Hallo tweakers,
Na lang kijken en wikken en wegen heb ik nu besloten om voor een nieuwe, goede desktop te gaan in plaats van een laptop. Ik ga het systeem zelf in elkaar zetten met behulp van een ervaren neef.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voor gamen en video's bewerken gebruiken. Voorbeelden voor games: GTA V, Battlefield 1, Cities:Skylines, Assetto Corsa etc. Ik heb een DJI Phantom waar ik de beelden van wil bewerken, en merk dat mijn huidige latop (http://bit.ly/2vrZQZR) het erg snel al heel moeilijk krijgt. Daarnaast wil ik naar de toekomst toe even vooruit met het systeem, aangezien het een beste uitgave is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen absolute maximumprijs, maar zo rond de € 1700 is prima. Veel duurder is niet de bedoeling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks, moet alles hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van gevoel Intel + Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede PC waar ik de komende 2/3 jaar mee vooruit kan, die lekker stil is (komt waarschijnlijk in de woonkamer) en 4K beelden soepel kan bewerken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening of ik de beste value for money heb, en alle onderdelen op elkaar afgestemd zijn. Verder twijfel ik of een GTX 1070 zijn meerprijs waard is op dit moment. En is de monitor de beste keuze voor deze setup?
Lijst met onderdelen
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp en feedback!
Na lang kijken en wikken en wegen heb ik nu besloten om voor een nieuwe, goede desktop te gaan in plaats van een laptop. Ik ga het systeem zelf in elkaar zetten met behulp van een ervaren neef.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voor gamen en video's bewerken gebruiken. Voorbeelden voor games: GTA V, Battlefield 1, Cities:Skylines, Assetto Corsa etc. Ik heb een DJI Phantom waar ik de beelden van wil bewerken, en merk dat mijn huidige latop (http://bit.ly/2vrZQZR) het erg snel al heel moeilijk krijgt. Daarnaast wil ik naar de toekomst toe even vooruit met het systeem, aangezien het een beste uitgave is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen absolute maximumprijs, maar zo rond de € 1700 is prima. Veel duurder is niet de bedoeling.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks, moet alles hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van gevoel Intel + Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede PC waar ik de komende 2/3 jaar mee vooruit kan, die lekker stil is (komt waarschijnlijk in de woonkamer) en 4K beelden soepel kan bewerken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening of ik de beste value for money heb, en alle onderdelen op elkaar afgestemd zijn. Verder twijfel ik of een GTX 1070 zijn meerprijs waard is op dit moment. En is de monitor de beste keuze voor deze setup?
Lijst met onderdelen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 301,80 | € 301,80 |
1 | MSI B250 PC Mate | € 91,95 | € 91,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 307,90 | € 307,90 |
1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Netgear AC1200 WiFi USB 3.0 Adapter | € 36,09 | € 36,09 |
1 | Iiyama ProLite X2788QS-B1 Zwart | € 296,- | € 296,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Logitech MK520 Wireless Combo (Qwerty) | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 133,50 | € 133,50 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 63,50 | € 63,50 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.616,99 |
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp en feedback!