Toon posts:

AbitBH6+ Geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

is er iemand die deze combinatie heeft en zo ja heeft dit problemen opgeleverd? Ik heb nu een TNT2 en wil na het lezen van femme's review overgaan tot de aanschaf van een geforce met DDR geheugen.Verder specs van mijn systeem: AbitBH6, 300a@450,192mb,voeding=235W (te weinig?)

Alvast bedankt

Verwijderd

Een geforce is niet veel sneller dan een TNT2.
Gewoon laten zitten die kaart.
Geld kun je beter aan een nieuwe CPU besteden.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, de fps zullen meer omhoog gaan van een snellere cpu dan een gpu. en 235 watt is niet te weinig, maar als je computer vol met fans, hd's en p&p kaarten hangt natuurlijk wel.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reply,

is een Pentium III 550 (gezien mijn budget)
dan een goede investering ?

Verwijderd

Neem een Celeron 500 @ 563. Veel goedkoper, net zo snel.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Volgens mij is een DDR kaart in de resoluties vanaf 1024*768 in 32 bits kleuren echt wel flink sneller als een ultra.

Verwijderd

Topicstarter
tsjaa...,hjs dat dacht ik nou ook (plus meer effecten T&L en zo) Wat is nou wijsheid?

De bedoeling is bruut te gaan gamen in 1024*768*32, is er niet iemand met een vergelijkbaar systeem die eerst een TNT2 had en nu een GeForce?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

had sharky extreem niet een review gister?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Ik heb een BP6 met dual C366@550 en Q3 loopt op 1024*768*32 op een V770 perfect. Zo'n 30 fps bij Demo001. Goed genoeg toch?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips en suggesties, ik ga voorlopig nog maar ff benchmarkjes bestuderen!!
Pagina: 1