Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 949141

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb al een paar iso sites afgegaan maar heb de licence van een oude laptop of pc kunnen vinden op ebay maar werkt niet om via microsoft site te gaan downloaden. Ik heb de NL versie nodig win 7 home premium 32 bits.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil windows 7 bootable usb maken voor op mijn netbook te zetten om zo te upgraden naar windows 7 full version.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
een iso gedownload in t engels maar geeft compatibility issue weer mits niet dezelfde taal. Ik heb een 32 bits versie nodig van home premium want vind windows 7 starter maar slecht. Recent upgrade advisor laten draaien en is klaar voor windows 7 maar WAU werkt niet meer in belgië.

Beste antwoord (via Anoniem: 949141 op 02-08-2017 15:28)

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:31
Is de license key die je hebt "gevonden" via ebay dan niet gewoon een OEM-key en moet je bij de fabrikant zijn? Heb je de oude laptop dan ook gekocht? Want anders heb je nog steeds een illegale windows 7 op je netbook...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Anoniem: 949141 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:44:
heb de licence van een oude laptop of pc kunnen vinden op ebay maar werkt niet om via microsoft site te gaan downloaden. Ik
Wat voor een (fout)melding krijg je dan?

Hier je legale key invoeren en je krijgt de versie die bij de key hoort, daarna even taal en bit versie aangeven en je kan de iso downloaden.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 02-08-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 11:17
https://www.pcsteps.com/4...nload_Windows_7_as_an_ISO

Daarna even de taalpakketen downloaden in installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 262853 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:41:
[...]

Wat voor een (fout)melding krijg je dan?

Hier je legale key invoeren en je krijgt de versie die bij de key hoort, daarna even taal en bit versie aangeven en je kan de iso downloaden.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7
deze:

set up starts
en zegt dan: you can't do a typical upgrade using an installation disk that comes with different language then installed on your system. Dus EN versie wil hij niet aanvaarden. Vind niet direct nl versie op ms site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Dat kan/moet je zelf aangeven, welke taal je wilt hebben.
Volg deze stappen om Windows 7 te downloaden

Om dit product te kunnen downloaden, is een geldige productactiveringscode vereist. Geef in het onderstaande veld de productcode van 25 tekens op die bij uw aankoop is geleverd. De productcode bevindt zich in de doos waarin de Windows-dvd is geleverd, op de de dvd of in een e-mailbericht met de bevestiging dat u Windows hebt gekocht.
Selecteer een producttaal in het menu nadat de productcode is geverifieerd.
Selecteer de 32-bits of 64-bits versie om te downloaden. Als beide versies beschikbaar zijn, ontvangt u downloadkoppelingen voor beide versies. Weet u niet zeker welke u moet kiezen? Zie de pagina Veelgestelde vragen voor meer informatie over hoe u bepaalt welke versie(s) u nodig heb

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:31
Is de license key die je hebt "gevonden" via ebay dan niet gewoon een OEM-key en moet je bij de fabrikant zijn? Heb je de oude laptop dan ook gekocht? Want anders heb je nog steeds een illegale windows 7 op je netbook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb besloten win 10 te upgraden dus deze topic mag verwijderd worden als dat gaat. Weet niet of win 7 nog zo goed up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Anoniem: 949141 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:29:
ik heb besloten win 10 te upgraden dus deze topic mag verwijderd worden als dat gaat. Weet niet of win 7 nog zo goed up to date is.
Windows 7 wordt van updates voorzien tot Januari 2020, dus ja, het is nog prima up to date. Het is geen Windows XP :P

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mocht je toch nog Windows 7 nodig hebben, met deze tool kun je allerlei iso's downloaden, komen gewoon van de Microsoft-site af.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1