Heb een iphone 7 en wil het scherm wat minder stroef hebben. Kan je het beeldscherm ook gladder maken, met vet of een ander middeltje?
Vraag
Alle reacties
Nee, slecht plan. De beste opties zijn nog altijd stickers/protectors met een ander laagje. Je kan natuurlijk ook altijd nog een lichte scrub gebruiken onder de douche om je handen wat zachter te krijgen ;-) Stel dat je de hele dag spelletjes zit te spelen, dan kan je ook overwegen een handschoen of vingercondoom te gebruiken (worden volgens mij bij ijzerhandel/gamma verkocht bij de bouten/schroeven afdeling?), en dan een van een materiaal dat glijdt op glas.
[ Voor 38% gewijzigd door johnkeates op 03-08-2017 17:34 ]
Inderdaad wat @johnkeates zegt, slecht plan, laagje proberen.
Ik zou eens een matte screenprotector proberen. Mijn ervaring is dat je vinger daar vaak soepel/fijn over heen gaat, (afhankelijk welke je neemt natuurlijk).
Ik zou eens een matte screenprotector proberen. Mijn ervaring is dat je vinger daar vaak soepel/fijn over heen gaat, (afhankelijk welke je neemt natuurlijk).
Vaseline, voor en achterkant ....
Is hij gelijk bestand tegen hitte ook
Heb je het plastic beschermfolie er wel afgehaald ?
Is hij gelijk bestand tegen hitte ook
Heb je het plastic beschermfolie er wel afgehaald ?
ik laat het hierbij. Ga het allemaal niet uitproberen.
slecht idee allemaal van mij om het in te vetten. Wordt veel te klef. Dank voor jullie reacties, Alleen de handen scrubben zie ik nog wat in.
slecht idee allemaal van mij om het in te vetten. Wordt veel te klef. Dank voor jullie reacties, Alleen de handen scrubben zie ik nog wat in.
[ Voor 66% gewijzigd door Daedalus op 07-08-2017 22:50 ]
Je kunt de oleofobische coating opnieuw aanbrengen. Dan zou hij gladder moeten zijn omdat er minder vuil aan kleeft.
[ Voor 3% gewijzigd door jeroen3 op 08-08-2017 07:18 ]
Titel aangepast van "Scherm vetter maken." naar "Scherm iPhone 7 te stroef", aangezien het probleem is dat het scherm te stroef is, niet dat je het perse vet wilt maken
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Vet op je telefoon? Wat een raar idee, wordt alleen maar smerig. Screenprotectors werken prima. En anders moet je wat eelt op je handen kweken...
Pagina: 1