Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Hallo Tweakers.

Ik gebruik nu ruim 2 jaar na super tevredenheid de Sony MDR-ZX750BN. Nu is helaas de rechtse 'hanger' afgebroken. Zie onderstaande afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1QCbQOpXXXXbFaXXXq6xXFXXXk/Poyatu-Hanger-Hook-Plastic-Connector-for-font-b-Sony-b-font-MDR-7506-MDR-V6-MDR.jpg
Op de afbeelding is de hanger te zien van een ander Sony model. Dus helaas past deze bij mij niet.

Wat ik tot nu toe gevonden heb is een lijst van Sony met alle onderdelen in de headset met bijbehorende artikelnummers. Ik dacht dat ik daarmee wel binnen was, maar helaas. Middels de omschrijvingen kan ik niet achterhalen welke part ik nodig zou hebben. Googlen op dit artikelnummer geeft wel resultaat, maar nergens een afbeelding.

De lijst is hier te vinden door 'MDRZX750BN' in te vullen onder 'Model Prefix starts with:'

Nu loop ik dus een beetje vast. Ik heb dus een ljist met onderdelen waarbij ik niet kan vinden welke ik nu moet hebben. Een service manual kan ik ook niet vinden helaas.

Ik heb al gegoogled en gezocht op youtube op:

- MDR-ZX750 parts
- MDR-ZX750 service manual
- MDR-ZX750 hanger
- MDR-ZX750 repair
- MDR-ZX750 replace
- MDR-ZX750 dissambly

En natuurlijk ipv MDR-ZX750 ook ZX750 en MDR 750 en alle denkbare variaties

Iemand die mij uit de brand kan helpen? O-)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38
Volgens mijn speurtocht zou dit hem zijn: https://nl.eetgroup.com/i/211313311-Sony-Hanger-Right

[ Voor 0% gewijzigd door basjuhh op 02-08-2017 14:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Dat is de hanger voor de MDR7506. Ookal lijken de modelnummers op elkaar. Dit is een andere headset met een totaal andere 'hanger' helaas.

Thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Heb je er al aan gedacht om iemand met een 3d printer te bevragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:05
Of Sony een mailtje te sturen?