Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik ben ten einde raad want mijn Iphone drijft me tot wanhoop, nu al meer dan een maan krijg ik dit bericht,

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C2C5wsD.png

Ik heb zelfs al met de Apple gebeld en mijn hele Itunes opnieuw ge installeert en dat leek te werken, maar nu is het probleem weer terug. Ik ben ook maar een leek en heb geen flauw idee waar dit probleem vandaan komt.

Het is allemaal begonnen toen ik door ruimte gebrek handmatig al mijn Itunes files van de ene naar andere schijf had ge kopieert, en ik dacht dit te hadden opgelost met het compleet verwijderen en opnieuw installeren van Itunes.

Ik kan nu niet mijn muziek video's of foto's synchroniseren en dat is zwaar kut, koop je iPhone van 128 en kan je er geen flikker mee.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen waardoor ik weer mijn iPhone kan synchroniseren.

Thx

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:19
[b][message=52107285,noline]Patrickske87 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @

Ik kan nu niet mijn muziek video's of foto's synchroniseren en dat is zwaar kut, koop je iPhone van 128 en kan je er geen flikker mee.
Dat valt allemaal wel mee 8)

Heb je itunes al eens op een ander systeem geinstalleerd en het getest ?
Als ik google op dit probleem dan lijkt het een itunes dingetje

[ Voor 34% gewijzigd door HKLM_ op 02-08-2017 09:15 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:32
iPhone met iTunes verbinden. Dan bestand-> apparaten -> aankopen overzetten. Dan moet ie gaan syncen.