Toon posts:

MacBook Pro 2016 kapot in winkel gehaald

Pagina: 1
Acties:
  • 4.422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik een nieuwe Macbook pro 2016 13 inch gekocht bij Amac. Tot mijn schrik blijkt die hele Mac niet te werken. Resetten werkt niet, opladen werkt niet, oplader geeft geen warmte(oudere Mac wel), opstart knop werkt niet, op internet staat niks. Iemand idee hoe ik hem aan krijg? Hij is nog nooit aangeweest want hij zat nieuw in de verpakking. Hopenlijk kan iemand me helpen of is die echt nu al kapot?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Wat zei de verkoper toen je het hem vertelde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:49

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Teruggaan, niet zelf gaan zitten knoeien gewoon mee terug gaan en voorleggen in de winkel aan Amac.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem 21 uur gehaald, thuis open gemaakt daar bleek die kapot te zijn. In de winkel gaven ze alleen aan dat als die in de verpakking kon worden teruggebracht als ik hem toch niet wou. Zal er morgen mee terug gaan naar Amac oss.

Is het een bekende defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:16:
Ik heb hem 21 uur gehaald, thuis open gemaakt daar bleek die kapot te zijn. In de winkel gaven ze alleen aan dat als die in de verpakking kon worden teruggebracht als ik hem toch niet wou. Zal er morgen mee terug gaan naar Amac oss.

Is het een bekende defect?
Als het een bekend defect is had je dit ook met google gevonden. Kortom, morgen even terug gaan en dan helpen ze je vast prima verder.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOA :( ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Beetje vreemd, nog nooit eerder gehoord / gezien dit probleem.

Je zei dat die nooit aan is geweest, hoe Heb je eigenlijk gereset? Want je kan het helemaal niet resetten als het niet aan staat.
Brandt de lampje wel als je de Macbook aan de ladder hangt?

Misschien is de batterij gewoon leeg en moet je iets langer aan de ladder hangen?

En anders inderdaad terug gaan, je heb gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:34
Kan natuurlijk altijd gebeuren. Overigens zou ik idd even kijken of de batterij niet helemaal leeg is, dan starten macs niet op en moet er eerst weer een procent of wat in (ook als ze aan de stroom hangen). Verder zou je verwachten dat ze in je in de winkel prima kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 17:05
Als ik tegenwoordig wel eens die filmpjes voorbij zie komen van die "gemotiveerde" pakket bezorgers is het enige wat ik kan denken:

Jouw laptop zal er maar tussen zitten..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 21:29

WTM

Apple, bij verzending van Apple zelf, zorgt altijd voor goed verpakte laptops.... maar alsnog, inderdaad....
maar aan TS: ik zou direct een nieuwe eisen of anders geld terug, gewoon terug brengen ipv een nieuwe als ze iets anders voorstellen. Onzin dat dit alleen geseald mag. Ze goed mogelijk in de originele verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er brand niks hij gaat ook niet aan, heb hem 8 uur opgeladen en ook gebeurt er niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:57
Gewoon terug gaan naar de winkel en een andere vragen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:02
klinkt als een DOA, wettelijk gezien zit je in je recht om hem terug te brengen en een nieuwe te krijgen/geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad een DOA kan hem bij andere winkel omruilen. Probleem was niet eerder voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 06:20
mugenmarco schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:42:
klinkt als een DOA, wettelijk gezien zit je in je recht om hem terug te brengen en een nieuwe te krijgen/geld terug.
Dat de leverancier je een nieuwe moet geven of het probleem moet verhelpen, ja. Recht op geld terug, niet zonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:28

WCA

Niet helemaal, de winkel moet het probleem oplossen. Dat mag ook middels reparatie.

Niet netjes als het zo gaat, maar het mag wettelijk gezien gewoon.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Volgens mij genoeg gezegd al: terug naar de winkel. Niet mee gaan rommelen.
Uitermate vervelend - maar kan een keer gebeuren.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 22:02
GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Niet helemaal, de winkel moet het probleem oplossen. Dat mag ook middels reparatie.

Niet netjes als het zo gaat, maar het mag wettelijk gezien gewoon.
Het recht op geld terug is inderdaad geen afdwingbaar recht indien gekocht bij een fysieke winkel, dit afhankelijk van de voorwaarden van de winkel waar je hem fysiek hebt gekocht. Echter, indien een product ondeugdelijk blijkt te zijn op een dergelijke termijn hoeft geen genoegen genomen te worden met een reparatie. Er ontstaat dan namelijk ook een recht op schadevergoeding voor de levering van een ondeugdelijk product. Ze zijn dus wel degelijk verplicht om te ruilen voor een nieuw exemplaar in deze situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Mgear schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:31:
[...]

Het recht op geld terug is inderdaad geen afdwingbaar recht indien gekocht bij een fysieke winkel, dit afhankelijk van de voorwaarden van de winkel waar je hem fysiek hebt gekocht. Echter, indien een product ondeugdelijk blijkt te zijn op een dergelijke termijn hoeft geen genoegen genomen te worden met een reparatie. Er ontstaat dan namelijk ook een recht op schadevergoeding voor de levering van een ondeugdelijk product. Ze zijn dus wel degelijk verplicht om te ruilen voor een nieuw exemplaar in deze situatie.
Heb je daar een bron van? Naar mijn weten heb je bij de aanschaf van een product recht op een deugdelijk product.

Wanneer een product kapot is, heb je nog steeds recht op een deugdelijk product, dus dan kan de webwinkel er voor kiezen om een nieuwe te leveren, de huidige te repareren, of het geld terug te geven. Dat is de keus van de winkel voor zover ik weet.

Nou zou ik het belachelijk vinden als de winkel over zou gaan op reparatie hoor, maar volgens mij heb je geen "DOA Wet" zoals jij die beschrijft.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Tja, en daar is het voordelig om bij een webwinkel te kopen, daar heb je teruggaverecht. No questions asked binnen 14 dagen, maar je moet wel zelf terugzenden. (Bij sommige is dat gratis).

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:22
Tommie12 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:45:
Tja, en daar is het voordelig om bij een webwinkel te kopen, daar heb je teruggaverecht. No questions asked binnen 14 dagen, maar je moet wel zelf terugzenden. (Bij sommige is dat gratis).
Bij een defect gaat de afkoelperiode helemaal niet op. Dan ga je namelijk een RMA-traject in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mgear
Dat is af te leiden uit de desbetreffende wetgeving, om het kortshalve uit te leggen aan je:
Dit is een niet limitatieve opsomming van de mogelijkheden

7:17 BW Conformiteit
lid 1 De afgeleverde zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden (6:28)
beantwoord.

In dit geval is er duidelijk sprake van een non-conform product, de macbook is reeds bij aankoop defect.

7:18 BW Conformiteit bij consumentenkoop
lid 2 Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van die afwijking zich daartegen verzet.

Binnen zes maanden wordt er dus van uit gegaan dat bij een defect de verkoper een ondeugdelijk product heeft geleverd. Tenzij de verkoper kan bewijzen dat het aan de koper ligt. Dit is erg lastig (omgekeerde bewijslast). Zou bijvoorbeeld kunnen indien het product duidelijke valschade of beschadigingen heeft.

7:21 BW Recht op correcte nakoming bij non-conformiteit
lid 1 Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan kan de koper eisen:

b. herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen

lid 3 De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak (macbook) en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper de in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.

Het is niet redelijk om een gloednieuwe laptop langdurig ter reparatie kwijt te zijn.

7:24 BW Schadevergoeding bij consumentenkoop vanwege non-conformiteit

lid 1 Indien op grond van een consumentenkoop een zaak is afgeleverd die niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten heeft de koper jegens de verkoper recht op schadevergoeding.

(alleen indien er sprake is van productaansprakelijkheid, bijvoorbeeld er wordt een product op de markt gebracht welke alleen al op basis van specificaties niet deugdelijk kan zijn is er een uitzondering, deze gaat in casu niet op want de macbook's werken in de meeste gevallen prima (zoals door mijn bericht blijkt).

Dit is inderdaad geen klip en klaar wet, maar begrijp me goed zonder uitleg van wetten en nuances is er ook geen behoefte meer aan juristen :)

Hier en en ander staat het iets meer in Jip en Janneke taal uitgelegd

https://www.consuwijzer.n...niet-goed-ondeugdelijk-is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
Ruud schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Bij een defect gaat de afkoelperiode helemaal niet op. Dan ga je namelijk een RMA-traject in.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, indien je het product hebt uitgetest om te kijken of het werkt of bevalt (zicht) dan kan je prima gebruik maken van de 14 dagen termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Het is niet redelijk om een gloednieuwe laptop langdurig ter reparatie kwijt te zijn.
Tsja, wat is redelijk? Dat is zo ongelooflijk vaag dat je er niets aan hebt. De regel 'binnen een redelijke tijd' bestaat ook nog na 6 maanden, dan zou daar dus ook reparatie niet acceptabel zijn?

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mgear
ik ga hier niet je huiswerk doen of hele juridische betogingen houden, het was ter illustratie. Het zwaartepunt ligt natuurlijk bij het recht op schadevergoeding. Indien je dus geen vergelijkbaar leenproduct krijgt of een nieuw exemplaar is er een recht op een grotere schadevergoeding. Lees het stuk op Consuwijzer daar staat het aangegeven in simplistische vorm.Uiteraard ook vooral gericht op de mede-tweaker die met een defecte aangekochte macbook zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Mgear op 04-08-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Mgear schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, indien je het product hebt uitgetest om te kijken of het werkt of bevalt (zicht) dan kan je prima gebruik maken van de 14 dagen termijn.
Dat mensen het doen wil niet zeggen dat het toegestaan is. Non-conformiteit valt niet onder de wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
Het is prima toegestaan Ruud. Zoals je al in mijn eerdere antwoord hebt kunnen lezen er zijn vaak veel meer mogelijkheden en routes mogelijk. Dat non-confimiteit niet het zelfde is als het recht van retour bij online aankoop is correct. Maar waar baseer je jouw mening op, het ene recht sluit het andere in de wet niet uit, tenzij nadrukkelijk aangegeven. Nergens staat dat als non-conformiteit zich voordoet je je niet alsnog op het recht van retour mag beroepen. Sterker nog, de zichttermijn/retour termijn is nu juist om te kunnen beoordelen of het artikel aan je wens, verwachting voldoet. Het fijne is, je hoeft het niet met mij eens te zijn, net zoals ik dat ook niet met jou hoef te zijn. Ieder zijn mening.Wel is het meestal handig een mening met feiten te onderbouwen.

[ Voor 50% gewijzigd door Mgear op 04-08-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Mgear schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:44:
Het is prima toegestaan Ruud. Zoals je al in mijn eerdere antwoord hebt kunnen lezen er zijn vaak veel meer mogelijkheden en routes mogelijk. Dat non-confimiteit niet het zelfde is als het recht van retour bij online aankoop is correct. Maar waar baseer je jouw mening op, het ene recht sluit het andere in de wet niet uit, tenzij nadrukkelijk aangegeven. Nergens staat dat als non-conformiteit zich voordoet je je niet alsnog op het recht van retour mag beroepen. Sterker nog, de zichttermijn/retour termijn is nu juist om te kunnen beoordelen of het artikel aan je wens, verwachting voldoet. Het fijne is, je hoeft het niet met mij eens te zijn, net zoals ik dat ook niet met jou hoef te zijn. Ieder zijn mening.Wel is het meestal handig een mening met feiten te onderbouwen.
Als je er zo specifiek op in wilt gaan...

Stel dat je via de WKOA-route gaat:
De winkelier zal het product testen en constateren dat de laptop kapot is. Dus kan TS opdraaien voor de volledige kosten. De winkelier zal het product namelijk niet nogmaals kunnen verkopen. TS: als je dit leest, niet in de stress schieten. Het is maar een voorbeeld ;)

Je hebt gelijk als je zegt dat TS nergens aangeeft dat hij zijn geld terug wil of juist een werkend apparaat. Ik heb aangenomen dat TS graag een werkende laptop heeft en verwacht dat de laptop gewoon omgeruild wordt voor een werkend exemplaar.

Omruiling is natuurlijk niet in de geest van de WKOA. Waarom zou je van het product afwillen omdat het niet bevalt terwijl je wel een nieuwe wilt? Daar is de WKOA niet voor. De 14-dagen-periode verloopt niet wanneer je het product door garantieproblemen niet goed hebt kunnen testen, en dat is helemaal nog niet aan de orde geweest want de laptop heeft in de handen van TS nog niet gefunctioneerd. Dus weet hij niet of dit type laptop aan zijn verwachtingen voldoet.

Daarnaast wil ik je de vraag stellen waar TS aangeeft de laptop online besteld te hebben. Zo te lezen heeft hij de laptop in de fysieke winkel gekocht. Hij geeft aan dat de laptop bij Amac (in Oss? daar gaat TS namelijk naartoe) gekocht is. Ik doe daardoor de aanname dat de overeenkomst niet op afstand tot stand gekomen is waardoor WKOA niet van toepassing is.

Als jij of anderen hier wetsartikelen bij wilt hebben of jurisprudentie, be my guest. Zelf logisch na kunnen denken is een groot goed tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legenware
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03 12:25
Gewoon alles op de mail doen. En nooit meer wat bij ze kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door legenware op 04-08-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In 7 jaar 3 negatieve reviews? Dat doen ze netjes toch?

En een laptop die geseald was bij aankoop dat zal Amac geen invloed op hebben gehad, op wat er nu gaat gebeuren wel. Maar was Amac inmiddels ook niet in andere handen? Er is dus kans op verbetering mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:33
Hij kan hem gewoon ruilen is al aangegeven. Tevens:
https://nl.trustpilot.com/review/www.a-mac.nl
Krijgen ze een 8.5 Als je alle slechte reviews op internet over een winkel serieus neemt kan je nergens meer iets kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legenware
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03 12:25
had het niet goed gelezen, blijkbaar is hij / zij nog niet bij de winkel geweest laat maar heb niks gezegd :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
Geen idee waarom meteen een topic aangemaakt dient te worden terwijl men nog niet eens terug is gegaan naar de winkel.

Dit soort dingen gebeuren sporadisch. duidelijk een DOA, gewoon terug naar winkel. Geen gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 06:20
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:45:
Inderdaad een DOA kan hem bij andere winkel omruilen. Probleem was niet eerder voorgekomen.
Volgens mij heeft TS inmiddels aangegeven dat de laptop mag worden omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kram Nelook
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-03-2023
Waarom ben je eigenlijk niet gewoon meteen terug gegaan naar de winkel ipv eerst op Tweaker antwoorden te krijgen wat ook weer tijd kost? Je hebt een product gekocht wat niet werkt, hop naar de winkel zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Spoilt milk" heet dat geloof ik...
Terug is idd het beste, je loopt alleen maar het risico dat je iets beschadigt...ben je veel verder van huis...
Wel erg vervelend, je verheugt je ergens op,.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Ruud Toch zou ik een nieuwe eisen onder dreiging WKOA als zo'n winkelier niet meewerkt. ;) Als de winkel wil repareren ipv vervangen voor een gloednieuwe, dan zou ik het op WKOA gooien en zeggen dat ie toch niet bevalt en ze t geld moeten terugdokken. Heel simpel hoor, en geen wetsartikelen voor nodig. :P T gaat meer om hoe t in de praktijk gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 05-08-2017 10:34 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
Op basis van welk recht? DOA heeft geen wettelijke status. Natuurlijk moet het de macbook wel gemaakt worden ofwel RMA. En erg netjes is het als de winkel direct een nieuwe mee geeft. Maar wettelijk is het gewoon een garantie claim.
legenware schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:44:
Gewoon alles op de mail doen. En nooit meer wat bij ze kopen.
Misschien gewoon eerst eens contact met de winkel zoeken, en vragen wat de mogelijkheden zijn? Je zult versteld staan, wat er dan soms mogelijk is. Beste is om gewoon even langs te gaan. Direct contact werkt hierin vaak het beste.
WhatsappHack schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:33:
@Ruud Toch zou ik een nieuwe eisen onder dreiging WKOA als zo'n winkelier niet meewerkt. ;) Als de winkel wil repareren ipv vervangen voor een gloednieuwe, dan zou ik het op WKOA gooien en zeggen dat ie toch niet bevalt en ze t geld moeten terugdokken. Heel simpel hoor, en geen wetsartikelen voor nodig. :P T gaat meer om hoe t in de praktijk gaat.
Mits de koop op afstand is gedaan. En zoals ik het lees, heeft TS hem in de winkel gekocht, en is koop op afstand niet mogelijk. En meteen eisen is niet de beste methode. Eerst gewoon een vriendelijk bellen of terug gaan, en vragen wat de mogelijkheden zijn. En dat je eigenlijk graag meteen een nieuwe zou willen hebben, aangezien deze meteen dood is. Met vriendelijkheid kom je vaak een stuk verder, dan meteen met eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Rolfie
Vandaar dat er ook staat "als de winkelier niet meewerkt". ;) En ja, ik koop altijd in de webshop vanwege dit recht. Een keer een MBP gekocht bij MediaMarkt die problemen had en ik moeite moest doen om een nieuwe te krijgen (ondanks hun zogenaamde 14 dagen niet goed geld terug retour garanties.), nooit maar dan ook nooit meer. :) Als ik een refurb wil, dan koop ik wel een refurb... Ik koop geen nieuw product om deze een dag later 3 weken in te moeten leveren als garantiekwestie, kom op zeg.

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 05-08-2017 10:55 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
WhatsappHack schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:54:
@Rolfie
Vandaar dat er ook staat "als de winkelier niet meewerkt". ;)
Correct. Maar volgens mij heeft TS hem in de winkel gekocht. Dus WKOA gaat dan nooit op. Conformiteit natuurlijk wel.
En ja, ik koop altijd in de webshop vanwege dit recht.
Dat gevoel heb ik ook. Kan altijd een hoop problemen schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ongelofelijk, een heel topic vol met reacties terwijl het enige wat TS hoeft te doen is naar de winkel gaan en hem omruilen voor een nieuwe..... in het geval van een DOA doen ze daar bij geen enkele retailer moeilijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Maar als deze niet op voorraad is en dit de laatste is, kan je wel gaan eisen en op je achterste poten gaan staan en ze hebben geen vervanging dan zal het toch reparatie worden. Ze kunnen moeilijk in hun glazen bol gaan kijken wat er aan de hand is dus je krijgt dan een gerepareerd apparaat.
Laat de winkel toch eerst kijken en dan beoordelen wat er aan de hand is of heb je nu al spijt van aankoop van een MacBook en wil je simpelweg je geld terug?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Verwijderd Markeer je eigen antwoord even als beste antwoord. Mensen hebben nog niet door dag het probleem zonder morren door de verkoper is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het probleem van de TS inmiddels al is opgelost, en de verdere discussie weinig meer toevoegt, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.