Toon posts:

sub7 onterecht gesloten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=179109]
deze is onterecht gesloten. Het is voor een thuis netwerkje bedoeld. En deze software is gewoon legaal! Heeft floris uberhaubt wel het topic gelezen?
Hij mag dus weer open.
En erboven stondt zelfs een topic over netbus. en dan edit floris ook nog mijn message: HOU OP: En hier is je LINK :
[Admin break] GADVERDAMME LINKS!!!!En dan ff doorklikken naar de trojans. als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!! En stoppen met dit een hack proggie te noemen. Dan is FORMAT:C ook een hack proggie.
En dat is een gecombineerde waarschuwing, voor flamen en het plaatsen van een link naar een LAME scriptkiddie prog.

Verwijderd

Je ziet niet dat Sub7 geinstalleerd wordt, het zit meestal in exefiles die je via e-mail krijgt. Als een onwetende gebruiker die exe uitvoerd staat zijn systeem open voor heel internet.

Als je zonodig je pc op afstand wilt bedienen moet je daarvoor Remote Admin of WinVNC gebruiken.

Verwijderd

PC anywhere somthing for you?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Er is een heeeel makkelijk progje dat VNC heet en geen schade aan kan richten.

Ik heb hem dan ook (bijna) alleen gesloten omdat je sub7 ook voor "minder toffe" doeleinden kan gebruiken.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 23:16 schreef Floris Diemel het volgende:
Er is een heeeel makkelijk progje dat VNC heet en geen schade aan kan richten.

Ik heb hem dan ook (bijna) alleen gesloten omdat je sub7 ook voor "minder toffe" doeleinden kan gebruiken.
Ok begrepen. Kan je dan mijn waarschuwing weghalen?
Want ik dacht niet eens aan die naare bedoelingen en ik werdt chagarijnig toen iedereen daarover begon.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Op zaterdag 07 juli 2001 23:19 schreef jeroen85 het volgende:
Ok begrepen. Kan je dan mijn waarschuwing weghalen?
Waarschuwingen worden in principe niet weggehaald...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Floor-is

Floor-is

5.2

Noop, die waaschuwing staat omdat jij een link gaf naar een site waar je sub7 kunt downloaden enzo, dus sorry.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 23:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Noop, die waaschuwing staat omdat jij een link gaf naar een site waar je sub7 kunt downloaden enzo, dus sorry.
Maar sub7 is LEGAAL!!!
Net zoals netbus dat is zelfs te download bij www.download.com en is zelf een retail programma. Dus wil je plz die waarschuwing weghalen??
Die link stond zelfs op grote webpagina's!!!
Het programma is dus niet illegaal!!
Dus als je aub die waarschuwing wild weghalen.
Of wat voor consequenties zitten er aan een waarschuwing?

Verwijderd

jeroen heeft wel gelijk. t proggie is niks illegaal. Maar als je er bedoelingen mee hebt , daarvoor is het ook gemaakt..

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Laat die waarschuwing dan gewoon staan dat is toch niet zo'n probleem.

En gebruik een ander programma als vnc
sub7 en netbus worden gewoon als hekprogramma's gezien(werkt met trojans)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 07 juli 2001 23:29 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

Maar sub7 is LEGAAL!!!
Net zoals netbus dat is zelfs te download bij www.download.com en is zelf een retail programma.
Het kan misbruikt worden...
Of wat voor consequenties zitten er aan een waarschuwing?
Aan een waarschuwing zitten de consequenties, dat als je het nog een keer doet, dat je dan geband wordt. :o

Allen iets zegt mij dat je dat niet gaat doen, en dat je de volgende keer twee keer nadenkt voordat je een link neerzet, waar GoT problemen mee heeft. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zaterdag 07 juli 2001 23:24 schreef Floris Diemel het volgende:
als dat een reden van de waarschuwing is, ben ik het toch wel met jeroen85 eens.. (ALS het legaal is, dat weet ik niet)
d'r is toch niks mee om bijv. te onderzoeken hoe makkelijk je pc "gehackt" kan worden?

als het nou was om echt gemeen te zijn tegen iemand met dit progje was het wat anders, maar voor zelf prutsen e.d. moet het toch kunnen?

(edit)
ow, al weer 4 replies ertussen in :)
(/edit)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Jeroen,

Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je in
[topic=179109] een link naar Sub7 had
geplaatst. Aangezien een trojan als Sub7 zeer veel schade kan aanrichten bij
mensen op hun systeem, heb je van een collega een waarschuwing gehad. Ik
hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is.

Verder nog veel plezier op Gathering of Tweakers gewenst.

Met vriendelijke groet,

Arno / Traag
HGM Softe goederen
LA dokter
Gathering of Tweakers

Lekker makkelijk,
waarom zeg je niet in het mailtje dat jullie nou pas de faq gaan aanpassen? Terwijl jullie dat nou wel gaan doen!
Dit is dus niet mijn probleem dat jullie te laat de faq aanpassen!
Dus ik ben nou de lul vanwege niks!!
En er waren ook andere users die links posten waarom kregen die dan geen waarschuwing?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:17

The Legend

*Plop*

Het heeft niet alleen met legaal of illegaal te maken, het heeft ook te maken met de policy van GoT. En die is dat alles wat gerelateerd is aan warez of andere illegale activiteiten _NIET_ toegestaan worden. Sub7 wordt het meest gebruikt als lame hack progje en is dus sterk gerelateerd aan illegale activiteiten wat weer niet in de GoT policy past, daaruit volgt dus een terechte waarschuwing.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Jah... is sub7 niet vet illegaal joh? :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

[zeer stom voorbeeld]
Pennen zijn niet illegaal. Totdat je een pen als moordwapen gebruikt
[/zeer stom voorbeeld]'

Als jij een pen gebruikt om mee te schrijven, is er niet aan de hand. Als jij een pen koopt om mee te moorden, heb je een probleem.

Zoiets is er ook aan de hand met Sub7. Het proggie in NIET met illegale bedoelingen geschreven. Helaas zijn die er wel mee uit te voeren.

[om het voorbeeld door te trekken]
Pennen zijn NIET uitgevonden om verboden dingen mee te doen. Helaas zijn die er wel mee uit te voeren.

[Om semi on-topic te komen]

Zo'n dergelijk topic KAN mensen op verkeerde ideeën brengen. Of IKzelf de waarschuwing terecht vind weet ik nog niet eigenlijk, ik zit een beetje te dubben.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 00:30 schreef Jaymz het volgende:
Of IKzelf de waarschuwing terecht vind weet ik nog niet eigenlijk, ik zit een beetje te dubben.
Ik heb al gehoord dat er meerdere modjes zijn die het een beetje overdreven vonden.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 juli 2001 00:30 schreef Jaymz het volgende:
[zeer stom voorbeeld]
Pennen zijn niet illegaal. Totdat je een pen als moordwapen gebruikt
[/zeer stom voorbeeld]'
Het ene uiterste:

- keukenmessen worden verboden, want je kunt er iemand mee doodsteken
- broekriemen worden verboven, want je kunt er iemand mee wurgen
- notebooks worden verboden, want je kunt er iemand's hersenen mee inslaan :+

Het andere uiterste:

- "ik heb een bom in m'n kamer staan, maar is ga er niks mee doen ofzo hoor. gewoon ff kijken zo'n ding in elkaar zit enzo"
- "ik heb een vuurwapen, maar dat gebruik ik alleen om de vogels uit m'n tuin weg te jagen"
- "ik heb de remkabels van m'n buurman doorgezaagd, maar ik repareer het weer voordat ie er mee wegrijdt"

Al deze dingen zijn onzinnig :P Maar ik vind het net zo onzinnig om te beweren dat je Sub7 voor legale doeleinden wilt gebruiken, terwijl daar veel betere programma's voor zijn. Sub7 is bedoeld als virus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 08 juli 2001 00:37 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

Ik heb al gehoord dat er meerdere modjes zijn die het een beetje overdreven vonden.
De scheidslein tussen legaal en illegaal bij Sub7 is erg vaag, vandaar ik de waarschuwing ergens wel kan begrijpen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 08 juli 2001 00:45 schreef Jaymz het volgende:

[..]

De scheidslein tussen legaal en illegaal bij Sub7 is erg vaag, vandaar ik de waarschuwing ergens wel kan begrijpen.
De waarschuwing is imho een waarschuwing om het dus niet meer te doen. Het is dus een waarschuwing. Waarom tilt iedereen toch zo zwaar aan waarschuwingen?? Het is geen straf, maar een waarschuwing....

misschien zie ik dat wel helemaal fout hoor?

(ps, ik spreek hier als JvS, niet als crew ofzo!)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

JvS

_officieel_ gezien gelt hier 1+1=2 (2=BAN).

Gedraag je je is er weinig aan de hand. ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
hmmwa ik ben het met Jeroen eens.

hij heeft het niet kwaad bedoeld.
hij wil het voor zijn thuisnetwerk gebruiken en ik denk dat bij zijn eigen netwerk hij de baas is.

hij vraagt dus alleen om help bij het aan de praat krijgen daarvan.

thing is, het kan idd andere mensen op verkeerde ideeen zetten.

nu krijgt hij een waarschuwing daarvoor dus de volgende keer als ie ECHT wat flikt is ie gelijk de lul.

daarom denk ik dat die waarschuwing opgeheven moet worden.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
Op zondag 08 juli 2001 00:57 schreef Jaymz het volgende:
JvS

_officieel_ gezien gelt hier 1+1=2 (2=BAN).

Gedraag je je is er weinig aan de hand. ;)
Ben ik het mee eens.

Maar dan ook weer als iemand een waarschuwing krijgt vind ik dat hij hem echt verdient moet hebben. Dus echt een warez request zetten is waarschuwing ok (of ban :? ). Maar ik vind wel dat het niet altijd even duidelijk is wanneer een ban waarschuwing of niet geplaatst moet worden.

In dit geval met kwade intenties dus een ban. Zonder er bij stil te staan een waarschuwing en als hij het niet in de gaten had dat het echt fout was hem er gewoon persoonlijk op aanspreken.....

Just my 2 cents....

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Topicstarter
ook floris hier komt hij dan :

Er zijn al voorbeelden genoemd over balpennen. Maar daar was nog van toepassing , je kan er ook mee schrijven.

En jij denkt dat je er alleen maar mee kan hacken? Maakt niks uit, stel als dat zo zou zijn. Dan is het nog steeds niet illegaal. Net zoals die topics over Pistolen en zo. Pistolen zijn er om mensen te doden en dat is verboden dus alle topics daarover gaan dicht.

En dit programma is LEGAAL met format c:/y in een .bat kan je ook veel schade aan richten.
Ik vind dat jullie te overdreven zijn in jullie slotjes gedrag.
En ik heb gehoord dat er heel wat modjes het met me eens zijn, dat ik onterecht een waarschuwing heb gekregen.
Ik hoop dat je je overwegingen nog een keer heroverweegd maar hoe dan ook een O+ aangezien niemand door dit warme weer extra happy is.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik ben het ook met jeroen eens, in de huiskamer staat dit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178692 , dat lijkt me dan ook niet legaal, en in hoeverre is dit helemaal legaal: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178641

die zijn ook allemaal nog open, dus doe een beetje aardig en pak een pen (niet als moordwapen te gebruiken) en streep die waarschuwing door
kijk uit met het papier, want daar kan je je aan snijden, en dan zou het in het ergste geval kunnen voorkomen dat er een zelfmoord bij komt
als je het papier aan een ander geeft, kijk dan ook uit, want papier is zeer scherp, dus zorg dat je niemand verwond.

Verwijderd

Topicstarter
Oja als die waarschuwing blijft staan? [stel]
kan ik dan straks wel in de hk?

Verwijderd

Jep, volgens mij wordt hier weleens met twee maten gemeten. Vind ik ook onterecht. En dat geouwehoer van die kleuters die zeggen dat sub7 een hack programma is.. HA!!! wat een itho's, net alsof je met sub7 gelijk bij iemand in de computer kan komen. Die gene aan de andere kant zal toch wel zo DOM moeten zijn om de server te installen. gehe.
En dan nog, Sub7 is een remote-admin programma. Punt Uit.

Oh enne kan iemand die jeroen85 nou helpen ?

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 10:24 schreef powerpulse het volgende:
Jep, volgens mij wordt hier weleens met twee maten gemeten. Vind ik ook onterecht. En dat geouwehoer van die kleuters die zeggen dat sub7 een hack programma is.. HA!!! wat een itho's, net alsof je met sub7 gelijk bij iemand in de computer kan komen. Die gene aan de andere kant zal toch wel zo DOM moeten zijn om de server te installen. gehe.
En dan nog, Sub7 is een remote-admin programma. Punt Uit.

Oh enne kan iemand die jeroen85 nou helpen ?
Ja een remoteadminprogramma waar je niet kunt zien of je het geinstalleerd hebt. Met een waarschuwing kan je volgens mij gewoon de HK in.

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 10:37 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ja een remoteadminprogramma waar je niet kunt zien of je het geinstalleerd hebt. Met een waarschuwing kan je volgens mij gewoon de HK in.
ken jij netop?
zie je dat dat geinstalleer is?
bij mij op school: NEE

en dan nog wat, die admin-break, die floris?!
heeft gedaan in die msg, dat gaat wel erg ver he
volgens mij wordt het tijd dat ie op vakantie gaat :P

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 10:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ik ben het ook met jeroen eens, in de huiskamer staat dit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178692 , dat lijkt me dan ook niet legaal, en in hoeverre is dit helemaal legaal: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178641

die zijn ook allemaal nog open .....
Wat staat er dan?

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 23:03 schreef jeroen85 het volgende:
.... als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!!...
Lijkt mij een terechte waarschuwing, wegens onoirbaar, brutaal en beledigend taalgebruik waard.

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 10:59 schreef maarten- het volgende:

[..]

Lijkt mij een terechte waarschuwing, wegens onoirbaar, brutaal en beledigend taalgebruik waard.
die staat in de admin break van floris hoor...

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 10:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:

die zijn ook allemaal nog open, dus doe een beetje aardig en pak een pen (niet als moordwapen te gebruiken) en streep die waarschuwing door
kijk uit met het papier, want daar kan je je aan snijden, en dan zou het in het ergste geval kunnen voorkomen dat er een zelfmoord bij komt
als je het papier aan een ander geeft, kijk dan ook uit, want papier is zeer scherp, dus zorg dat je niemand verwond.
Kwestie van aanleveren in SU....

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:01 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Kwestie van aanleveren in SU....
hlpdsk post er zelf ook in... :?

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 11:00 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

Maar iedereen moet zich toch aan de regels houden!! Dus hierbij een waarschuwing voor floris

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:12 schreef maarten- het volgende:

[..]

Maar iedereen moet zich toch aan de regels houden!! Dus hierbij een waarschuwing voor floris
:D :D

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 11:03 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

hlpdsk post er zelf ook in... :?
Sorry maar ik zou het niet weten :) 60 dagen weet je wel :P
Die 150 posts was geen probleem had ik gisteren al

• veldmuis
  • Niet online
een bijna dezelfde die wel open blijft

[topic=179131]

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 23:03 schreef jeroen85 het volgende:
[topic=179109]
deze is onterecht gesloten. Het is voor een thuis netwerkje bedoeld. En deze software is gewoon legaal! Heeft floris uberhaubt wel het topic gelezen?
Hij mag dus weer open.
En erboven stondt zelfs een topic over netbus. en dan edit floris ook nog mijn message:
Jah ik heb je msg ge-edit, ik heb welgeteld dit ertussen gezet:
<font color=red>[Admin break] GADVERDAMME LINKS!!!</font>

En later: En dat is een gecombineerde waarschuwing, voor flamen en het plaatsen van een link naar een LAME scriptkiddie prog.

De rest stond er al, ga mij alsjeblieft geen dingen in de schoenen schuiven die je er zelf hebt neergezet, dat vind ik persoonlijk nogal lomp.
HOU OP: En hier is je LINK :
[Admin break] GADVERDAMME LINKS!!!!En dan ff doorklikken naar de trojans. als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!! En stoppen met dit een hack proggie te noemen. Dan is FORMAT:C ook een hack proggie.
En dat is een gecombineerde waarschuwing, voor flamen en het plaatsen van een link naar een LAME scriptkiddie prog.
Onderstreepte delen zijn dus van mij, de rest heb ik laten staan aangezien daarop de waarschuwing voor flamen is gebaseerd.
Ik heb de links verwijderd en dat rode stukje adminbreak er voor in de plaats gezet...

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 11:48 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Jah ik heb je msg ge-edit, ik heb welgeteld dit ertussen gezet:
<font color=red>[Admin break] GADVERDAMME LINKS!!!</font>

En later: En dat is een gecombineerde waarschuwing, voor flamen en het plaatsen van een link naar een LAME scriptkiddie prog.

De rest stond er al, ga mij alsjeblieft geen dingen in de schoenen schuiven die je er zelf hebt neergezet, dat vind ik persoonlijk nogal lomp.
[..]

Onderstreepte delen zijn dus van mij, de rest heb ik laten staan aangezien daarop de waarschuwing voor flamen is gebaseerd.
Ik heb de links verwijderd en dat rode stukje adminbreak er voor in de plaats gezet...
Sorry ik probeerde je niks in de schoenen te schuiven. Ik nam aan dat de mensen wel de moeite namen om het oorspronkelijke topic te lezen.
Maar een waarschuwing voor de deze flame is wel een tikkeltje overdreven.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 08 juli 2001 11:00 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

Helemaal niet, mijn [adminbreak] stopt als de tekst niet meer rood is. Maar speciaal voor jullie zal ik binnenkort wel met blockquotes gaan beginnen, om het [u][b]NOG[/u][/b] duidelijker te maken...

Bericht hierboven

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:52 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Helemaal niet, mijn [adminbreak] stopt als de tekst niet meer rood is. Maar speciaal voor jullie zal ik binnenkort wel met blockquotes gaan beginnen, om het [u][b]NOG[/u][/b] duidelijker te maken...
over lame gesproken, die links die ik weg zet doen jullie nix aan, en zeggen jullie nix van
dat is dan toch ook lame, of ligt het aan mij

en zeg nou niet dat ik aan het flamen ben, want het is gewoon _NIET_ eerlijk, die waarschuwing

edit...dank je dat je het nog duidelijker wilt maken :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 08 juli 2001 11:56 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

over lame gesproken, die links die ik weg zet doen jullie nix aan, en zeggen jullie nix van
dat is dan toch ook lame, of ligt het aan mij

en zeg nou niet dat ik aan het flamen ben, want het is gewoon _NIET_ eerlijk, die waarschuwing

edit...dank je dat je het nog duidelijker wilt maken :)
Hoezo is hij nou niet eerlijk?
Een gebruiker plaatst een link naar een site waar je sub7 kunt downloaden. Sub7 wordt gebruikt als script-kiddie-prog, door allerlei vage .exe bestanden mee te sturen met mailtjes, kan je ongemerkt de "sub7 serevr" installeren, waarna je allerlei dingen kunt doen met het systeem op afstand.
sub7 was aanvankelijk ontwikkeld als remote-control progje met goede doeleinden, maar helaas wordt het nu maar al te vaak gebruikt voor de verkeerde doeleinden, omdat wij in principe tegen dit soort illegale dingen zijn, halen we de link weg. (Het zou mensen maar op het verkeerde idee brengen!)
Dat is dus de reden om de link weg te halen en alvast te gaan denken aan een waarschuwing, een waarschuwing hoeft niet per sé, maar het kan.

Dan zie ik dit:
HOU OP: En hier is je LINK : [link]
En dan ff doorklikken naar de trojans. als je niks weet moet je ook je bek dicht houden!!! En stoppen met dit een hack proggie te noemen. Dan is FORMAT:C ook een hack proggie.
Wat toch echt wel een flamebait is, wat mij dus genoeg reden geeft om de "misschien waarschuwing" om te zetten in "een waarschuwing", waardoor de waarschuwing helemaal gerechtvaardigd is en ook geheel terecht.

P.S. Ik zal de threads die jij noemde sluiten, waarbij ik opmerk dat als men het er niet mee eens is, ze maar met jou contact op moeten nemen OK?

Bericht hierboven

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 12:03 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Hoezo is hij nou niet eerlijk?
[..]

Dat is dus de reden om de link weg te halen en alvast te gaan denken aan een waarschuwing, een waarschuwing hoeft niet per sé, maar het kan.

Dan zie ik dit:
[..]

Wat toch echt wel een flamebait is, wat mij dus genoeg reden geeft om de "misschien waarschuwing" om te zetten in "een waarschuwing", waardoor de waarschuwing helemaal gerechtvaardigd is en ook geheel terecht.

P.S. Ik zal de threads die jij noemde sluiten, waarbij ik opmerk dat als men het er niet mee eens is, ze maar met jou contact op moeten nemen OK?
waarom?
durf je zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor wat je doet?

edit: tis trouwens wel netjes dat een mod zomaar mijn bevelen opvolgt

• Floor-is

Floor-is

5.2

*zucht*

Ik vind niet dat ze per direct op slot moeten, spudguns zijn voor zover ik weet niet verboden en die "de perfecte moord" thread is meer geinen en offtopic dan een serieus antwoord op zijn vragen, dus daarom vind ik niet dat ik de persoon ben die hier al het gezeik over over zich heen moet krijgen.

Bericht hierboven

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 12:11 schreef Floris Diemel het volgende:
*zucht*

Ik vind niet dat ze per direct op slot moeten, spudguns zijn voor zover ik weet niet verboden en die "de perfecte moord" thread is meer geinen en offtopic dan een serieus antwoord op zijn vragen, dus daarom vind ik niet dat ik de persoon ben die hier al het gezeik over over zich heen moet krijgen.
*nog diepere zucht

dat over sub7 was gewoon voor thuisgebruik, en had dus ook niet dicht gehoeven

maarja...ik vind het toch heel aardig van je dat je zomaar doet wat ik zeg, dat stel ik zeker op prijs

Verwijderd

Floris

Dit alles, die waarschuwing dus, en de zgn aanleiding heeft naar mijn idee een te hoog spijkers op laag water zoeken gehalte.

Wanneer mij dit zou gebeuren had ik je flink de huid vol gescholden.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 08 juli 2001 12:16 schreef maarten- het volgende:
Floris

Dit alles, die waarschuwing dus, en de zgn aanleiding heeft naar mijn idee een te hoog spijkers op laag water zoeken gehalte.

Als jij dat spijkers op laag water zoeken vind, moet je de faq nog maar eens doorlezen denk ik.

En als je op het forum iemand uit gaat schelden, dan krijg je daarvoor op zeker een waarschuwing, en als je er al eentje hebt, dan ben je dus het haasje. (1+1=ban)

Bericht hierboven

• veldmuis
  • Niet online
Floris

kan je door dit te zeggen niet een waarschuwing krijgen?

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Floris

yep, sorry Floris
maar ik denk dat ik hier ook, als mij dit zou overkomen, tegen in zou gaan.

Jeroen85 heeft toch telkens duidelijk gezegd dat het voor z'n eigen kleine prive-netwerkje is, dus ja...

over die flamebait: daar heb je gelijk in en het is ook verkeerd... maar ja, hij zal wel ge-ergerd zijn door de voorgaande posts die alleen maar "bleh" en "bah" waren...

stel dat er nog eens zoiets zou gebeuren, waardoor hij nog een waarschuwing krijgt, wordt ie dan gelijk gebanned? DAT vind ik nl. ietsjes te...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Arno

Arno

PF5A

ikbenveldmuis,

Kun je nu niet eens nokken met het opzetten van mensen tegen elkaar :?

Het valt me op dat je dit erg vaak doet in deze draad!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 12:21 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Als jij dat spijkers op laag water zoeken vind, moet je de faq nog maar eens doorlezen denk ik.

En als je op het forum iemand uit gaat schelden, dan krijg je daarvoor op zeker een waarschuwing, en als je er al eentje hebt, dan ben je dus het haasje. (1+1=ban)
het haasje:
Afbeeldingslocatie: http://bvsd.k12.co.us/schools/coalc/wildlife/hare1.gif

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 08 juli 2001 12:22 schreef HaaZie het volgende:
stel dat er nog eens zoiets zou gebeuren, waardoor hij nog een waarschuwing krijgt, wordt ie dan gelijk gebanned? DAT vind ik nl. ietsjes te...
Na een waarschuwing nog een keer dezelfde fout maken, vind ik getuigen van -op z'n minst- een plaat voor je harses... >:)

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 12:22 schreef Traag het volgende:
ikbenveldmuis,

Kun je nu niet eens nokken met het opzetten van mensen tegen elkaar :?

Het valt me op dat je dit erg vaak doet in deze draad!
excuses, maar ik ben gewoon in een nogal melige bui

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 12:28 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

excuses, maar ik ben gewoon in een nogal melige bui
Moet je mee oppassen... Zonder de juiste icoontjes wil het nogal eens anders geinterpreteerd worden >:) en 1+1 is nog altijd 10 })

(Wim is altijd melig)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zondag 08 juli 2001 12:26 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

het haasje:
[afbeelding]
ik neem aan dat het helemaal los staat van mij? >:) :P

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 12:32 schreef HaaZie het volgende:

[..]

ik neem aan dat het helemaal los staat van mij? >:) :P
uiteraard :7

Verwijderd

Topicstarter

[..]

yep, sorry Floris
maar ik denk dat ik hier ook, als mij dit zou overkomen, tegen in zou gaan.

Jeroen85 heeft toch telkens duidelijk gezegd dat het voor z'n eigen kleine prive-netwerkje is, dus ja...

over die flamebait: daar heb je gelijk in en het is ook verkeerd... maar ja, hij zal wel ge-ergerd zijn door de voorgaande posts die alleen maar "bleh" en "bah" waren...

Je hebt geheel gelijk.

• Arno

Arno

PF5A

Jeroen,

Zoals eerder al aangegeven, een waarschuwing blijft staan. Hoe langer je hier nu stampij gaat maken, hoe moeilijker je het voor jezelf gaat maken. Mijn idee voor jou: Laat dit ene geval rusten en installeer VNC ofzo. Wees gewoon de GoT user doe je altijd was en ga gewoon lekker door met posten.

Voor onder anderen ikbenveldmuis en Haazie: jullie hebben deze opmerking van Jeroen85 velen malen erger gemaakt dat het eigenlijk is... probeer de volgende keer eens iets minder bijdehand te zijn!

Jeremy Clarkson

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Het is gewoon de policy dat 1+1 waarschuwingen = ban, voor hoelang, dat ligt an de zwaarte van de waarschuwingen. als je iemand naar aanleiding van een eerdere waarschuwing helemaal verrot gaat schelden, dan krijg je daar apart een waarschuwing voor, je hebt er dan dus 2. Dat houdt dus in dat je of een afkoel periode krijgt van een temp ban, of als je het heel erg doet, dat je een perm ban krijgt.

• veldmuis
  • Niet online
Voor onder anderen ikbenveldmuis en Haazie: jullie hebben deze opmerking van Jeroen85 velen malen erger gemaakt dat het eigenlijk is... probeer de volgende keer eens iets minder bijdehand te zijn!
imo was niet bijdehand, maar gewoon de waarheid

maarja anyway, ik zal maar ophouden met hier posten

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zondag 08 juli 2001 12:42 schreef Traag het volgende:
ik doe niet bijdehand, maar mocht je een volgende keer niet mijn mening willen horen, zegt het maar gewoon, geen probleem hoor :)
Op zondag 08 juli 2001 12:42 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Het is gewoon de policy dat 1+1 waarschuwingen = ban, voor hoelang, dat ligt an de zwaarte van de waarschuwingen. als je iemand naar aanleiding van een eerdere waarschuwing helemaal verrot gaat schelden, dan krijg je daar apart een waarschuwing voor, je hebt er dan dus 2. Dat houdt dus in dat je of een afkoel periode krijgt van een temp ban, of als je het heel erg doet, dat je een perm ban krijgt.
ah, ok, tnx for the information :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens:

de boodschap is duidelijk de meningen verschillen over dit onderwerp.
Maar aangezien ik (en meeste van ons) te gast zijn bij de modjes moeten we aan hun regels houden. Ik vind het ook jammer dat het zo moest gaan. Maar zij zijn nou eenmaal de baas :) . Ik ga weer verder met rustig posten zoals ik altijd al deed.
Ik neem aan dat als ik ooit in de verre toekomt perongelijk een overtredinkje maakt(niet dat ik denk dat dat ooit nog gaat gebeuren.) dat er niet teveel notie aan van deze waarschuwwing wordt genomen.

En floris die ene quote die was echt niet lame bedoeld, ik had hem gewoon onhadig geplaatst.

PS.
Jongens niet vergeten de faq aan te passen. ;)

Mazzls

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 08 juli 2001 10:37 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Met een waarschuwing kan je volgens mij gewoon de HK in.
ja, dan kan je gewoon de HK in.

* Destruction heeft ook waarschuwingen.....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zondag 08 juli 2001 13:09 schreef jeroen85 het volgende:
Ok jongens:

de boodschap is duidelijk de meningen verschillen over dit onderwerp.
Maar aangezien ik (en meeste van ons) te gast zijn bij de modjes moeten we aan hun regels houden. Ik vind het ook jammer dat het zo moest gaan. Maar zij zijn nou eenmaal de baas :) . Ik ga weer verder met rustig posten zoals ik altijd al deed.
Ik neem aan dat als ik ooit in de verre toekomt perongelijk een overtredinkje maakt(niet dat ik denk dat dat ooit nog gaat gebeuren.) dat er niet teveel notie aan van deze waarschuwwing wordt genomen.

En floris die ene quote die was echt niet lame bedoeld, ik had hem gewoon onhadig geplaatst.

PS.
Jongens niet vergeten de faq aan te passen. ;)

Mazzls
Je hoeft je echt niet al te veel zorgen te maken hoor :)

Bericht hierboven

Verwijderd

volledig offtopic en niet ter zake doende... sorry

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Subseven voor remote control |:( goh waarom niet gelijk ff virussen op je computer installeren zodat je harde schijf af en toe even wordt opgeruimt.

Verwijderd

Als Jeroen nou eens kan uitleggen WAAROM hij juist SUB7 binnen zn netwerk wil gebruiken
(schermen op de kop zette ofzo las ik)? ipv WinVNC of een iets minder omstreden programma...

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=176372]

Uhhm ik zou toch een voorbeeld geven,
En ik denk dat hier mensen toch wel een beetje met jeroen85 eens zijn en niet met Floris.

Ik vindt dit ook een beetje overdreven om jeroen een waarschuwing te geven.
Pagina: 1