Mijn vraag
Ik heb de laatste tijd last met het downloaden van bijlage in mijn e-mail.
Als ik Outlook gebruik gaat het heel vlot.
Áls ik het e-mail programma gebruik wat standaard op de tablet staat heb ik het probleem.
Of het nu om filmpjes gaat of een PPS, of het nu 100kb groot is of 5Mb er wordt niets gedownload.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb een oude backup teug gezet en toen ging het 1 keer en dan weer niet meer.
Ik heb het apparaat volledig uitgezet en dan opnieuw opgestart ook dan ging het 1 keer.
Ik heb op Google gezocht maar daar vond ik ook geen oplossing.
Dus onder Outlook worden de bijlagen vlot gedownload maar bij Outlook voor Android kunt ge geen contactpersonen kiezen daarom gebruik ik dat niet graag (is een bekend probleem).
Het bijgeleverd e-mail programma download geen bijlage.
Ik weet niet of het iets te maken heeft met de upgrade naar Android 7.
Kent hier nog iemand dat probleem?
Ik heb de laatste tijd last met het downloaden van bijlage in mijn e-mail.
Als ik Outlook gebruik gaat het heel vlot.
Áls ik het e-mail programma gebruik wat standaard op de tablet staat heb ik het probleem.
Of het nu om filmpjes gaat of een PPS, of het nu 100kb groot is of 5Mb er wordt niets gedownload.
Wat heb ik al geprobeerd:
Ik heb een oude backup teug gezet en toen ging het 1 keer en dan weer niet meer.
Ik heb het apparaat volledig uitgezet en dan opnieuw opgestart ook dan ging het 1 keer.
Ik heb op Google gezocht maar daar vond ik ook geen oplossing.
Dus onder Outlook worden de bijlagen vlot gedownload maar bij Outlook voor Android kunt ge geen contactpersonen kiezen daarom gebruik ik dat niet graag (is een bekend probleem).
Het bijgeleverd e-mail programma download geen bijlage.
Ik weet niet of het iets te maken heeft met de upgrade naar Android 7.
Kent hier nog iemand dat probleem?