Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming, maar ook work related moet ie mee kunnen SQL /SSRS / SSIS / programming / ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een case, dus niets van scherm of iets dergelijks , dat neem ik over van de oude.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem met 1 dikke videokaart, GEEN waterkoeling, snel machien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU Intel , Asus altijd heel content van geweest maar is geen must. Geen waterkoeling. ANTEC case / voeding altijd heel tevreden van geweest maar ook geen must
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Info of alles wel goed bij mekaar past, ervaringen ? evt aanpassingen in de config wat een beter systeem teweeg zou brengen,.
Ga je overklokken?
Optie wil ik open houden voor in de toekomst.?
Wat verwacht je van ons?
Info en meningen over de build. Wat kan beter, wat is overkill? Past alles in de case? ik heb na veel lezen het idee van wel maar wil zeker zijn. Ervaringen met online bestellen en leveringen.. gaat dit altijd goed?
Alvast merci !
Vooral gaming, maar ook work related moet ie mee kunnen SQL /SSRS / SSIS / programming / ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een case, dus niets van scherm of iets dergelijks , dat neem ik over van de oude.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem met 1 dikke videokaart, GEEN waterkoeling, snel machien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU Intel , Asus altijd heel content van geweest maar is geen must. Geen waterkoeling. ANTEC case / voeding altijd heel tevreden van geweest maar ook geen must
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Info of alles wel goed bij mekaar past, ervaringen ? evt aanpassingen in de config wat een beter systeem teweeg zou brengen,.
Ga je overklokken?
Optie wil ik open houden voor in de toekomst.?
Wat verwacht je van ons?
Info en meningen over de build. Wat kan beter, wat is overkill? Past alles in de case? ik heb na veel lezen het idee van wel maar wil zeker zijn. Ervaringen met online bestellen en leveringen.. gaat dit altijd goed?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Tray | € 324,50 | € 324,50 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 169,- | € 169,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 799,89 | € 799,89 |
| 1 | Antec GX500 Window Blue | € 51,30 | € 51,30 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX436C17PB3K2/16 | € 200,92 | € 200,92 |
| 1 | Enermax Revolution SFX 650W | € 106,07 | € 106,07 |
| 1 | Samsung 960 Pro 512GB | € 307,83 | € 307,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.010,46 | |
Alvast merci !