In 2014 heb ik zelf een game PC samengesteld en in elkaar gezet. Dit systeem heeft mij nu 3 jaar trouwe dienst bewezen en nu de zomer bijna op zijn eind loopt en ik deze vakantie mooi wat bij heb weten te verdienen zit ik te denken om mijn systeem te upgraden zodat alles toch wat soepeler loopt.
Ik zoek een?
Ik denk dat ik het beste mijn videokaart kan upgraden en er extra geheugen bij kan plaatsen. Door deze componenten te upgraden hoop ik weer een aantal jaren de nieuwste spellen te kunnen spelen op high settings. Ik weet nog niet goed welke videokaart ik het beste kan kiezen en ook over het geheugen zou ik graag willen weten of dit een goede keuze is of dat ik net zo goed 2x 4GB van Kingston erbij kan kopen.
Wat is je budget?
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn in de verschillende prijsklassen en wat de voor/nadelen hiervan zijn. Dan kan ik hierna een afweging maken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD videokaart. Hier heb ik echter door de jaren heen wel aardig wat problemen mee gehad met drivers etc. Nvidia heb ik in het verleden ook gehad en altijd tevreden over geweest. Vandaar dat ik nu (weer) opzoek ben naar een Nvidia videokaart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game vooral in mijn vrije tijd na werk en school. Ik speel spellen als Battlefield 1, Arma 3, FarCry Primal etc. Deze spellen hebben goede graphics en deze wil ik dan ook graag terugzien met mijn nieuwe videokaart.
Mijn huidige game PC:
Nieuwe componenten:
Ik heb gekeken naar de MSI GeForce GTX 1050 Gaming X en de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X. Ik ben wel opzoek naar een videokaart waarmee ik toch wel weer minimaal een aantal jaar de nieuwste spellen op goede settings kan spelen. Verder heb ik ooit meegekregen dat mijn geheugen niet de beste keuze was vandaar dat ik nu een compleet nieuw setje geheugen heb gekozen. Graag hoor ik jullie mening hierover.
Ik zoek een?
Ik denk dat ik het beste mijn videokaart kan upgraden en er extra geheugen bij kan plaatsen. Door deze componenten te upgraden hoop ik weer een aantal jaren de nieuwste spellen te kunnen spelen op high settings. Ik weet nog niet goed welke videokaart ik het beste kan kiezen en ook over het geheugen zou ik graag willen weten of dit een goede keuze is of dat ik net zo goed 2x 4GB van Kingston erbij kan kopen.
Wat is je budget?
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn in de verschillende prijsklassen en wat de voor/nadelen hiervan zijn. Dan kan ik hierna een afweging maken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu een AMD videokaart. Hier heb ik echter door de jaren heen wel aardig wat problemen mee gehad met drivers etc. Nvidia heb ik in het verleden ook gehad en altijd tevreden over geweest. Vandaar dat ik nu (weer) opzoek ben naar een Nvidia videokaart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game vooral in mijn vrije tijd na werk en school. Ik speel spellen als Battlefield 1, Arma 3, FarCry Primal etc. Deze spellen hebben goede graphics en deze wil ik dan ook graag terugzien met mijn nieuwe videokaart.
Mijn huidige game PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 197,50 | € 197,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-Gaming 3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Cooler Master N500 KKN1 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston KVR16N11S8K2/8 | € 62,79 | € 62,79 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt PCGH Edition | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 428,68 | |
Nieuwe componenten:
Ik heb gekeken naar de MSI GeForce GTX 1050 Gaming X en de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X. Ik ben wel opzoek naar een videokaart waarmee ik toch wel weer minimaal een aantal jaar de nieuwste spellen op goede settings kan spelen. Verder heb ik ooit meegekregen dat mijn geheugen niet de beste keuze was vandaar dat ik nu een compleet nieuw setje geheugen heb gekozen. Graag hoor ik jullie mening hierover.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 307,90 | € 307,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C9 | € 119,79 | € 119,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,69 | |