Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-09 17:41
Mijn vraag
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een AOC G2460VQ6 in bezit. Deze probeer ik op mijn Gigabyte RX470 G1 via DP aan te sluiten. Echter krijg ik helemaal geen beeld via DP. Krijg een melding met geen signaal. Via HDMI werkt dit scherm prima maar werkt alleen FreeSync niet. Ik maak gebruik van Windows 10 Pro build 1607. Ook heb ik de drivers van de videokaart geupdate en de laatste versie van AMD setting geinstalleerd. Ook heb ik de driver van het scherm gedownload vanaf de website van AOC en deze geïnstalleerd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AOC G2460VQ6, Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G, Windows 10 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Update software.

[ Voor 7% gewijzigd door johanroelfs op 02-08-2017 13:20 ]

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

Beste antwoord (via johanroelfs op 02-08-2017 22:07)

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Dit heb ik ook met een LG beeldscherm. Bij mij helpt het om eerst met HDMI aan te sluiten en dan met DP. Of beide tegelijk en dan HDMI er uit trekken. Soms helpt een andere DP poort op de videokaart ook. Sorry voor de vage tips, ik hoop dat je er met wat frutselen uit komt, net als ik :/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:08

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Hoor je het aan-/afkoppel windows geluid als je het scherm aan-/afsluit?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Dit heb ik ook met een LG beeldscherm. Bij mij helpt het om eerst met HDMI aan te sluiten en dan met DP. Of beide tegelijk en dan HDMI er uit trekken. Soms helpt een andere DP poort op de videokaart ook. Sorry voor de vage tips, ik hoop dat je er met wat frutselen uit komt, net als ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
Ja ik hoor het aan/afkoppel geluid wel. Probleem opgelost door HDMI en DP te gelijk aan te sluiten. Hierna scherm aanzetten. Deze werkte via HDMI. Hierna Win+P en daarna alleen 2e scherm. Nu werkt alles. Bedankt voor jullie hulp!

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
En als je dan de HDMI er uit trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
Dan blijft het werken 😀😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Top! :)
Pagina: 1