Product benamingen enkele HP All-in-ones aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:07

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Het is een beetje een puntje op de i kwestie, maar er zijn ook zoveel verschillende printertypes dat ik snap dat die namen soms niet helemaal overeenkomen met de productnamen.

Graag de volgende producten anders benoemen:

HP LaserJet Pro MFP M177fw wordt HP Color LaserJet Pro MFP M177fw
HP LaserJet Pro MFP M477fdw wordt HP Color LaserJet Pro MFP M477fdw
HP Laserjet Pro MFP M477fnw wordt HP Color Laserjet Pro MFP M477fnw

Zo tracht HP te accentueren dat het kleurenprinters betreft.

What's in a name?
HP is zelf ook niet consistent. In de HTML links naar de productpages van deze printers, met hun specificaties, komt het woord Pro wel terug. Kijken we op de titels op deze pagina's, dan is die Pro term verdwenen. HP's productnaamgenerator laat blijkbaar soms een hikje.

Niettemin denk ik dat het toevoegen van die color term de identiteit van de printers wat verduidelijkt.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Thanks voor het melden, ik heb de printernamen inmiddels aangepast.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:07

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Dank je.

Nog een gewetensvraagje. Bovenin de dialoog waarin de specificaties van een produkt door een gebruiker zelf kunnen worden aangepast zie ik de printeridentiteit ook staan. Slaat deze omschrijving alleen terug op de titel boven de specificatie sheet of wijzig je hiermee meteen de gehele productidentiteit?

Met andere woorden, had ik die product identiteit gewoon zelf kunnen wijzigen? :+

[ Voor 30% gewijzigd door teacup op 05-08-2017 13:19 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)