Hey Tweakers!
Mijn Naam is Vince, ik wil een game pc aanschaffen. Heb nu 5 jaar gegamed op een laptop en kan het echt niet meer aan. Ik haat het dat al mn vrienden bepaalde games kunnen doen en ik niet. Dus daarom heb ik besloten een game pc aan te schaffen. Ik heb al een build gemaakt met een vriend, maar zou graag jullie advies willen wbt deze build en of jullie misschien een andere of aanpassingen adviseren.
Alvast bedankt!
mvg Vince
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel atm vooral League of Legends, wat mijn pc nog net aankon. Echter wil ik met een nieuwe pc ook zwaardere spellen gaan proberen zoals WoW bijv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal rond de 1000,- uitgeven. Alleen wil ik ook niet teveel uitgeven als ik het niet nodig heb zegmaar...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weinig verstand van om eerlijk te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet gewoon lekker kunnen gamen.
Ga je overklokken?
0.0 verstand van.
Mijn Naam is Vince, ik wil een game pc aanschaffen. Heb nu 5 jaar gegamed op een laptop en kan het echt niet meer aan. Ik haat het dat al mn vrienden bepaalde games kunnen doen en ik niet. Dus daarom heb ik besloten een game pc aan te schaffen. Ik heb al een build gemaakt met een vriend, maar zou graag jullie advies willen wbt deze build en of jullie misschien een andere of aanpassingen adviseren.
Alvast bedankt!
mvg Vince
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel atm vooral League of Legends, wat mijn pc nog net aankon. Echter wil ik met een nieuwe pc ook zwaardere spellen gaan proberen zoals WoW bijv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal rond de 1000,- uitgeven. Alleen wil ik ook niet teveel uitgeven als ik het niet nodig heb zegmaar...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weinig verstand van om eerlijk te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik moet gewoon lekker kunnen gamen.
Ga je overklokken?
0.0 verstand van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-O3G | € 296,45 | € 296,45 |
| 1 | Corsair CX650M | € 79,12 | € 79,12 |