https://tweakers.net/nieuws/127931/coffee-lake-processors-we

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 12:57
nieuws: 'Coffee Lake-processors werken niet op moederborden met 200-seriechip...
De informatie komt bij de Twitter-pagina van ASRock vandaan, waar de fabrikant werd gevraagd of een specifiek Z270-moederbord Coffee Lake-moederborden zal ondersteunen
Denk dat het het volgende moet zijn;

De informatie komt bij de Twitter-pagina van ASRock vandaan, waar de fabrikant werd gevraagd of een specifiek Z270-moederbord Coffee Lake-processoren zal ondersteunen

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De informatie komt bij [...] vandaan
Dit klinkt wel erg Vlaams trouwens. In normaal Nederlands zou dit iets zijn als 'is afkomstig van' ;).

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-10 15:10

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

spone schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:05:
[...]

Dit klinkt wel erg Vlaams trouwens. In normaal Nederlands zou dit iets zijn als 'is afkomstig van' ;).
Tweakers is ook voor onze zuiderburen. ;)

Ik weet niet of je dat juist als verbetering bedoelde of niet. Mij maakt het niet uit, zolang de taal maar klopt.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:00
Welp, ik heb heel mijn leven in Nederland gewoond hoor :)F

Maar ja, ik heb het foutje van moederbord -> processor opgelost en de zin wat meer kaas gemaakt ;)