Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Weet iemand de lc-power 988 radiator support?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
[solved] Ik vergat te kijken bij lc-power voor welke radiator (heel de pricewatch doorzocht, maar die gemist) het was en het lijkt erop dat er nog een beetje ruimte over is voor iets dikkere radiatoren als het gewoon een oudere lico 240 is of zo. Blijkbaar is er sinds de fotos een nieuwere versie uitgekomen of zo.

Het lijkt erop dat niemand weet wat de maximale radiator+ventilator dikte is van de lc-power 988(W). Een masterliquid 240 zou makkelijk moeten passen, maar de threadripper 1950x heeft een tdp van 180W en dan wil ik toch net iets betere koeling. Overige opties zijn: kraken x52, h100i v2 en de cryorig a40 (ultimate).

Daarvan weet ik vrij zeker dat de x52, h100i v2 ook passen, maar vaak is radiator support niet veel meer dan 50mm met ventilator en het wordt dus wat krap, alhoewel veel behuizingen wel 30mm radiatordikte max. ondersteunen meen ik. De gewone a40 zou makkelijk moeten passen.

Verder staat er op nzxt's website dat de x52 35mm RAM clearance heeft. Als mijn RAM dan niet meer uisteekt dan 35mm zou die toch sowieso moeten passen (corsair lpx)?

Welke daarvan is de beste die zou passen?

Edit: dit klinkt waarschijnlijk een beetje dom allemaal omdat ik hier om een paar millimeter verschil zit te zeuren, maar als het niet past, is dat natuurlijk best vervelend. Ik kan geeneens goede fotos vinden om te zien hoe ver de door lc-power getoonde radiator uitsteekt.

Edit 2: getoonde radiator is waarschijnlijk een (oudere) 240mm AIO van lc-power. Met ventilator is die 52mm, dus past alles behalve de a40 ultimate zeker. Ik had lang gezocht naar welke AIO het was en vergat te kijken bij lc-power zelf! Best dom natuurlijk.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 11:16 ]

Alle reacties

Verwijderd

Lijkt mij dat je rondom de Threadripper een high-end systeem gaat bouwen. Neem dan alsjeblieft geen prutbehuizing als LC-Power. De bouwkwaliteit is ronduit slecht, leg de pleisters maar vast klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:18:
Lijkt mij dat je rondom de Threadripper een high-end systeem gaat bouwen. Neem dan alsjeblieft geen prutbehuizing als LC-Power. De bouwkwaliteit is ronduit slecht, leg de pleisters maar vast klaar.
Gaat onder mijn bureau en de usb en zo zijn fijn geplaatst. Kan ik ook een hele dure behuizing nemen, maar die zie je toch niet. Dan heb ik een liever een betere ssd of zo. Van een afstandje ziet hij er nog best goed uit volgens mij, in ieder geval bij mijn setup. Ook makkelijk dat alle ventilatoren er al op zitten, dus het heeft ook een beetje met luiheid te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 11:22 ]

Verwijderd

Die luiheid kan duurder uitpakken dan je verwacht. Luidruchtige en kwalitatief slechte fans bijvoorbeeld. Ga eens 4 fans vervangen voor goede exemplaren, ben je 6 tientjes verder. Kan je nu beter een goede behuizing van €115 uitzoeken die dat probleem niet heeft. Een NZXT H440 of Fractal Design Define R5.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 11:28 ]