Toon posts:

tv beeld door tv-out beeld heen ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had dus een tijdje trug al last van me tv out beeld dat niet helemaal goed was
soort golven er door heen, niet enorm storend maar toch irritant
maar nu zat ik dus een film te kijken met tv-out en die 'golven' werden steeds duidelijk en op een gegeven moment zag ik echt duidelijk wat er stond, niet echt compleet beeld maar zon beetje negatief/scrambled beeld er overheen, je zag nog wel het tv-out beeld maar duidelijk ook het tv beeld met tekst en plaatjes (tv belgie notabene;)
maar hoe zou dit nou komen ????? en belangrijker ; hoe los ik het op
het is niet voortdurend, soms dus alleen soort golven maar soms echt duidelijk een scrambled beeld 'over' het tv-out beeld heen als het ware

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 22:19
Op zaterdag 07 juli 2001 23:24 schreef effex het volgende:
ik had dus een tijdje trug al last van me tv out beeld dat niet helemaal goed was
soort golven er door heen, niet enorm storend maar toch irritant
maar nu zat ik dus een film te kijken met tv-out en die 'golven' werden steeds duidelijk en op een gegeven moment zag ik echt duidelijk wat er stond, niet echt compleet beeld maar zon beetje negatief/scrambled beeld er overheen, je zag nog wel het tv-out beeld maar duidelijk ook het tv beeld met tekst en plaatjes (tv belgie notabene;)
maar hoe zou dit nou komen ????? en belangrijker ; hoe los ik het op
het is niet voortdurend, soms dus alleen soort golven maar soms echt duidelijk een scrambled beeld 'over' het tv-out beeld heen als het ware
Heb je je tv aan je scart ingang hangen ?!

of heb je eerst een video --> rf converter (modulator) er tussen hangen ?

want dan zou de frequentie van die modulator wel eens het zelfde kunnen zijn als die belgische zender
van die modulator kun je de frequentie tweaken door aan een schroefje te draaien
zodat je niet mer op die belg zit ...

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
nee zit gwoon op me scart direct op me tv...
vaaghe

Verwijderd

atmosferische storing? D.w.z., door 'storingen in de atmosfeer' die m.n. bij warm weer optreden wordt de reikwijdte van andere tv zenders zo groot dat op hetzelfde kanaal meerdere stations ontvangen worden.

Verwijderd

zal wel zo'n belgse tv-out zijn zeker?

:)
:)

klinkt als interferentie van iets........wat zit te kloten in de buurt¿¿¿/?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

antenne kabel uit je tv trekken als je via ja comp kijkt. werkte bij mij ook. tis maar dat je het weet.

mzzl

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
hm goed idee :)
als t dan niet verholpen is hehe
dat ik daar zelf niet aandacht
thnx
Pagina: 1