Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet vinden waar ik het volume van binnenkomende email kan wijzigen. Email komt wel binnen maa ik hoor niets.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neem aan dat bij een telefoon van dik 600 Euro in ieder geval een handleiding zit, een klantenservice-telefoonnummer (of Twitter of Facebook) en ook een eigen forum?

Oftewel; als Samsung jou het antwoord niet kon geven, wil je dan allicht je startpost updaten welke antwoorden ze wel hebben gegeven als mogelijkheid om te testen? Dan hoeven wij niet dezelfde antwoorden te geven en kunnen we verder/beter denken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou even vermelden met welk programma je dan mailt. Dit kunnen er nogal wat zijn en nu weten we gewoon helemaal niets zodat een antwoord ook niet mogelijk is.

Als je een topic maakt geef dan zoveel mogelijk info en vertel wat je al geprobeerd hebt. Met 2 zinnen maak je geen topic waarmee je goed geholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:53:
Ik kan niet vinden waar ik het volume van binnenkomende email kan wijzigen. Email komt wel binnen maa ik hoor niets.
Je zou Instellingen, Geluiden, Meldingsgeluiden kunnen proberen.
Verder krijg je door op de volumeknop te drukken, 4 opties om het geluid te regelen. Email is een meldingsgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Garret1410 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:19:
[...]

Je zou Instellingen, Geluiden, Meldingsgeluiden kunnen proberen.
Verder krijg je door op de volumeknop te drukken, 4 opties om het geluid te regelen. Email is een meldingsgeluid.
En als je Outlook gebruikt moet je het gewoon instellen in Outlook zelf :) Geen idee hoe het bij de andere apps zit, maar welke hij gebruikt lijkt mij wel handige info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Versie email app is 4.1.66.2 gewoon de standaard emailapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:40:
Versie email app is 4.1.66.2 gewoon de standaard emailapp.
Hoezo standaard? Google levert standaard op Android de "Gmail" app mee en die zit op versie 7.7.x

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Hoezo standaard? Google levert standaard op Android de "Gmail" app mee en die zit op versie 7.7.x
Hij zal de app van Samsung wel bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij meldingsgeluid kan alleen maar aan of uit. Je kan wel de melodie wijzigen maar niet het volume. Ook niet met de volumeknop. Beltoon,media, meldingen of systeem, die staan allemaal over de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:46:
Bij meldingsgeluid kan alleen maar aan of uit. Je kan wel de melodie wijzigen maar niet het volume. Ook niet met de volumeknop. Beltoon,media, meldingen of systeem, die staan allemaal over de helft.
Zeg nou eerst eens welke app je nou gebruikt. We zijn nu een aantal reacties verder en we weten nog helemaal niets.

Los van dat, als deze app niet genoeg mogelijkheden heeft, pak een andere, probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de Samsung email app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Schijf de notificatie een stukje naar links of rechts en druk op het tandwieltje. Staat de instelling soms op "Alleen meldingspict. tonen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeneroenie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-01-2021
Instellingen > Geluiden en trillen > Meldingsgeluiden > Meldingen E-mail

Hier kan je geluiden toewijzen aan je verschillende Postvakken. Het is niet mogelijk om het volume van je Samsung Email app geluid afzonderlijk in te stellen van de rest van je meldingsgeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apps - E-mail -> meldingen op weergeven zetten.
Pagina: 1