Sony STR-KS1000 aansluiten op Philips 42PFL4208H TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 953027

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag mijn tv aansluiten op mijn receiver.
ik heb een sony s-master str-ks1000p deze heeft geen hdmi aansluiting!
en een Philips 42PFL4208H

Omdat ik op het eerste topic niet meer kan reageren hier een nieuwe poging.

Natuurlijk heb ik allebei de handleidingen gelezen.
Ik heb geprobeerd met tulp aansluitingen rood en wit omdat deze zowel op de tv als op de receiver zitten echter komt er geen geluid door de boxen.
Ik heb ook geprobeerd met rood/wit tulp in de receiver en scart in de tv. Ook dit gaf geen geluid door.

De receiver heeft maar heel weinig mogelijkheden
een FM antenne, een AM antenne, Audio In voor video 2x en 1x SA-CD/CD en digital; opt in SA-CD/CD, opt in video 2 en coax in DVD

Mijn tv heeft:
Hdmi 3x, tulp; groen/blauw/rood en wit/rood tulp en één zwarte digital audio out tulp, scart , usb, koptelefoon en blauw audio in en natuurlijk antenne (coax)

Ik weet gewoon niet met welke kabel het wel moet gaan lukken, zou het moet de digital audio out zwart wel lukken. Ik heb deze kabel niet maar kan hem natuurlijk wel aanschaffen. Maar omdat ik niet zeker ben of dit wel gaat lukken wil ik graag meer informatie.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog een toevoeging. Tijdens het proberen heb ik de luidsprekers van de tv uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur meerder keren achter elkaar te posten waardoor het topic ongewenste "schop"-reacties krijgt. Check Het algemeen beleid #verbodenanders nog even. Als de laatste post van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop. Die zit er niet voor niets. ;)
Dit doen we niet op het forum. Check ook Het algemeen beleid #groeten nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:46

FeaR

In GoT we trust

Wat ik in mijn vorige post zei. Kijk welke ingangen de Sony heeft en kijk of de Philips TV een uitgang heeft die daarop aansluit.
Anoniem: 953027 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:17:
De receiver heeft maar heel weinig mogelijkheden
een FM antenne, een AM antenne, Audio In voor video 2x en 1x SA-CD/CD en digital; opt in SA-CD/CD, opt in video 2 en coax in DVD

Mijn tv heeft:
Hdmi 3x, tulp; groen/blauw/rood en wit/rood tulp en één zwarte digital audio out tulp, scart , usb, koptelefoon en blauw audio in en natuurlijk antenne (coax)
Digitale Coax er tussen en je bent er. Volgens mij stuurt Philips altijd signaal over de S/PDIF Out. De Sony wel op de goede gekoppelde input zetten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je voor de informatie. Heb gelijk kabel besteld via internet. Morgen uitproberen of het nu wel gaat lukken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kabeltje binnen en alles aangesloten. Geluid komt nu over de boxen. Bedankt. Nu weer verder zoeken om het geluid per box in te stellen.
Pagina: 1