Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een smartphone. Ik heb een aantal eisen bij elkaar gezocht:
- Een goede batterij duur
- Een prijs van maximaal €250
- Een schermgrootte tussen de 5 en 6 inch
- Waar Pokemon go gewoon soepel op kan spelen
- De dagelijkse dingen op kan doen( filmpjes kijken, internet)
- De smartphone moet verkrijgbaar zijn in Nederland

Zelf heb ik op dit moment een lg Nexus 5x.
Dit is voor Pokemon go een waardeloze telefoon.
Ook loopt hij veel sneller leeg dan eerst en loopt hij vaker vast.

Ik heb de zte blade a610 plus gevonden. Weet iemand of dat een goede is.

Betrekking tot Pokemon go het liefst alleen aanbevelingen van eigen ervaringen. Want volgens specificaties zou de lg Nexus 5x het goed moeten doen. Dit viel echter zwaar tegen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe smartphone wil als er verschillende opties uitgezet kunnen worden die de performance van de game verbeteren. Onder andere het uitzetten van AR wordt als een oplossing genoemd voor meerdere crashes, en niet alleen op de 5X.

Wat grappig is, je zoekt een nieuwe smartphone, definieert geen OS nog scherm-type maar zelfs verschillende grote Android-sites geven ruiterlijk toe dat je Pokemon Go in een aantal gevallen het beste kan spelen op een iPhone.

Ergo, terug naar de tekentafel; misschien voor jezelf iets meer inlezen over wat bepaalde (andere) forums over Pokemon & performance te zeggen hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Iets boven je budget, maar ik zou zeggen, de Lenovo P2 vanwege de grote accu lijkt me de beste keuze voor jou. pricewatch: Lenovo P2 Grijs

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm type maakt mij niet zoveel uit.
Batterij duur daarentegen weer wel.
Os met natuurlijk android zijn.(mijn fout)
iPhone past niet in mijn budget.
Ik heb al genoeg geprobeerd met de 5x en mijn conclusie is dat de 5x heel erg tegenvalt.

Swhnld
Bedankt. Ik neigde ook wel richting de Lenovo p2, maar hoopte op misschien op een iets goedkopere optie.

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11 12:35
Ik heb voor mijn vrienden ene Xiaomi Redmi 4X gekocht. De global editie heeft ondersteuning voor alle 4G banden. Dikke batterij (4100 mAh) en pokemon go draait vlot genoeg. Processor kan te weinig zijn voor jou ivm snapdragon 435, maar de prijs was dan ook maar 110 euro voor de 3GB RAM / 32 GB ROM versie.

[ Voor 20% gewijzigd door rednaz420 op 17-08-2017 14:47 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
Ietsje boven je budget, maar zeker waard om mee te nemen in je beslissing:
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11 22:00
Volgens mij ga je voor €250 geen smartphone vinden die significant beter presteert met Pokémon GO. De Lenovo P2 (à €300) die hierboven geopperd wordt heeft een Snapdragon 625, die naar mijn weten niet heel erg afwijkt van de Snapdragon 808 in jouw 5x (de multi-core prestaties van de 625 zouden iets beter zijn, maar de GPU zou juist weer iets minder zijn). Maar in dat geval zou ik er nog €25 bijleggen voor een 32GB iPhone SE, want die presteert dan weer wél significant beter met dergelijke spellen (pricewatch: Apple iPhone SE 32GB Grijs. Of zoek naar een mooie tweedehandse smartphone zoals de Oneplus 3 of Galaxy S7.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:45
De Lenovo P2 is wat je wil hebben door de sterke accu :) overigens is mijn ervaring (althans, die van m'n vriendin) met de Nexus 5X, eigenlijk vrij goed. Soms stottert 'ie wat, maar dat is niet heel gek: het is een vrij zware game immers.

Een Moto G5 Plus is ook een prima allrounder :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Weet je zeker dat het type scherm niks uitmaakt? M'n vriendin heeft een Samsung Galaxy A3, prima budgettelefoon waar Pokemon Go ook goed op draait. Echter het scherm is wat stroever dan bijv. van mijn iPhone waardoor het gooien van (curve) ballen een stukje lastiger is, zeker als de pokemon ver weg is. Je kan de ballen gewoon minder hard gooien.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:45
Hielko schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:00:
Weet je zeker dat het type scherm niks uitmaakt? M'n vriendin heeft een Samsung Galaxy A3, prima budgettelefoon waar Pokemon Go ook goed op draait. Echter het scherm is wat stroever dan bijv. van mijn iPhone waardoor het gooien van (curve) ballen een stukje lastiger is, zeker als de pokemon ver weg is. Je kan de ballen gewoon minder hard gooien.
Onzin, je kan op ieder apparaat net zo ver gooien. Level 35 hierzo en gooi makkelijk curved great/excellent op iedere Pokémon, hoe ver weg ze ook staan.

Ik hoor zo'n opmerking ook van andere iPhone gebruikers hoor. En het klopt ergens ook wel: iPhone's hebben altijd wat gladdere schermen dan Androids. Het is een kwestie van gewenning ;) maar technisch gezien kan je op ieder apparaat zo ver gooien als je wil. Iets minder druk zetten is de sleutel.

Op een iPhone gooi ik dus altijd over de Pokémon heen omdat die schermen zo %$#@ glad zijn :+

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 22-08-2017 15:04 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1