Hallo, ik wil graag polsen wat de meningen zijn over pathe thuis. Prijs kwaliteit, en wat vinden de puristen onder ons van het geluid en beeld kwaliteit? Ze zeggen dat ze hd ztream leveren maar dat is een flink grijs gebied. Ik heb zelf nog geen film gehuurd hier wel netflix en via itunes apple tv films gehuurd en via illegale wegen alhoewel dat tegenwoordig door netflix en voorheen hbo weinig tot helemaal niks is. en natuurlijk vroegah in de prehistorie videobanden gehuurd bij de lokale videotheek. Mijn setup is een philips 65pus7601 apple tv 4 playstation 4 slim, kpn glas 100mb en bose 520 voor het geluid. Ik weet blue ray is DE kwaliteit maar ook erg duur voor eenmalig film te kijken. Netflix is voor het geld prima! maar de conpressie is toch wel goed zichtbaar. Op de apple tv films huren moet ik zeggen dat ik flink verrast ben van de geluids en beeld kwaliteit. Ja de conpressie is in de zwart waarden goed te zien maar is ook geen blueray
Kortom laat maar horen! En laat de discussie beginnen ( kon geen topic over pathe thuis vinden)
Kortom laat maar horen! En laat de discussie beginnen ( kon geen topic over pathe thuis vinden)