Aankoopadvies TV € 500~650

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zoek een?
TV voor mijn nieuwe woning.
Ongeveer 43-55" ben over de grootte nog niet helemaal uit. Ik vermoed dat het iets in het midden wordt 49"/50".
Bij voorkeur een "recht" scherm, daarmee bedoel dus een niet "gebogen/gekromd" scherm.
Ik zou ook enigszins op het verbruik van de TV willen letten, hoewel ik al zag dat dit veelal niet duidelijk staat aangegeven.

Wat is je budget?
Ik heb eigenlijk eerst even naar de pricewatch gekeken wat er mogelijk is (en niet dat ik iets heel geks noem), en heb besloten zeker niet meer dan 800 euro uit te willen geven, eerder zo 500-650 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb niet zo hele hoge eisen denk ik. Ik kijk nu af en toe een film, sport, serie (geen netflix), nieuws. Zo goed als elke dag wel even maar niet veel. Ik heb verder geen extra apparatuur zoals een stereoset en was ook eigenlijk niet van plan dat (binnenkort) aan te schaffen. Verder ook geen specifieke wensen over bepaalde software dat moet draaien.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een lichte voorkeur voor Samsung, maar eigenlijk zou het merk me niet uit moeten maken. De bekendere merken zoals Panasonic, Philips, Sony en LG. Lijken me allemaal het overwegen waard. Wel heb ik liever een zwarte-kleurige TV dan zilver wat ik ook vaak ben tegengekomen.

Ik had de volgende roundup van Tweakers gevonden van ongeveer een jaar geleden:
reviews: Hdtv's rond de 600 euro: vier keer 49 inch getest
Het is alleen wel zo dat die TV's niet echt goed verkrijgbaar meer zijn.

Ik heb dus verder in de pricewatch gezocht met de volgende filters:
75-750 (die 75 om alle verwachte modellen zonder prijzen eruit te filteren)
47" - 55" (ik zie dat de meeste 49"/50" of 55" zijn. Het wordt eerder een 49"/50" misschien nog kleiner maar dan is het wel gelijk 43")
Ultra HD (ik vermoed dat dit een goede investering is in de toekomst)
Afstand tot de bank is ongeveer 3 meter, mocht dit relevant zijn.

Resultaten

Mogelijke opties zijn:

Samsung modellen uit 2016, minder goed verkrijgbaar
pricewatch: Samsung UE49KU6400S Zilver
pricewatch: Samsung UE50KU6020 Zwart
pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart (7.2 score consumentenbond, wel een hoger verbruik 142 watt)

Samsung modellen uit 2017, een stuk duurder rond de 750 euro
pricewatch: Samsung UE49MU6400 Zwart zou volgens mij zilver moeten zijn (7.1, 65 Watt)
pricewatch: Samsung UE49MU6470 Grijs (Zelfde model als MU6400? maar dan zwart?)
pricewatch: Samsung UE49MU6100 Zwart
pricewatch: Samsung UE50MU6100 Zwart

LG model, goedkoper, maar gebruikers niet overtuigend tevreden
pricewatch: LG 49UH610V Zwart
Nieuwer model met LED backlight, nog geen ervaringen: pricewatch: LG 49UJ635V Zwart

Sony model, met LED backlight
pricewatch: Sony Bravia KD-49XD7005 Zwart

Philips en Panasonics konden me niet gelijk overtuigen.

Ik weet alleen verder niet zo goed hoe ik een keuze zou kunnen maken tussen al deze modellen. Zie hieronder voor mijn vragen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat denken jullie van Ultra HD. Vind je dat nu al nodig? Of is dat wel een goede investering voor de toekomst? Is dat nuttig bij 49-50" TV?

Het lijkt erop dat de modellen van vorig jaar op hun retour zijn en dat er allemaal nieuwe TV's nu uitkomen. Kan dat kloppen? Is het wellicht beter even een maand te wachten? Op zich zou dat kunnen ik heb geen echte haast bij de aankoop.
Moet ik nog letten op LED Backlight of maakt dat niet zo heel veel uit? Voor zowel beeldkwaliteit en stroom verbruik? En het aantal Hz, is dat nog iets waar ik op moet letten? Misschien nog andere suggesties voor zowel TV's als waar op te moeten letten?

Ik zal overigens binnenkort zeker nog even langs een winkel gaan om wat TV's te zien.

- - -

Voorlopig gaat de voorkeur uit naar:

pricewatch: LG 49UJ635V Zwart (6.9 score van consumentenbond)
Goed beeld, redelijke kijkhoeken, erg zuinig (51 W). Mindere punten: enigszins onregelmatige achtergrond verlichting, minder zicht bij invallend licht, koptelefoon via bluetooth.

Of toch weer wat duurdere modellen:
pricewatch: Samsung UE49MU6470 Grijs
pricewatch: Samsung UE49MU6400 Zwart
Volgens mij dezelfde modellen alleen de 6470 zou zwart kleurig model zijn en de 6400 de zilverkleurige model. Aantal punten: beide modellen zijn relatief zuinig (65W), goed kijkhoek en beeld en goed volume. Minpunten: standaard beeldinstellingen kunnen beter en koptelefoon allen via bluetooth.

[ Voor 13% gewijzigd door Regeneration op 06-08-2017 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20
Interessant topic. Ik ben zelf ook aan het verdiepen in een tv in die prijsklasse, hoewel ik 43 inch waarschijnlijk wel groot genoeg vind, heb nu namelijk 32 inch.

Ik overweeg momenteel ook de LGxxUJ635V (de 43 dan dus), maar heb hem nog niet in het echt bekeken. Ik wacht nog op antwoord van LG wat het verschil met de 634 is. Interesse werd gewekt vanwege het nieuwe WebOS 3.5 hierop wat (volgens LG) makkelijker zou moeten werken dan eerdere versies. Ik kan er echter helaas nergens reviews over vinden.

Wat zei de consumentenbond over de LG?

Samsung is ongetwijfeld ook goed, maar ik heb het niet zo op dat merk vanwege negatieve ervaring m.b.t. garantie in het verleden en het feit dat ze hun telefoons volstoppen met troep. Maar dat is puur persoonlijk en wil niet zeggen dat hun tv's ook slecht zouden zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door DeadMetal op 02-08-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
UHD is niet echt interessant als je op 3 meter afstand zit. Dat is het pas bij 65-70". Zoek maar eens naar de sheets bij bijv Google afbeeldingen. LG tv's worden verder best goed beoordeeld en hebben meestal goede kwaliteit-tv's. Ik heb nu een LG van circa 8 jaar en werkt (buiten wat oude elco's) nog goed, beeld is nog goed genoeg. Wellicht kan je kijken naar tv's met 100hz resfreshrate (niet die optimized upschmuck) i.c.m. HDR/contrast-sterke tv's (zoals de LG dus). Dat heeft voor jouw afstand veel meer nut.

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 02-08-2017 11:13 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Begrijp ik goed dat je zegt: ga voor dezelfde prijs voor een Full HD met een betere beeldkwaliteit, dan voor een 4K tv? Maar wordt zo langzamerhand niet alles 4K (of je het nou nodig hebt of niet)? Oftewel de modellen met betere beeldkwaliteit hebben automatisch ook 4K, tenzij je iets van een jaar oud neemt?
Heb je nog een specifiek model in gedachten?

/edit: als ik bijvoorbeeld in de pricewatch filter op (43 inch) modellen mét HDR, dan is het 100% 4K wat de klok slaat, 0 full-HD 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door DeadMetal op 02-08-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DeadMetal HDR zal je inderdaad niet/weinig tegenkomen bij FHD tv's. Overigens moet je je niet teveel voorstellen van HDR en 4k bij tv's in die prijsklasse. Dan is FHD waarschijnlijk een betere en veiligere keuze.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:41
Ik zit met hetzelfde probleem, maar twijfel toch om voor de Samsung UE43KU6400 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ByteMe_ schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:12:
UHD is niet echt interessant als je op 3 meter afstand zit. Dat is het pas bij 65-70". Zoek maar eens naar de sheets bij bijv Google afbeeldingen. LG tv's worden verder best goed beoordeeld en hebben meestal goede kwaliteit-tv's. Ik heb nu een LG van circa 8 jaar en werkt (buiten wat oude elco's) nog goed, beeld is nog goed genoeg. Wellicht kan je kijken naar tv's met 100hz resfreshrate (niet die optimized upschmuck) i.c.m. HDR/contrast-sterke tv's (zoals de LG dus). Dat heeft voor jouw afstand veel meer nut.
Als een LG lcd tv iets niet is dan is het wel 'contrast sterk' laat staan dat HDR iets voorstelt bij de 6xx modellen (alle modellen in deze prijsklasse overigens). 100Hz UHD kan je al helemaal vergeten voor 500-650, wel voor net iets meer pricewatch: Philips 49PUS6561 Zilver (en die tweakers review zou ik gewoon negeren; in een andere review werd de accuraatheid van de voorinstellingen juist geprezen om maar wat te noemen).
En het klopt ook dat de FHD modellen steeds kariger worden en nog maar nauwlijks meerwaarde bieden bij eenzelfde prijs (enkel op formaat valt misschien nog winst te halen). Misschien dat Panasonic nog wat heeft maar daar houdt het bijna wel op verder, of voor een 55" of 60" J6240 van Samsung

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 02-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02
Klopt wel,de FHD tijd is zowat voorbij. Wat we ervoor hebben teruggekregen in de UHD tijd word ik niet vrolijk van, meer plastic modellen, lees cheape afwerking, nep-HDR om maar met de specs mee te doen.
2 jaar terug had je voor 600 nog iets moois (FHD), nu moet je dat met een lampje zoeken, als je het uberhaupt vindt (lees dikke aanbiedingen niet meegerekend), in het UHD formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Dank allen voor jullie reacties.

Ik vond inderdaad maar weinig FHD TVs en het prijsverschil is dan ook niet groot.
DeadMetal schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:47:
Interessant topic. Ik ben zelf ook aan het verdiepen in een tv in die prijsklasse, hoewel ik 43 inch waarschijnlijk wel groot genoeg vind, heb nu namelijk 32 inch.

Ik overweeg momenteel ook de LGxxUJ635V (de 43 dan dus), maar heb hem nog niet in het echt bekeken. Ik wacht nog op antwoord van LG wat het verschil met de 634 is. Interesse werd gewekt vanwege het nieuwe WebOS 3.5 hierop wat (volgens LG) makkelijker zou moeten werken dan eerdere versies. Ik kan er echter helaas nergens reviews over vinden.
Ik zag die modellen ook en lijken erg op elkaar, en ik zou ook graag willen weten wat het verschil is tussen deze twee modellen.
Wat zei de consumentenbond over de LG?
Ik heb het maar even ingezien. Maar het scheelde het veel met de Samsung. Uiteindelijke score verschil dan ook niet zoveel. LG was beter met het verbruik, gebruikservaring weet ik nog. De Samsung iets beter met kijkervaring en de gemeten waarden zoals helderheid, contrast enz.

Laat je het weten als je een reactie van LG heb gehad? Alvast dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Zal ik doen. Philips laat ik persoonlijk liever links liggen:
nieuws: Smart-tv's Philips gaan reclames in menu's tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
En dan LG nemen :+

Puck in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Die Philips hebben tenminste normale RGB panelen (IPS van LG) ipv RGBW faux-UHD op die 6xx LG modellen ...
Verschil 634 vs 635 zou ik in het uiterlijk zoeken zoals bijv de kleur van het achterpaneel (heb nog niet naar plaatjes gekeken maar daar zit meestal het verschil in)

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 04-08-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
@Regeneration heb je al een keuze gemaakt? Ik heb niks meer van LG gehoord, maar vond de glimmende schermrand bij de LG's ook niet mooi.

Heb deze week de Samsung (ja toch maar Samsung) KU6000 gekozen, 43 inch. Het model van vorig jaar dus, daar krijg je tenminste nog een normale afstandsbediening bij. Eerste indrukken zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineS
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-09 12:30
Ik ben er ook wel benieuwd naar je keuze, mijn interesse zit nu ook in de LG 43UH610V.
Echter door de 50 Hz Refreshrate en het verhaal wat ik hierboven zag over de wel/geen UHD maakt me toch een beetje aan het twijfelen.

Ik ben zelf ook opzoek naar een vervangen van mijn Samsung UE40C6000 (ca. 8 jaar oud) welke een Refreshrate van 100Hz heeft. Mijn budget zit ook op max. €600,- en grootte van ca. 40"-43".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als je 100hz gewend ben, zal je enigzins wat teleurgesteld worden als je terug naar 50hz gaat. De lijst met 100hz is gewoon te beperkt voor het budget:

pricewatch: Philips 43PUS6501/12 Zilver
pricewatch: Samsung UE50J6240 Zwart

Ik zou eerlijk gezegd dan richting een budget van 800-900 gaan. Heb je net wat meer uitzoek, meer aanpasmogelijkheden voor een mooi beeld (beeldinterpolatie index bij sommige fabrikanten). Maar naar een fysieke winkel gaan is misschien wel het beste als ze jouw keuzes verkopen. Beeld zegt meer dan vinkjes op je tech-checklist.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
DeadMetal schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:26:
@Regeneration heb je al een keuze gemaakt? Ik heb niks meer van LG gehoord, maar vond de glimmende schermrand bij de LG's ook niet mooi.

Heb deze week de Samsung (ja toch maar Samsung) KU6000 gekozen, 43 inch. Het model van vorig jaar dus, daar krijg je tenminste nog een normale afstandsbediening bij. Eerste indrukken zijn prima.
Dank voor je terugkoppeling over de LG. Wel jammer dat je dan niks van ze heb gehoord.

De keuze wordt waarschijnlijk of de
- pricewatch: LG 49UJ634V Zwart / pricewatch: LG 49UJ635V Zwart
of
- pricewatch: Samsung UE49MU6400 Zwart / pricewatch: Samsung UE49MU6470 Grijs

Ik was nog niet in de gelegenheid geweest om ze in de winkel te zien maar dat zal ik nog doen. Ik neig overigens wel meer naar de Samsung (wel wat duurder overigens). Maar zou daar eigenlijk ook nog wel wat meer reviews van willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Check bij die Samsung dan wel of je dat type afstandsbediening wat vindt. Hij heeft erg weinig knoppen waardoor je meer via de menu's op de tv moet doen. Ik vond dat niet prettig werken, en ik betwijfel of dat goed werkt in combinatie met andere apparaten aansturen (HDMI-CEC). Vandaar dat ik voor het model van vorig jaar gegaan ben.

Hij bevalt me prima. Het beeld spiegelt wel meer dan ik gewend was, dat kan een punt van aandacht zijn.
Geen oordeel over het geluid, hij staat aangesloten op een receiver. Smart-gedeelte nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineS
Ik krijg zo het idee dat je Goedkoper uit ben als je een 50"-TV koopt dan een 40"/43"-TV met dezelfde specs?
of snap ik het helemaal niet meer?

Bijvoorbeeld:
pricewatch: Philips 49PUS6501/12 Zilver --> 50" = € 699,- (FOKA)
pricewatch: Philips 43PUS6501/12 Zilver --> 43" = € 649,- (FOKA)
pricewatch: Samsung UE50J6240 Zwart --> 50" = € 599,- (Bol.com)

Zelfde TV maar dan 6" groter en máár € 50,- duurder.

Ligt de markt misschien nu meer gefocust op de grotere tv's ?
Wel jammer want ik vind 40" opzich een prima formaat.
Maar als ik daar een beetje een TV in zoek kom ik al gauw vrij hoog in mijn budget.

Opzich heb ik niet heel veel eisen, maar wil niet onderdoen voor de Samsung UE40C6000 welke ik nu heb.
En ik wil er niet al te veel aan kwijt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaineS
Moet het vrouwtje thuis nog even zien te overtuigen (stomme fout om de LG 43" van € 411,- te laten zien).
Maar begin nu dus te twijfelen tussen de volgende:

pricewatch: Philips 49PUS6501/12 Zilver
pricewatch: Samsung UE50J6240 Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W756C Zilver

Ik zal ook nog de tips die ik eerder op het forum gezien heb opvolgen door naar een winkel te gaan waar ze uitgestald staan en ze daar te gaan bekijken, maar van bovenstaande modellen, welke zouden jullie het meeste aanraden en waarom??

Omdat ik nu een Samsung heb waar ik best tevreden mee ben, neigt mijn voorkeur naar de Samsung. Maar ik heb het idee dat Sony hoger aangeschreven wordt (echter is die gelijk weer een stuk duurder.) Als ik de specs vergelijk zou de Philips het beste eruit komen (ook goedkoper dan de Sony). Maar ik heb niet echt een 'goed gevoel' bij Philips, waarom weet ik niet (gewoon een onderbuik gevoel, onverklaarbaar en nergens op gebaseerd.)

Wat is het toch lastig om een goede TV te vinden. Zeker als je start met een budget van € 500,- en dan ook nog je vrouw moet gaan overtuigen dat het budget verhoogd moet worden :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Sluit wel even kort dat je die Sony nog echt geleverd krijgt, vraag het me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineS
Sjah schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:52:
Sluit wel even kort dat je die Sony nog echt geleverd krijgt, vraag het me af.
Whinkel zegt 'vandaag besteld, morgen in huis'. Zegt niks, ken Whinkel ook niet.

Is deze Sony een verouderd model? of waarom denk je dat hij niet meer te leveren is?
en is om deze reden ook de Samsung of Philips een betere keuze ??

Alvast bedankt,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Deze Sony(2015) is hardstikke goede keus, maar is al half jaar zowat van de markt af. Wat ik zou doen, het niet vertrouwen, en bestellen, maar pas aan de deur met pin betalen, dan weet je zeker dat je hem hebt. Je zal niet de 1e zijn die het geld overmaakt, en opeens 'een ander model aangeboden krijgt" .

• Regeneration
  • Niet online
DeadMetal schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:29:
Check bij die Samsung dan wel of je dat type afstandsbediening wat vindt. Hij heeft erg weinig knoppen waardoor je meer via de menu's op de tv moet doen. Ik vond dat niet prettig werken, en ik betwijfel of dat goed werkt in combinatie met andere apparaten aansturen (HDMI-CEC). Vandaar dat ik voor het model van vorig jaar gegaan ben.

Hij bevalt me prima. Het beeld spiegelt wel meer dan ik gewend was, dat kan een punt van aandacht zijn.
Geen oordeel over het geluid, hij staat aangesloten op een receiver. Smart-gedeelte nog niet gebruikt.
Dank voor je reactie. Ja van die afstandsbediening had ik gelezen. Maar ik weet niet hoe het precies zit met andere TV of TV aanbieders. Zelf heb ik nu Telfort als TV aanbieder en in de nieuwe woning ook. Ik gebruik eigenlijk alleen de Telfort afstandsbediening. Dus vraag me af of ik die Samsung afstandsbediening veel zal gebruiken.

Maar ik zal zeker even vragen in de winkel of ik de afstandsbediening kan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jlampie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 16:25
Grappig, ik zit met bijna dezelfde keuzes;

Samsung UE43MU6120, LG 43UJ670V, of de LG 43UJ634V...

Allemaal mooie tv's maar heb geen ervaringen met LG. Ook had ik nog de 43UJ701V gezien en die heeft Harmon Kardon speakers.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung omdat het Tizen als erg prettig ervaar, WebOs dus totaal niet.

(ook ik heb trouwens de fout gemaakt om een goedkope tv te laten zien aan het vrouwtje 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlampie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 16:25
Bedoel btw dat ik geen ervaring heb met WebOs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 12:28
Jullie zouden ook eens naar het duitse model kunnen kijken...De MU6179 dacht ik?
Verder is de MU8000 ook best betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineS
pricewatch: Sony Bravia KD-43XD8305 Zwart

Is nu in de 'aanbieding' bij Media Markt. is dit iets om over na te denken?

Ik vind in princiepe 43" wel voldoende groot voor in mijn woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravertal
  • Laatst online: 17:37
Zelf heb ik eind juli de Samsung UE50J6240 gekocht bij wehkamp.nl voor 479 euro als dagaanbieding. Op zich ben ik er wel tevreden over. Had hiervoor een Samsung UE46C6700 van 1.300 euro maar deze heeft het na 7 jaar begeven en ik had geen zin om weer zoveel geld neer te leggen.

WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Mooie aanbieding vandaag bij iBOOD:

http://www.ibood.com/elec...4k-ultra-hd-smart-tv.html

Ruim 200 Euro onder de laagste prijs! Mooie aanbieding, maar ja, wel zul je genoegen moeten nemen van het mindere IPS-paneel t.o.v. de VA-panelen van Samsung (m.n. op het vlak van zwartwaarden/contrastratio's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Uiteindelijk zelf gekozen voor de UE49KU6400S, omdat het een uitlopend (2016) model is, nieuw in doos kunnen krijgen voor 599 Euro. Met een (higher-end) SVA-paneel, beter dan veel van de 2017 Samsung-panelen...

• DeadMetal
LG heeft me (eindelijk) gebeld. Mosterd na de maaltijd, want ik heb al een andere tv. Anyway, de LG 634V en 635V zijn identiek. Enkel dat een van beiden bedoeld is voor grote ketens o.i.d. Zal wel iets zijn in de trant van zodat die onder de 'laagste prijsgarantie' uit kunnen komen (nee meneer, wat u op internet heeft gezien, is echt een ander model...)

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 07:56
En zo blijven ze mensen voor de gek houden als het inderdaad zo is ;)

Gelijk even misbruik maken van dit topic.
Ik heb eens een bericht gestuurd naar de mediamarkt ivm de zgn "megadeals".
Het viel mij op dat ze weinig 100hz tv's in de deals gooien.
Om terug te komen op dit topic men vertelde mij dat 100hz tv's niet feel meer gemaakt worden omdat het beeld nu vaak gr-upscaled worden, maar dat is inderdaad softwarematig, maar dat is toch wezenlijk een verschil met hardwarematige 100hz.

Ik stel hem maar even in dit topic, omdat we binnenkort onze 32 inch tv willen vervangen door wat groters :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Jlampie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:54:

Allemaal mooie tv's maar heb geen ervaringen met LG. Ook had ik nog de 43UJ701V gezien en die heeft Harmon Kardon speakers.
Iemand ervaring met deze tv?
Staat bij mediamarkt in de aanbieding deze week maar weinig reviews tegen gekomen op internet, behalve dat het een 651 in een andere omhulsel is met harman kardon speakers.

Deze aanbieding van MM is is flink lager dan de andere aanbidders oppricewatch maar is het ook de beste 43 inch tot € 600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11

houthakker

Poehé

Ik heb de LG's (6 series en de 7 series) net bekeken, maar de helderheid valt toch wel tegen.

Ondanks de software reputatie, vond ik de Philips PUS6 series best een aardig beeld hebben, Ik neig naar een Samsung 6000 series, maar vraag me af of het de meerpreis waard is (waarschijnlijk gebruik ik toch mijn eigen media center).

Specs

Pagina: 1