Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor games creeren, foto en video

Pagina: 1
Acties:

• Bretchkin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-04 23:16
Wat ga je met je laptop doen?
Programma's als Adobe Photoshop, - Premiere, After effects maar ook Autodesk Maya en Unreal Engine 4 zijn programma's dir ik veelvoudig gebruik. Daarnaast moet het mogelijk zijn er redelijk op te gamen. Voor mij is ook kleur belangrijk. Omdat ik veel aanpassingen doe aan photos en videos ben ik opzoek naar een laptop die een hoge gamut score heeft. Daarnaast is een goede grafische kaart voor mij ook een must.

Wat is je budget?
Het budget wat ik heb ligt tussen de 1200 en 1700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het wordt mijn main machine. Ik zal hem zowel voor werk als ontspanning gaan gebruiken. De afstanden die ik maak met de laptop zijn beperkt. Al ben ik gewend om een 17 inch laptop mee te zeulen :p nu zou ik toch wel een 15 inch willen hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb altijd een ASUS gehad en met plezier op gewerkt de laatste tijd echter vind ik het geen probleem naar een ander merk over te stappen. Ik heb al gekeken naar Dell (xps 15), MSI en HP.

De XPS 15 van Dell en Asus Strix lijken me geschikte kandidaten. De Dell vanwege de kleur echtheid (adobe rgb 100%) en de Asus FX502VM-FY250T en LENOVO LEGION Y720-15 80VR002EMH voor hun kaart. Apple ... meh

Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van de ultieme werk amusement machine?

Alvast bedankt :)
_/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Bretchkin op 01-08-2017 20:47 ]

Verwijderd

@Bretchkin Wat te denken van deze?

pricewatch: MSI GE62VR 6RF-081NL (Apache Pro)

MSI True Color Technology guarantees that each panel in a MSI notebook comes with the finest precision in color. After examination and an extensive factory calibration process by the MSI True Color Technology, the panel quality will be more accurate, close to 100% sRGB. Hence, each color is delivered with the highest standard precision in detail, guaranteeing excellent color fidelity for many use applications.

Tevens is deze laptop opgebouwd vanuit een aluminium chassis. De bodemplaat is echter wel van kunststof, maar is ook 1 groot ventilatierooster wat natuurlijke koeling ten goede komt. De MSI wordt tevens niet heel warm waardoor de fans nooit op volle kracht tekeer zullen gaan. Ik heb al eens gelezen dat de Asus dit 'probleem' wel kent....luidruchtige fans bij langdurige gameplay of langdurig zware taken uitvoeren (meer dan 45 minuten).

• Bretchkin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-04 23:16
Beste @Verwijderd,

Bedankt voor je bericht het lijkt me een zeer goede contender voor het lijstje :).
Het is inderdaad wel wat je zegt dat de Asus laptops luidruchtig kunnen zijn.
Mijn Asus (al 5 jaar oud) was regelmatig aan het opstijgen zonder dat hij eigenlijk zware taken aan het uitvoeren was.

Zoals ik al zei een zeer goede contender. Al moet ik eerlijk zijn dat de adobe color gamut meer kleuren bevatten. Nu zou ik hiervoor natuurlijk ook een losse monitor kunnen kopen. Dat zou een afweging kunnen zijn :) thnx voor je respons

Iemand nog een suggestie?_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Bretchkin op 03-08-2017 09:56 ]