Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-07 11:45
hey,

pricewatch: Philips 43PUS6401 Zilver

deze tv heeft die nou wel of geen hdr? bij foka (500€) staat dat hij geen hdr heeft
en bij de mediamarkt (€529) is het wel hdr?

hoor het graag

koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

^linkje gevolgd? HDR10

Handleiding heeft welgeteld 8x het trefwoord HDR zonder verdere informatie/ondersteuning.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Onder de details van een product op Tweakers.net vind je de link naar de fabrikant. Daar staat alles wat je moet weten, ook shops kunnen zich wel eens vergissen in de berg van specs. Daarbij brengen reviews ook vaak goede info:

productreview: Philips 43PUS6401 Zilver review door Tombastic

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-07 10:41
Voetnoot bij goedkopere televisies met hdr-ondersteuning is overigens wel dat ze misschien wel met een hdr-signaal overweg kunnen, maar dat geen 'echte' hdr is. Met een ips-paneel ga je daarvoor simpelweg niet genoeg contrast krijgen of de verlichting van elke individuele pixel moet afzonderlijk geregeld worden.

Een beetje vergelijkbaar met hoe je weleens full hd-projectors ziet die eigenlijk maar een resolutie van 1024x768 pixels heeft, maar full hd-signalen gewoon op een lagere resolutie toont.

Dit maakt die Philips niet meteen een slechte tv, maar verwacht er geen indrukwekkende hdr-beelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

faraga schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:25:
Dit maakt die Philips niet meteen een slechte tv, maar verwacht er geen indrukwekkende hdr-beelden van.
Deze TV is toch al uit een andere fabriek gekomen met een stickertje van Philips er op? Ik kan me herinneren dat sinds die "overname" de kwaliteit van het merk Philips, op TV-vlak, aanzienlijk is verminderd.

Inderdaad; het hoeft niet direct een slechte TV te zijn maar een 4K TV voor 500 Euro; daar zou ik toch even dubbel goed onderzoek naar doen zoals reviews lezen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
Ja ik heb best goeie reviews gelezen, dis vandaar dat ik bij deze uit kwam. Maar bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:47
De TV kan met een HDR signaal overweg maar de kwaliteit van het paneel is niet voldoende om het verschil ook werkelijk te kunnen zien... vooralsnog zijn alleen de duurdere/highend tv's zoals de QLED's van Samsung en OLED tv's echt in staat om HDR te kunnen weergeven. Alle overige tv's met een standaard paneel die zeggen HDR te hebben is alleen marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
dus er is geen verschil in de 43 inch zonder hdr als de 43 inch met hdr??

vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
koen! schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:42:
dus er is geen verschil in de 43 inch zonder hdr als de 43 inch met hdr??

vreemd
Het zijn dezelfde tv's... er is dus inderdaad geen verschil. De informatie bij Foka is denk ik niet helemaal compleet, want bij andere modellen uit dezelfde serie zeggen ze wel dat HDR wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
https://tweakers.net/pricewatch/compare/673913;491011/

zijn toch wel wat kleine verschillen als ik het zo zie (refresh rate, software) of zit ik er nou naast?

koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
koen! schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:11:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/673913;491011/

zijn toch wel wat kleine verschillen als ik het zo zie (refresh rate, software) of zit ik er nou naast?

koen
Nu laat je twee verschillende modellen zien... daar had je het niet over, je noemde alleen de 6401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-07 09:03
6401 draait Android. 6201 niet.
Pagina: 1