SB 5.1 + DTT2200 vragen.

Pagina: 1
Acties:

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Twee vraagjes:

Werkt de SB 5.1 goed in Win2000 (i.v.m. Dual CPU systeem :-) (Dus inc. EAX, 5.1, en die zooi)

Heeft de DTT2200 een knop waarmee je de bass kunt regelen (dus uitzetten, i.v.m. pappie).

En ja, ik heb de search al geprobeerd :)

Alvast bij voorbaat hartelijk dank.

Edit: Oh ja, moest uiteraard in Sound-forum staan. Sorry.

Happy Blessings <3

Verwijderd

Ik heb geen flauw idee, maar dit is voor mij ook interessant want ik ben ook van plan deze combo te kopen ;)

Verwijderd

Werkt de SB 5.1 goed in Win2000 (i.v.m. Dual CPU systeem :-) (Dus inc. EAX, 5.1, en die zooi)
Ja en nee, als je enkelt de 4 speaker + subwoofer gebruikt werkt het perfect. Het enige dat W2K niet kan is de 5.1 modus gebruiken wat eigenlijk alleen inhoudt dat sommige spelen (en dat zijn er niet veel zover als dat ik kan zien) en DVD's geen Dolby Digital zullen doen.
Heeft de DTT2200 een knop waarmee je de bass kunt regelen (dus uitzetten, i.v.m. pappie).
Jups, zit op de subwoofer. Hierdoor is ie wel een beetje lastig te bereiken, maar je kan hem tenminste niet perongeluk open zetten ;)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 23:21 schreef RedSoniq het volgende:
Twee vraagjes:

En ja, ik heb de search al geprobeerd :)

Alvast bij voorbaat hartelijk dank.

Edit: Oh ja, moest uiteraard in Sound-forum staan. Sorry.
ey man ...... ik heb`m ook en onder w2k draait perfect net zo lekker als onder me en de 5e (frontspeaker) doet`t ook onder 2k draai wel ff een liveupdate , maaruh... vet gaaf combotje hoor heb`m nu een halfjaar maar zeker geen spijt grtzz ,
Rob

Verwijderd

ey man ...... ik heb`m ook en onder w2k draait perfect net zo lekker als onder me en de 5e (frontspeaker) doet`t ook onder 2k draai wel ff een liveupdate , maaruh... vet gaaf combotje hoor heb`m nu een halfjaar maar zeker geen spijt grtzz ,
Rob
Welke liveware heb je dan, creative geeft zelf namelijk nog steeds geen oplossing voor dit probleem :( en als ik liveware 3.0 install dan doet het halve systeem het niet meer :?

• frankvdtillaart
Nog een klein vraagje:

Met de fortissomo II heb ik problemen dat het geluid (Diablo II filmpjes) schokt, heeft deze dat ook? (Onder Win2000).

Als dat niet zo is, dan koop ik deze dus ook, weer een happy Creativ User :).

(Edit: aub, weet iemand iets van dit probleem???)

Happy Blessings <3

• frankvdtillaart
Weet iemand iets van dit laatste probleem af, heeft iemand anders hier last van. Het lijkt mij dat het fout gaat, zodra er iets met meer dan stereo word gedaan.

Que

Happy Blessings <3

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

moved to AV&H

Verwijderd

Ik gebruik ook een SBLive! 5.1 in win2k en werkt 't werkt perfect met de drivers bij geleverd op de cd rom, dus zonder enige update ( op de remote center update na dan).

Dat je geen 5.1 Dolby digital krijgt ligt eerder aan je instellingen en/of een DVD player die dit niet (goed) ondersteund :)

• Freez
  • Laatst online: 19-08 10:13
Op zondag 08 juli 2001 12:16 schreef htf99 het volgende:
Ik gebruik ook een SBLive! 5.1 in win2k en werkt 't werkt perfect met de drivers bij geleverd op de cd rom, dus zonder enige update ( op de remote center update na dan).

Dat je geen 5.1 Dolby digital krijgt ligt eerder aan je instellingen en/of een DVD player die dit niet (goed) ondersteund :)
jup helemaal mee eens, combo werkt goed en die 5.1 heb je alleen met dvd....

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 12:16 schreef htf99 het volgende:

Dat neem ik terug, de combinatie SBlive 5.1 + DTT 2200 schijnt in win2k toch niet helemaal goed te werken :( De nieuwste drivers zouden dit moeten oplossen maar dat is nog maar zeer de vraag.

Ik heb de DTT 2500 die werkt wel goed :)

• frankvdtillaart
Heb je naast het echte 5.1 geluid wel altijd surround (4.0 ofzo?) als dat beschikbaar is??

En is er iets bekend over dat schokkende geluid wat ik nu dus bij de fortiSSimo II heb?

bvd

Happy Blessings <3

Verwijderd

met de DTT 2500 kun je swichen tussen stereo (analoog of digitaal), 4 point surround of stereo over alle 5 de satalieten. En natuurlijk 5.1 dd voor DVD's

Verwijderd

De nieuwste drivers zouden dit moeten oplossen maar dat is nog maar zeer de vraag.
ik kan nog helemaal niets vinden op de creative site over nieuwe 5.1 drivers. :?

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 23:35 schreef DeatHLocK het volgende:

[..]

Welke liveware heb je dan, creative geeft zelf namelijk nog steeds geen oplossing voor dit probleem :( en als ik liveware 3.0 install dan doet het halve systeem het niet meer :?
ey!!!!leest de post van htf99 werkt gewoon :) t`is gewoon de config grtzzz

Verwijderd

liveware + smp (dual cpu) werkt geloof ik niet.
Zie vmware en creative nieuwsgroepen
Pagina: 1