Ik heb sinds een een maandje een Asus V6600 Deluxe in huis. Perfect kaartje, alleen hij doet raar: als ik gewoon in Win'98 zit te werken krijg ik soms een tiende van een seconde allemaal vertikale strepen over mijn beeld. Daarna werkt alles weer goed. Ik dacht dat het mijn kaartje was, maar een vriend van me heeft hetzelfde probleem met ook de V6600 Del.
Eerst dacht ik dat het door het overklokken (van die GeForce) kwam, maar toen ik hem weer op default speed liet draaien bleef het probleem.
Ik dacht dat ik de problemen niet had met de door ASUS op CD geleverde drivers, maar nu met de 3.66 en 3.68 drivers dus wel!?#$
Heeft iemand suggesties (misschien betere koeling of mijn moederbords AGP voltage omhoog)?.
Eerst dacht ik dat het door het overklokken (van die GeForce) kwam, maar toen ik hem weer op default speed liet draaien bleef het probleem.
Ik dacht dat ik de problemen niet had met de door ASUS op CD geleverde drivers, maar nu met de 3.66 en 3.68 drivers dus wel!?#$
Heeft iemand suggesties (misschien betere koeling of mijn moederbords AGP voltage omhoog)?.