Hoi,
het voelt voor mij een beetje alsof het de oertijd was dat ik mijn laatste pc gebouwd heb.
na een hoop topics doorgelezen te hebben en advies over mijn oude pc hier inwinnen.
Toch hier maar eerst advies vragen voor ik iets ga bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc zal eigenlijk voor alle dagelijkse dingen gebruikt worden,
ikzelf wil af en toe wel eens een filmpje en wat foto's bewerken op amateur niveau.
de kinderen beginnen steeds meer interesse te krijgen in spellen zoals world of tanks, Dayz en Battlefield.
battlefield is nu nog de oude versie maar ze zullen ook wel naar BF1 toe willen uiteindelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 to 1100 euro is toch wel mijn limiet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
deze monitor hebben we nu en willen we voorlopig blijven gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, behalve het verlanglijstje onder aan deze post
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
we hebben huisdieren in huis rondlopen, daarom heb ik eigenlijk voor deze kast gekozen omdat er ook losse stoffilters inzitten die volgens mij makkelijk te reinigen zijn.
het zou fijn zijn als de pc redelijk stil is, volgens mij voldoet deze combo daar wel aan.
Ga je overklokken?
onbekend, mijn oude pc heeft de optie om het te doen, maar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt
Wat verwacht je van ons?
kijk eens naar dit wensenlijstje en of ik er naar jullie idee met de familie toch weer een tijd mee vooruit kan. ook als ze straks wat nieuwere games zoals BF1 gaan kopen
alvast bedankt voor de input.
edit: andere videokaart gekozen, volgens mij was deze wel leverbaar
het voelt voor mij een beetje alsof het de oertijd was dat ik mijn laatste pc gebouwd heb.
na een hoop topics doorgelezen te hebben en advies over mijn oude pc hier inwinnen.
Toch hier maar eerst advies vragen voor ik iets ga bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc zal eigenlijk voor alle dagelijkse dingen gebruikt worden,
ikzelf wil af en toe wel eens een filmpje en wat foto's bewerken op amateur niveau.
de kinderen beginnen steeds meer interesse te krijgen in spellen zoals world of tanks, Dayz en Battlefield.
battlefield is nu nog de oude versie maar ze zullen ook wel naar BF1 toe willen uiteindelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 to 1100 euro is toch wel mijn limiet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
deze monitor hebben we nu en willen we voorlopig blijven gebruiken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Syncmaster S24B350H Zwart | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen idee, behalve het verlanglijstje onder aan deze post
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
we hebben huisdieren in huis rondlopen, daarom heb ik eigenlijk voor deze kast gekozen omdat er ook losse stoffilters inzitten die volgens mij makkelijk te reinigen zijn.
het zou fijn zijn als de pc redelijk stil is, volgens mij voldoet deze combo daar wel aan.
Ga je overklokken?
onbekend, mijn oude pc heeft de optie om het te doen, maar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt
Wat verwacht je van ons?
kijk eens naar dit wensenlijstje en of ik er naar jullie idee met de familie toch weer een tijd mee vooruit kan. ook als ze straks wat nieuwere games zoals BF1 gaan kopen
alvast bedankt voor de input.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 96,50 | € 96,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,42 | € 19,42 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.039,14 | |