Toon posts:

Winkel met eg goedkope 2dehands onderdelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo, ik heb laatst een video gezien waarin iemand in Japan hele goede deals kon maken op 2dehands onderdelen (bekijk link) Maar nu vroeg ik me af of er in Nederland ook winkels als deze zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
... YouTube: BARGAIN PC Parts Hunting in CHIBA, Yahoo Auctions & Japanese Cul...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Google heeft niet geholpen..

Beste antwoord (via Verwijderd op 04-08-2017 16:53)

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 20:47
Tommie12 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:22:
Ooit gehoord van Marktplaats of Ebay?
Dit.

En @Strokjer2 heeft ook gelijk. Die advertenties kom je inderdaad tegen, je moet soms flink goed zoeken.

Ik heb via Marktplaats (en tweakers ook trouwens!) al hele goede deals kunnen sluiten door goed te zoeken.
En mensen zijn bij vlagen ook wel gevoelig voor afdingen, zeker als de spullen er al wat langer op staan. Anderen zijn gelijk beledigd, pech voor hen, dan kijk ik wel verder.

[ Voor 4% gewijzigd door GromuhlDjun op 04-08-2017 08:58 ]

Alle reacties

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Auto onderdelen?
Computer onderdelen?

Budget?
Waarom niet iets duurder/betere kwaliteit?

Post is heel erg minimaal ingevuld.

Anjunabeats

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:23

Sony A7 iv en wat recycled glas

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

geek: 'Typemachine' van rommelmarkt blijkt zeldzame Enigma-codeermachine

Voor de rest: rommelmarkten, boedelverkoop, openbare veilingen, eigen inzichten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Strokjer2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2025
Nederland is het wat lastiger... we zijn te gierig.

-Als we een oude pc hebben, staat ie voor de aankoopprijs op marktplaats. Met de vermelding. "Beste game pc ooit"
-in de kast, want de nieuwe kan kapot gaan
-of ze gooien hem op straat, want er is echt iets mis mee

Bij kringloop vind je enkel troep uit jaren 90. En bij geneentwlijke verzamelpunten mogen ze niks weggeven. Want die containers verkopen ze voor veel geld door. Daar zag ik wel echt mooie spullen liggen.. gewoon Dell servers, mooie beeldschermen.. plasma tv's enz.

Acties:
  • Beste antwoord

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 20:47
Tommie12 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:22:
Dit.

En @Strokjer2 heeft ook gelijk. Die advertenties kom je inderdaad tegen, je moet soms flink goed zoeken.

Ik heb via Marktplaats (en tweakers ook trouwens!) al hele goede deals kunnen sluiten door goed te zoeken.
En mensen zijn bij vlagen ook wel gevoelig voor afdingen, zeker als de spullen er al wat langer op staan. Anderen zijn gelijk beledigd, pech voor hen, dan kijk ik wel verder.

[ Voor 4% gewijzigd door GromuhlDjun op 04-08-2017 08:58 ]

• Teunske202
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09-2025
Erg goedkoop vind je ze in Nederland niet maar op marktplaats of letgo is en af en toe iemand die er helemaal niets van weet die iets voor veel te goedkoop er op zet.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:14

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:20:
Mijn vraag
...Hallo, ik heb laatst een video gezien waarin iemand in Japan hele goede deals kon maken op 2dehands onderdelen (bekijk link) Maar nu vroeg ik me af of er in Nederland ook winkels als deze zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
... YouTube: BARGAIN PC Parts Hunting in CHIBA, Yahoo Auctions & Japanese Cul...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Google heeft niet geholpen..
https://www.usedproducts.nl/ - dit is wel de grootste inkoop-verkoop keten. Ze zijn alleen niet zo happig op onderhandelen.

https://www.nowthatsit.nl/ - Grote webshop met 2e hands producten, een serieus bod nemen vaak wel aan.

En tjah, in Japan word er heel anders tegen 2e hands spullen aangekeken. En die gast uit het youtube filmpje spendeert daar wel een complete dag aan om op zoek te gaan naar deals. Als je hier een hele dag pawnshops en rommelmarkten afgaat zijn er ook wel goeie deals te vinden

[ Voor 19% gewijzigd door Rmg op 04-08-2017 09:36 ]

• ETHART
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 08:19
Strokjer2 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:53:
Nederland is het wat lastiger... we zijn te gierig.

-Als we een oude pc hebben, staat ie voor de aankoopprijs op marktplaats. Met de vermelding. "Beste game pc ooit"
-in de kast, want de nieuwe kan kapot gaan
-of ze gooien hem op straat, want er is echt iets mis mee

Bij kringloop vind je enkel troep uit jaren 90. En bij geneentwlijke verzamelpunten mogen ze niks weggeven. Want die containers verkopen ze voor veel geld door. Daar zag ik wel echt mooie spullen liggen.. gewoon Dell servers, mooie beeldschermen.. plasma tv's enz.
Dit is niet alleen in nederland

YouTube: I Read Ridiculous Craigslist PC Ads

Mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang.

Cex is ook een grote inkoop/verkoop keten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, ik ga verder opzoek! :)
Pagina: 1