Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pokerstars disconnect

Pagina: 1
Acties:
  • 975 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik speel sinds enige tijd via 888 poker games.. ja voor echt geld. Maar ik ben daar suspended.. god mag weten waarom. Momenteel via pokserstars en daar vermaak ik mij opperbest..

Maar ik krijg continu als ik de "app" open dat ik disconnected ben. Na enig heen en weer gemail met pokerstars zelf, kreeg ik allerlei ideeen toegestuurd, die ik uiteraard allang zelf had geprobeerd.

Ik kom er niet uit... en ik kan momenteel alleen via een iPhone7 spelen. Overigens ging het tot 2 dagen geleden prima zonder problemen.

Zojuist geprobeerd via de xbox one te spelen, maar dat lukt (helaas) ook niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone7. Modem van ziggo techni**** en een router van D-Link (oud, maar werkt nog steeds uitstekend voor online spelen en internet).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Data en history verwijderen, app 80x verwijderd en opnieuw gedownload.. telefoon aan en uit.

Wellicht iets wat ik in de router moet aanpassen?

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:22:
Maar ik krijg continu als ik de "app" open dat ik disconnected ben. Na enig heen en weer gemail met pokerstars zelf, kreeg ik allerlei ideeen toegestuurd, die ik uiteraard allang zelf had geprobeerd.
Deel ze eens met ons. Weten wij ook direct in welke hoek we niet hoeven te zoeken
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone7. Modem van ziggo techni**** en een router van D-Link (oud, maar werkt nog steeds uitstekend voor online spelen en internet).
Op welk device ervaar je de problemen? Niet de iPhone 7 toch?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-11 22:32

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Kan dit een schop krijgen naar netwerken / ergens anders. Dit is alles behalve professional netwerken.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou gewoon even contact opnemen met de leverancier van het spel.

Verder heeft dit niets met PNS te maken.

Dit topic is gesloten.