Vraag

Verwijderd

Topicstarter
De rekjes van m'n CPU koeler zijn los van mn moederbord gegaan. Maar dit is volgensmij vrijwel onmogelijk om weer erin te schroeven.

Is er een handige (alternatievie) manier mogelijk hoe ik dit goed kan oplossen? Zodat de koeler nogsteeds goed op mn CPU past?...

Kan iemand mij redden? :? _/-\o_

http://imgur.com/a/APkas
http://imgur.com/a/gEiux

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2017 10:21 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-08-2017 09:46)

Verwijderd

Die kan je gewoon terugzetten, maar dan moet je natuurlijk wel even je moederbord eruit schroeven en de backplate ook weer op de juiste plaats houden.

Die bracket bestaat uit het plastic deel (voorkant, die je nu los hebt liggen) en een achterplaat (kan metaal of plastic zijn) met de schroefgaten waar 'ie op gaat.

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Wat is een 'rekje'? Een klimrek? looprek? rekstok?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:49:
Het rekje van m'n CPU koeler is los van mn moederbord gegaan.
heb je je PC op de grond gegooid?

Koop gewoon een aftermarket-cooler van 20 Euro, erop schroeven, klaar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:51:
Wat is een 'rekje'? Een klimrek? looprek? rekstok?
Heb er voor de zekerheid foto's bijgevoegd. Eerste foto (zwarte dingetjes) die horen natuurlijk op mn moederbord net zoals op deze foto: http://images.anandtech.c...dozer/Review/_DSC2461.jpg

Rekjes is ongetwijfeld het foute woord hiervoor maar ik kwam ff niet op het juiste.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2017 10:11 ]

Verwijderd

Bracket dus, wat is de reden dat je het niet terug kan plaatsen? Schroeven weg?
Zet anders een advertentie in vraag & aanbod, iemand heeft vast nog wel iets dergelijks liggen, van een defect moederbord oid.
Nieuw zijn ze ook wel te koop.

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Tierips die strak aangetrokken zijn. Het is een oplossing maar niet een degelijke. Echter "it does the job"

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Die kan je gewoon terugzetten, maar dan moet je natuurlijk wel even je moederbord eruit schroeven en de backplate ook weer op de juiste plaats houden.

Die bracket bestaat uit het plastic deel (voorkant, die je nu los hebt liggen) en een achterplaat (kan metaal of plastic zijn) met de schroefgaten waar 'ie op gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:54:

Haha yes kwam hier 1 minuut geleden zelf achter.... 8)7 Al opgelost dus! Toch bedankt voor de reacties guys!

Verwijderd

Heb je de koelpasta vervangen? Wel aan te raden als de koeler los is geweest en zeker als de koeler er al een hele tijd op gezeten heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:09:
Heb je de koelpasta vervangen? Wel aan te raden als de koeler los is geweest en zeker als de koeler er al een hele tijd op gezeten heeft.
Ja dat was m'n plan in eerste instantie. :)
Pagina: 1