Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budget laptop gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Alledaagse bezigheden zoals: tekstverwerken,emails,facebook,skype,videos bekijken af en toe een spelletje spelen zoals bijv. De nieuwste sims.

Wat is je budget?
500 tot maximaal 650 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ik gebruik mijn laptop het meest thuis.

hardware

8GB ram, 256 opslag, ssd, i3 of i5 processor voorkeur gaat uithet naar 13 inch scherm.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Acer,asus,hp.
Alternatieven zijn ook welkom!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2017 16:06 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-11 20:29
Hoi, heb je dit bekeken ? reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2017

Wellicht handig ? :)

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En welke laptops had je zelf al gevonden in de PriceWatch die je aanspreken?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Verwijderd

Topicstarter
Slavy schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:41:
En welke laptops had je zelf al gevonden in de PriceWatch die je aanspreken?
pricewatch: Asus VivoBook R301UA-R4217T deze had ik op het oog! Alleen staat er in de beschrijving 8GB maar via bol.com 4 GB als je naar de link gaat

• Camiel97
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:41
Je zou eens kunnen kijken naar zakelijke lijn laptops die je vaak voor een mooie prijs tweedehands kunt kopen (vaak bijna nieuw). Denk hierbij aan de HP Elitebook 840 G2 / G3 , Lenovo t450, t460. Het zijn echter wel 14 inch laptops, dus ik weet niet of dit een probleem zou zijn.

Ik heb zelf een Elitebook 840 g3 voor 650 euro gekocht (i5, 256gb ssd, 8gb ram) met nog 2,5 jaar garantie.