Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal het meest gebruikt worden voor media zoals FIlmpje kijken/Formule1. Ik heb zelf een ps4 waar ik op game, maar zou ook graag rocket league op de PC willen spelen,verder gaat er weinig gespeeld worden behalve op een lan party maar dan old skool games zoals battlefield 1942.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een bedrag rond de 400/500 euro (kan in de toekomst geupgraded worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]ja heb voor de rest alles al toetsenbord muis en scherm/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]ik had zelf al een lijstje met componenten via de BGG in gedachten
1 Intel Pentium G4560 Boxed
1 MSI H110M ECO € 50,51
1 MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G
1 WD Blue WD5000AAKX, 500GB(1TB)
1 LC-Power 2001MB €
1 Crucial CT8G4DFD8213
Ga je overklokken?
[i]Nee, dit was ik niet van plan/i]
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag aan jullie is, heb ik hier de goeie pc voor om een pot roccket league te doen, las al wel in de BGG dat er misschien beter een andere voeding in moest en iets met een bios update voor moederbord./i]
De PC zal het meest gebruikt worden voor media zoals FIlmpje kijken/Formule1. Ik heb zelf een ps4 waar ik op game, maar zou ook graag rocket league op de PC willen spelen,verder gaat er weinig gespeeld worden behalve op een lan party maar dan old skool games zoals battlefield 1942.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een bedrag rond de 400/500 euro (kan in de toekomst geupgraded worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]ja heb voor de rest alles al toetsenbord muis en scherm/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]ik had zelf al een lijstje met componenten via de BGG in gedachten
1 Intel Pentium G4560 Boxed
1 MSI H110M ECO € 50,51
1 MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G
1 WD Blue WD5000AAKX, 500GB(1TB)
1 LC-Power 2001MB €
1 Crucial CT8G4DFD8213
Ga je overklokken?
[i]Nee, dit was ik niet van plan/i]
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag aan jullie is, heb ik hier de goeie pc voor om een pot roccket league te doen, las al wel in de BGG dat er misschien beter een andere voeding in moest en iets met een bios update voor moederbord./i]
[ Voor 46% gewijzigd door sten123 op 02-08-2017 16:54 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+