09
Ik heb sinds een een maandje een Asus V6600 Deluxe in huis. Perfect kaartje, alleen hij doet raar: als ik gewoon in Win'98 zit te werken krijg ik soms een tiende van een seconde allemaal vertikale strepen over mijn beeld. Daarna werkt alles weer goed. Ik dacht dat het mijn kaartje was, maar een vriend van me heeft hetzelfde probleem met ook de V6600 Del.
Eerst dacht ik dat het door het overklokken (van die GeForce) kwam, maar toen ik hem weer op default speed liet draaien bleef het probleem.

Ik dacht dat ik de problemen niet had met de door ASUS op CD geleverde drivers, maar nu met de 3.66 en 3.68 drivers dus wel!?#$
Heeft iemand suggesties (misschien betere koeling of mijn moederbords AGP voltage omhoog)?.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dat "probleem" komt me bekend voor, dat heb ik soms ook als ik q3 speel of in w98 bezig ben, ik heb nu de 3.63 drivers, die andere heb ik nog noit geprobeerd maar ik denk niet dat het een voltage of een oc probleem is.

Verwijderd

He Martin,

Ik heb nu de nieuwe asus v6600/6800 3.68 beta2 drivers en mijn probleem is weg.

Spreek je wel weer.

• MLS
Hoi Mikert,

welke drivers gebruik je, die van Asus of van nVidia? Die 68B2 drivers van asus geven bij mij nog steeds het probleem.
Ik heb de AGP voltage al omhoog gegooid, maar dit loste niets op :( :(

Iemand nog suggesties?

Tnx. Mike.

Grz. MLS

• MLS
Nee, nieuwe drivers maken niets uit zo te zien :(

Verwijderd

Kut zeg, ik heb ook die strepen.. Niet vaak, maar wel vaak genoeg om irritant te worden.
De 3.68 drivers lossen het dus niet op

Weet iemand hoe ik eraf kom????

Mikert?
MLS?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hmm ik heb geen strepen door me beeld. ik heb de officiele drivers van asus maares geprobeerd, die nieuwe 3.68 zeg maar. toen heb ik iets doms gedaan, ik heb zon detonator 3.68 tweak reg gebruikt.

ik heb nu ongeveer 1 frame per 10 seconden in q3 (waarschijnlijk, ik kom niet verder dan het menu)
terwijl in d3d spellen niks aan de hand is

heeft iemand hier ook last van?
want ik weet nu niet goed welke sleutels ik weg moet halen, et moet iets zijn met opengl

amd500/128/v6600 del./msi 6167

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

mmmm...
Ik heb nu die (not so)Smartdoctor uitgeschakeld. Tot nu toe geen strepen meer.
Dit zal ik even op de langere termijn aan moeten zien.
Pagina: 1