Toon posts:

[Vakantie] Welk Landal-park: Lommerbergen of Rabbit Hill?

Pagina: 1
Acties:

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-02 09:02
Misschien hebben sommige tweakers hier ook ervaring met wat landal parken?

Ik twijfel momenteel nog tussen 2 landal parken. Kindje van 2,5 jaar oud die graag al op iets grotere speeltuigen gaat en graag speelt in het zwembad/zandbak...
Landal lommelbergen lijkt me een leuker zwembad te hebben en misschien iets meer te doen in het park zelf?
Landal Rabbit hill lijkt een leuke indoorspeeltuin te hebben en iets betere huisjes, maar ook iets duurder misschien.

Ik vind het persoonlijk moeilijk kiezen, ik las al wat verschillende ervaringen dus vraag ik het hier nog even wat je zou kiezen en waarom. Eerst had ik ook landal vennebos en land van bartje op het oog, maar omdat ik moest kiezen heb ik die 2 er al uitgelaten.

Bedankt!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat je beter verschillende review websites (daar zijn ze voor) kunt bezoeken dan je vraag hier stellen. Hier krijg je hoogstens een handje vol reviews/tips als je geluk hebt maar die staan net zo goed al op booking.com Zoover etc.

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-02 09:02
XeNeRgY schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:32:
Ik denk dat je beter verschillende review websites (daar zijn ze voor) kunt bezoeken dan je vraag hier stellen. Hier krijg je hoogstens een handje vol reviews/tips als je geluk hebt maar die staan net zo goed al op booking.com Zoover etc.
Wel revieuws heb ik al gelezen, zo kwam ik ook op die parken uit. Echter zijn er waarschijnlijk wel mensen die al beide gedaan hebben en hun voorkeur laten blijken, dat vind je minder terug in standaard reviews ;)

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Lommerbergen is samen met het Vennenbos ex-Centerparcs (heel lang geleden). Vandaar de grotere zwembaden / plaza's.

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:16

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb vroeger nog bij de Lommerbergen gewerkt, maar sindsdien is er heel veel veranderd. Wat ik me van toen wel herinner is dat de huisjes in slechte staat waren, hoop dat die inmiddels een renovatie achter de rug hebben.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:35
(jarig!)
Centerparcs Erperheide ook een optie?
Hele grote binnenspeeltuin met mega ballenbak en klimapparaten. Zwembad is ook leuk voor kleine kinderen met 2 peuterbadjes, waarvan 1 met een zandbak middenin het zwembad. Ook mooie 'wildwater' glijbaan voor kleine (en grote) durfals.

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-03 10:45
De Lommerbergen is een erg leuk park, wij komen er al meerdere jaren (dochter van 5 en zoontje van 2,5)
Het zwembad is superleuk en groot. op de plaza is veel te doen en de prijzen zijn er best ok!
Ook de prijs van het park zelf is goed te doen (zijn vaak goede last minutes) wij nemen zelf altijd een 4 persoons kinderhuisje. daar zitten dan allerlei beveiligingen op voor kids en ze hebben dan een leuke kinderkamer met wat speeldingen er al in.

De huisjes zijn veelal wel al wat ouder en soms ook wat versleten spullen (op zich wel gewoon schoon) maar bijvoorbeeld een bank die er gewoon oud en versleten uit zag.

Je loopt ook zo van het park door een hek een bos in (een best mooi bos met leuke heuvels enzo) dit vinden wij naast het zwembad en de speeltuinen (en kinderboerderij) een enorm pluspunt.

Rabbit Hill ben ik nooit geweest (wel eens langs gereden voor werk) en die omgeving is ook prachtig iig

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:41
Erperheide zoals hierboven genoemd zijn we laatst geweest. Erg leuk en in onze ogen mooi park met goede voorzieningen en erg nette huisjes.

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik kan Erperheide ook aanraden. Al meerdere keren geweest met onze dochter 2,5jaar.
Veel te doen op het park.
Zwembad met veel leeftijd zones. Binnenspeeltuin ook met veel leeftijd zones.
kinderboerderij en nog meer.

http://www.centerparcs.nl/babybox 50% korting.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:15
Lommerbergen is erg leuk, wij zijn er in juli nog geweest. De goedkoopste huisjes zijn wel erg klein. Erperheide is ook een erg leuk alternatief, nog leuker dan de Lommerbergen. Geen ervaring met Rabbit Hill.

De service op Centerparcs is naar mijn ervaring net iets beter dan bij Landal, maar daar betaal je ook net iets meer voor.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-03 15:13

vhal

ಠ_ಠ

Rabbit Hill zou ik kiezen....Lommerbergen is wat mij betreft echt oude ex-CP meuk met krappe huisjes. Leuk als je kinderen wat ouder zijn maar met een 2,5jr oud kind heb je niet zo gek veel aan een superdeluxe zwemparadijs.

Wij komen jaarlijks wel op RH voor een weekend en het is wel gericht op de kleintjes.

Out of the Box: Sluftervallei vonden we ook wel de moeite waard met jonge kinderen. Op Texel is iig genoeg te doen

[Voor 17% gewijzigd door vhal op 11-08-2017 19:43]

STRAVA

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee