If it ain't broke, fix it till it is...
Helpe nie, hep originele drivers (op da CD-tje), nieuwste creative drivers, nVIDIA detonator 2 en 3 geprobeerd... Scheelt niet 
edit:
'k ga nu slapen, zie morgen wel of er iemand heeft gereageerd.... slaap lekkur iedereen
'k ga nu slapen, zie morgen wel of er iemand heeft gereageerd.... slaap lekkur iedereen
ik hep wel andere monitoren, maar geen 19 inch gevallen, dit zijn maar 14" gevallen en kunnen niet die resoluties aan... als hij warmer wordt, wordt het beeld onscherper... en op 1600x1200 is ie zelfs zwaar wazig
Ik zie aan je spec's dat je nog een nader videokaartje heb, kun je die niet proberen, om ze te vergelijken met de TNT.
Tevens zet eens een cooler, gewoon zo eentje die je in de kamer hebt staan, op de open kast en kijk of het beeld goed blijft, zo ja dan heb je een probleem met de afvoer van warmte (cooling) en zul je dat moeten verbeteren.
Tevens zet eens een cooler, gewoon zo eentje die je in de kamer hebt staan, op de open kast en kijk of het beeld goed blijft, zo ja dan heb je een probleem met de afvoer van warmte (cooling) en zul je dat moeten verbeteren.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Die matrox bedoel je denkik... da kaartje heeft helaas
maar 2 mb geheugen en is dus niet geschikt voor hogere resoluties... ik hep in iedergeval al 'n koelventilator gemonteerd op m'n TNT (al 'n tijdje geleden) vanwege vage vastlopers...
edit:
ik hep ff m'n specs aangepast, omdat die matrox kaart inmiddels in m'n IBM 486-je zit... (Leuk hè, 486 met PCI
)
ik hep ff m'n specs aangepast, omdat die matrox kaart inmiddels in m'n IBM 486-je zit... (Leuk hè, 486 met PCI
Verwijderd
Je videokaart kan duidelijk geen goei signaal maken op die hoge rate. RamDAC/analoog gedeelte heeft er duidelijk last, anders zou je geen wazig beeld hebben. Ofwel je resolutie lager zetten of een andere kaart kopen. En nee... heeft niks met ouderdom of TNT1 te maken... je kaart is gewoon niet zwaar genoeg om zulke hoge resoluties deftig weer te geven...Op zaterdag 07 juli 2001 23:19 schreef -LoOneY- het volgende:
Nou ik hep dus 'n Creative 3D Blaster TNT met daaraan 'n CTX VL950T 19" monitor en ik hep nogal wazig beeld bij 1280x1024@85Hz, bij 75Hz is dit wel minder, maar nog niet scherp... Is dit gewoon 'n brakke (nieuwe) monitor of kan m'n TNT deze res gwoon nie af??
ps. ik hep er geen extra verlengkabels ofzo tussen zitten...
ps2. begin nou nie te zeiken dat 'n TNT teveel veroudert is hè
en is er geen mogelijkheid dat het aan m'n monitor ligt, in het begin had ik er namelijk minder last van dat nu op dit moment (ik hep zelfs m'n resolutie truggezet naar 1024x768
)
Pagina: 1