Mijn vraag
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een AOC G2460VQ6 in bezit. Deze probeer ik op mijn Gigabyte RX470 G1 via DP aan te sluiten. Echter krijg ik helemaal geen beeld via DP. Krijg een melding met geen signaal. Via HDMI werkt dit scherm prima maar werkt alleen FreeSync niet. Ik maak gebruik van Windows 10 Pro build 1607. Ook heb ik de drivers van de videokaart geupdate en de laatste versie van AMD setting geinstalleerd. Ook heb ik de driver van het scherm gedownload vanaf de website van AOC en deze geïnstalleerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
AOC G2460VQ6, Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G, Windows 10 pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Update software.
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een AOC G2460VQ6 in bezit. Deze probeer ik op mijn Gigabyte RX470 G1 via DP aan te sluiten. Echter krijg ik helemaal geen beeld via DP. Krijg een melding met geen signaal. Via HDMI werkt dit scherm prima maar werkt alleen FreeSync niet. Ik maak gebruik van Windows 10 Pro build 1607. Ook heb ik de drivers van de videokaart geupdate en de laatste versie van AMD setting geinstalleerd. Ook heb ik de driver van het scherm gedownload vanaf de website van AOC en deze geïnstalleerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
AOC G2460VQ6, Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G, Windows 10 pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Update software.
[ Voor 7% gewijzigd door johanroelfs op 02-08-2017 13:20 ]
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |