Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06 13:39
Ik wis niet zo goed waar ik dit kon plaatsen.

Maar voor mijn functionering gesprek "moet"ik 2 verbeter voorstellen doen binnen het bedrijf.
Het mag geld kosten maar het moet ook geld\ tijd opleveren.

voorbeeld.

er is hier vorig jaar safecom introduceert.
Loop met een pasje naar de mfc en kies daar de bestanden die je wil printen.
Dit heeft als voordeel dat je niet zomaar lulraak alles uitprint.

Nu ben ik op zoek naar nog 1 voorstel.
We zijn een bedrijf met meerdere locaties in het land en hebben ongeveer 1700 mensen in Nederland

Hebben jullie nog tips/suggesties?

Ik heb zitten denken aan een inschijfapp voor klanten die binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:52

St@m

@ Your Service

Lees eens wat over Lean Six Sigma, en kijk of je dmv bijvoorbeeld een brownpaper een proces onder de loep kunt nemen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 13-06 10:09

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik zou voorstellen een adviesbureau in te schakelen om de bedrijfsprocessen te analyseren en met adviezen te komen om deze te verbeteren.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

Yucon

*broem*

Je kunt je afvragen of die inschrijfapp een verbetering is tov een papieren lijstje. Bij dit soort dingen moet je eerst beginnen met jezelf afvragen wat mensen doen dat eigenlijk niet nuttig is of tijdverspilling kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:40
Led lampen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:22

Tens

let me drink about it

wij weten natuurlijk precies bij welk bedrijf je werkt en hoe dat bedrijf georganiseerd is.....

dus vertel eens iets meer.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is jouw functioneringsgesprek, daar wordt gekeken naar hoe jij functioneert. Het lijkt mij niet de bedoeling dat anderen voor jou iets gaan aandragen, dat moet toch echt uit jezelf komen.

Kijk vooral naar zaken die jou of je collega's beperken in de dagelijkse werkzaamheden. Kijk wat er echt tijd kost en hoe dat versimpeld kan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Koffiejuffrouw! Kost geld, maar mensen hoeven niet meer te lopen voor de koffie WINWIN

Maar je wilt dus zeggen dat je helemaal niets kan verzinnen in die tijd die je er al werkt? Dingen die jouw persoonlijk irriteren? Of vindt dat het anders kan? Gemiddeld kan iemand een heel boekwerk schrijven van wat er beter kan...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:30

Croga

The Unreasonable Man

St@m schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:28:
Lees eens wat over Lean Six Sigma
Of ga liever nog een stap verder terug en kijk naar Toyota.
Kijk dan vooral ook eens naar wat Taiichi Ohno zegt over KPIs zoals "je moet 2 verbetervoorstellen doen".

Pure waste, een "KPI" op verbeter voorstellen. Het enige wat het garandeert is dat management naar hele bergen onzinnige verbetervoorstellen moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 22:52

St@m

@ Your Service

Croga schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

Kijk dan vooral ook eens naar wat Taiichi Ohno zegt over KPIs zoals "je moet 2 verbetervoorstellen doen".

Pure waste, een "KPI" op verbeter voorstellen. Het enige wat het garandeert is dat management naar hele bergen onzinnige verbetervoorstellen moeten kijken.
:D Nice.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

• Stel voor dat ze iemand aannemen die met een frisse blik de processen monitort en dan adviezen uitbrengt, in plaats van geforceerd
• Stel voor dat ze een HR manager aannemen die wel weet hoe een functioneringsgesprek gehouden zou moeten worden
• Stel voor dat nadenken over procesverbeteringen niet bij je functie hoort en je om die reden meer zou willen verdienen voor je met dat soort waardevolle informatie naar buiten komt

Nog wat meer constructieve suggesties dan:
• Laat een MVO beleid opstellen: groene leaseauto's stimuleren, papieren bekertjes ipv plastic, etc
• Laat onderzoeken of werken in de cloud (heel hip, zijn ze erg gevoelig voor) voor jullie voordelen kan bieden

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16
PromWarMachine schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:08:

• Stel voor dat ze een HR manager aannemen die wel weet hoe een functioneringsgesprek gehouden zou moeten worden

Leuk dat iemand een cursus heeft gevolgd, maar als de rest van het bedrijf er lastig mee gevallen wordt... :+
Ik zou aansturen op een werkcultuur waar verbeterpunten altijd welkom zijn en niet alleen tijdens het jaarlijkse functioneringsgesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Croga schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

O wauw _/-\o_
Extreem scherp.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ehh, juist, dit is dus niet wat ik bedoelde met "Een serieus topic met meer eigen inzet zou eventueel kunnen in PFSL" toen ik je poging in de HK sloot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.